nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Gjett hvem som har bursdag i dag ... =( Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Gjett hvem som har bursdag i dag ... =( Gratulerer med dagen! Og slik tradisjonen skal være så skal du få denne her av meg: Hva er det du skal gi han pepper for nå da? Dårlig oppførsel? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Prøvde å forklare hjemme til foreldrene mine at marijuana var mindre skadelig enn alkohol. Men der møtte jeg visst veggen. Foreldrene mine kommer fra og bor i en ganske liten bygd. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Gratulerer med dagen! Og slik tradisjonen skal være så skal du få denne her av meg: Nå levde du ikke opp til nicket ditt, siden det der ikke var særlig realt. Hva er det du skal gi han pepper for nå da? Dårlig oppførsel? Jeg er ugift, og 30 år ... You do the math. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva er det du skal gi han pepper for nå da? Dårlig oppførsel?Kjære trønder, vet du ikke at man skal gi pepper når h*n fyller 30 år? Vi ga en life-size pepperkakedame til min kjære onkel i 30-års gave I ettertanke så burde vi ha gitt en pepperkakemann da han kom ut av skapet litt senere Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Prøvde å forklare hjemme til foreldrene mine at marijuana var mindre skadelig enn alkohol. Men der møtte jeg visst veggen. Foreldrene mine kommer fra og bor i en ganske liten bygd. two wrongs doesnt make it right! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kjære nordlending. Hvordan kunne jeg lukte at han ble 30 ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Prøvde å forklare hjemme til foreldrene mine at marijuana var mindre skadelig enn alkohol. Men der møtte jeg visst veggen. Foreldrene mine kommer fra og bor i en ganske liten bygd. two wrongs doesnt make it right! Hva er "two wrongs" med det han sa? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 b-real: Haha, så genialt. Det hadde vært kult da! Jeg har foreløpig fått gavekort fra ene lærlingen, med tilhørende gratulasjonskort i koder, samt at kontordamene her kom med Whisky og godt øl til meg - pluss at de sang og hadde syngende kort. De er så søte! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Prøvde å forklare hjemme til foreldrene mine at marijuana var mindre skadelig enn alkohol. Men der møtte jeg visst veggen. Foreldrene mine kommer fra og bor i en ganske liten bygd. two wrongs doesnt make it right! Hva er "two wrongs" med det han sa? selv om Hasj er mindre skadelig enn alkohol, så blir det ikke bedre viss du både røyker og drikker Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg holder på å skrive en leder i et magasin om skjønnhet. . . . Har ikke skrevet noe de siste tre timene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kjære nordlending. Hvordan kunne jeg lukte at han ble 30 ? Forumn00b: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=48198 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg holder på å skrive en leder i et magasin om skjønnhet. . . . Har ikke skrevet noe de siste tre timene. "De som sier at Skjønnhet kommer innenfra er stygge. Skjønnhet kommer av hvor mye penger du bruker på sminke og plastisk kirurgi". Der, nå har jeg fullført jobben din. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) selv om Hasj er mindre skadelig enn alkohol, så blir det ikke bedre viss du både røyker og drikker Hva med å gi opp alkohol til fordel for hasj? Ånei det går ikke, fordi det er ulovlig. Endret 27. januar 2011 av KvitKnekt Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg holder på å skrive en leder i et magasin om skjønnhet. . . . Har ikke skrevet noe de siste tre timene. "De som sier at Skjønnhet kommer innenfra er stygge. Skjønnhet kommer av hvor mye penger du bruker på sminke og plastisk kirurgi". Der, nå har jeg fullført jobben din. De som er virkelig fine trenger ikke sminke. Se bare på enkelte av forumjentene, de er så søte og flotte som bare det, selv uten sminke. selv om Hasj er mindre skadelig enn alkohol, så blir det ikke bedre viss du både røyker og drikker Hva med å gi opp alkohol til fordel for harsj? Ånei det går ikke, fordi det er ulovlig. Jepp, hvilket trumfer alt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 selv om Hasj er mindre skadelig enn alkohol, så blir det ikke bedre viss du både røyker og drikker Hva med å gi opp alkohol til fordel for hasj? Ånei det går ikke, fordi det er ulovlig. Nordmenn er verdens mestere i å blande forskjellige typer rus så tviler på at dette blir aktuelt, spesielt ved en legalisering Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 De fleste jenter er finere uten sminke. Jeg blir bare kvalm av de fleste jentene som liksom har "pyntet" seg. Litt uren hud eller en kvise eller to gjør deg ikke stygg! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nordmenn er verdens mestere i å blande forskjellige typer rus så tviler på at dette blir aktuelt, spesielt ved en legalisering Hvilket forøvrig er en veldig dårlig kombinasjon, som hovedsaklig fører til kvalme og ubehag. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 De som sier at Skjønnhet kommer innenfra er stygge. Skjønnhet kommer av hvor mye penger du bruker på sminke og plastisk kirurgi".Der, nå har jeg fullført jobben din. De som er virkelig fine trenger ikke sminke. Se bare på enkelte av forumjentene, de er så søte og flotte som bare det, selv uten sminke Magasinet er et utdanningsmagasin om hvordan du kan bli frisør, makeupartist, designer & negleartist. Hehe, motsier magasinet litt hvis jeg sier de ikke trenger sminke, men "se her, her forteller vi deg hvordan du kan ha en karriere i det " Men god idé ang. å ha et sitat om skjønnhet Da er det bare et par hundre ord igjen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nordmenn er verdens mestere i å blande forskjellige typer rus så tviler på at dette blir aktuelt, spesielt ved en legalisering Blanding av hasj og alkohol tviler jeg på skjer så ofte. Men ellers blander jo folk forskjellige rusmidler fordi det er vanskelig å få tak i nok. Ved en legalisering av hasj, hvor det går an å kjøpe dette på vinmonopolet eller noe, vil det ikke være vanskelig å få tak i, og dermed ikke noe problem. Ville mest sannsynlig bli mye billigere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg