Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nordmenn er verdens mestere i å blande forskjellige typer rus ;) så tviler på at dette blir aktuelt, spesielt ved en legalisering :p

Hvilket forøvrig er en veldig dårlig kombinasjon, som hovedsaklig fører til kvalme og ubehag. :ermm:

Ja det er kjipt hvordan et mindretall kan ødelegge for flertallet :( må sånn er det dessverre med det meste thumbdown.gif

Lenke til kommentar

Nordmenn er verdens mestere i å blande forskjellige typer rus ;) så tviler på at dette blir aktuelt, spesielt ved en legalisering :p

Blanding av hasj og alkohol tviler jeg på skjer så ofte. Men ellers blander jo folk forskjellige rusmidler fordi det er vanskelig å få tak i nok.

Ved en legalisering av hasj, hvor det går an å kjøpe dette på vinmonopolet eller noe, vil det ikke være vanskelig å få tak i, og dermed ikke noe problem. Ville mest sannsynlig bli mye billigere også.

Blanding av Hasj og alkohol er faktisk en av de vanligste formene for blanding, type folk sitter på en fest har drukket litt, også finner noen frem hasjen, som sendes på runda osv.......

Lenke til kommentar

Ja, jo, jeg tenkte feil. Jeg tenkte mer på at det ikke blir mer bråk av folk som har blandet alkohol og hasj, enn de som kun har drukket seg dritings på alkohol.

jeg har ikke noen vitenskapelige ting som jeg kunne funnet fram viss du hadde spurt etter fakta her, så jeg får spille på mine egnene erfaringer. De erfaringene er at folk som begynner på hasj opplever seg selv som rolig, men de er ikke det :p

Haha, samtale på msn xD

Johann: sondre er kul

Fredrik: Ikke du johann

Johann: G A Y

Fredrik: du ja

Johann: din retardhet overrasker meg

Fredrik: Din retardhet overrasker ikke meg

lol

Morsom alder du er i! spesielt med tanke på gutta :p

Lenke til kommentar

Yavel: Min erfaring er det stikk motsatte. Men det har kanskje noe med hvordan personen som ruser seg er som person.

Vel jeg har litt varierende erfaringer, når jeg har truffet folk med ræva full av penger (sommer turister) så blir disse ofte rolige osv..... Men de som driver med slikt her i byen er som oftest små-kriminelle Trygde-snyltere, som eneste jobb er å hevetrygd og selge dop..... Min erfaring meget ustabile personer!

Lenke til kommentar

Vi har 2 etasjer på skolen. Og han sto og spyttet ned, så når jeg så han komme ned tok jeg og kastet han inn i veggen og kneet han. Så fortalte han at han kan gi faen i å spytte ned på oss som står her nede, å ba han pelle seg vekk.

(rett på og å feil, det er ikke min ting

Eller andre ting

)

Lenke til kommentar

Det er den harde sannhet.

Nei. Det er sannheten i din omgangskrets. Sannheten er en helt annen i min.

Ikke for å generalisere, men han der er nok hetero. Homofile gutter har en tendens til å få en mye bedre connection med jenter, og søker ofte vennskap hos jenter fremfor gutter.

ERR!

Lenke til kommentar

Vi har 2 etasjer på skolen. Og han sto og spyttet ned, så når jeg så han komme ned tok jeg og kastet han inn i veggen og kneet han. Så fortalte han at han kan gi faen i å spytte ned på oss som står her nede, å ba han pelle seg vekk.

Eller andre ting

)

Og om en liten time står det en BMW med 400 pakkiser uttafor leiligheten din væpna til tenna, klar til å ta deg. Gz :thumbs:

Lenke til kommentar

Eller andre ting

)

Og om en liten time står det en BMW med 400 pakkiser uttafor leiligheten din væpna til tenna, klar til å ta deg. Gz :thumbs:

Jeg bor i et hus ..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...