Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å generalisere, men han der er nok hetero. Homofile gutter har en tendens til å få en mye bedre connection med jenter, og søker ofte vennskap hos jenter fremfor gutter.

Så, begynn å prat med han. Bli venn med han :)

Snakker du til meg? Isåfall, nei. Han er bare rar og ingen liker han :p

Hvis det er noen som sier hei til han, får han fullstendig panikk og begynner å småløpe vekk uten å svare :!:

Lenke til kommentar

Jeg har en stikkende smerte i magen etter taklinga igår. Ganske sikker på at et ribbein er gått.

Du får håpe det er brudd. Mye kjipere med brist IMO. Det tar mye lenger tid før det leges etter en brist etter mine erfaringer.

Er ikke første gang et ribbein går. Begynner å bli vant til dette :(

Lenke til kommentar

Men du som homofil menger deg jo med personer som er akspetable til din legning.

Så klart gjør jeg det. Jeg gidder jo ikke å bruke tid og energi på å være med mennesker som ikke har noe til overs for den bittelille delen av meg som utgjør det vi har valgt å definere som en legning.

Herregud. Det finnes så mye mer ved ett menneske at legning er det siste jeg ser på når jeg velger venner. Skjønner ikke hvorfor alle de hetero vennene dine stresser så mye med det. Er ikke sånn at man blir voldtatt heller liksom..

Lenke til kommentar

Snakket til deg ja, Linda.

Slike folk trenger som oftest venner, selv om de gir uttrykk for at de ikke vil ha det.

Jeg var litt slik jeg også da jeg gikk barneskolen (løsnet litt på uskolen), og jeg skulle egentlig ønske det var noen som tok seg tid til å bli venn med meg.

Lenke til kommentar

Eneste gangen jeg har synes det har vert kjipt med homser er når jeg var ute på byen en gang og det var en kar som var veldig slitsom.

Som forøvrig blir det samme som om du har en grell jente etter deg som virkelig ikke tar et hint? :)

Absolutt, men jeg får litt angst når det er en gutt og ikke en jente blir liksom litt feil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...