Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det du skal gi han pepper for nå da? Dårlig oppførsel?
Kjære trønder, vet du ikke at man skal gi pepper når h*n fyller 30 år?

Vi ga en life-size pepperkakedame til min kjære onkel i 30-års gave :D

I ettertanke så burde vi ha gitt en pepperkakemann da han kom ut av skapet litt senere :lol:

Lenke til kommentar

Prøvde å forklare hjemme til foreldrene mine at marijuana var mindre skadelig enn alkohol. Men der møtte jeg visst veggen.

Foreldrene mine kommer fra og bor i en ganske liten bygd.

two wrongs doesnt make it right!

Hva er "two wrongs" med det han sa?

Lenke til kommentar

Prøvde å forklare hjemme til foreldrene mine at marijuana var mindre skadelig enn alkohol. Men der møtte jeg visst veggen.

Foreldrene mine kommer fra og bor i en ganske liten bygd.

two wrongs doesnt make it right!

Hva er "two wrongs" med det han sa?

selv om Hasj er mindre skadelig enn alkohol, så blir det ikke bedre viss du både røyker og drikker ;)

Lenke til kommentar

Jeg holder på å skrive en leder i et magasin om skjønnhet. .

.

.

Har ikke skrevet noe de siste tre timene. :hrm:

"De som sier at Skjønnhet kommer innenfra er stygge. Skjønnhet kommer av hvor mye penger du bruker på sminke og plastisk kirurgi".

Der, nå har jeg fullført jobben din.

Lenke til kommentar

Jeg holder på å skrive en leder i et magasin om skjønnhet. .

.

.

Har ikke skrevet noe de siste tre timene. :hrm:

"De som sier at Skjønnhet kommer innenfra er stygge. Skjønnhet kommer av hvor mye penger du bruker på sminke og plastisk kirurgi".

Der, nå har jeg fullført jobben din.

De som er virkelig fine trenger ikke sminke. Se bare på enkelte av forumjentene, de er så søte og flotte som bare det, selv uten sminke.

selv om Hasj er mindre skadelig enn alkohol, så blir det ikke bedre viss du både røyker og drikker ;)

Hva med å gi opp alkohol til fordel for harsj?

Ånei det går ikke, fordi det er ulovlig.

Jepp, hvilket trumfer alt.

Lenke til kommentar

Hva med å gi opp alkohol til fordel for hasj?

Ånei det går ikke, fordi det er ulovlig.

Nordmenn er verdens mestere i å blande forskjellige typer rus ;) så tviler på at dette blir aktuelt, spesielt ved en legalisering :p

Lenke til kommentar

De som sier at Skjønnhet kommer innenfra er stygge. Skjønnhet kommer av hvor mye penger du bruker på sminke og plastisk kirurgi".Der, nå har jeg fullført jobben din.

De som er virkelig fine trenger ikke sminke. Se bare på enkelte av forumjentene, de er så søte og flotte som bare det, selv uten sminke

Magasinet er et utdanningsmagasin om hvordan du kan bli frisør, makeupartist, designer & negleartist. Hehe, motsier magasinet litt hvis jeg sier de ikke trenger sminke, men "se her, her forteller vi deg hvordan du kan ha en karriere i det "

Men god idé ang. å ha et sitat om skjønnhet :new_woot: Da er det bare et par hundre ord igjen.

Lenke til kommentar

Nordmenn er verdens mestere i å blande forskjellige typer rus ;) så tviler på at dette blir aktuelt, spesielt ved en legalisering :p

Blanding av hasj og alkohol tviler jeg på skjer så ofte. Men ellers blander jo folk forskjellige rusmidler fordi det er vanskelig å få tak i nok.

Ved en legalisering av hasj, hvor det går an å kjøpe dette på vinmonopolet eller noe, vil det ikke være vanskelig å få tak i, og dermed ikke noe problem. Ville mest sannsynlig bli mye billigere også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...