Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir ikke ukomfortabel med mindre jeg ser to mannfolk råkline på en sofa. Jeg har ingenting imot homofile personer, men når to ligger på sofaen og råkliner, blir jeg ukomfortabel. Men, det er jo bare meg. Er ikke slik at jeg går bort og ber de slutte. Da snur jeg meg heller bare bort og fokuserer på de pene jentene.

Helt ærlig. Jeg blir like ukomfortbel uavhengig av om det er to gutter, en gutt og en jente, eller to jenter. Det er aldri spesielt trivelig å se på noen utveksle litervis med spytt, og kvele hverandre innvendig med tungene sine. :ermm:

Lenke til kommentar

Hva faen er "Errr" med det? Det er den harde sannhet. Så og si alle menn jeg kjenner er fordomsfulle og "in denial" (fant ikke det norske ordet) for homofile menn.

Men mot homofile kvinner? Det er helt greit, så lenge de kler av ser og kliner med hverandre.

Mannfolk, altså.

Ganske mye er "Errr" med det.. Mulig vi kjenner forskjellige type straightinger, men jeg har nok av straighte venner som til og med deler seng med meg. Så å fremstille det som den harde sannheten blir litt.. feil. Jeg vil heller se på det som at du bare kjenner tilbakestående mannfolk som er redd for rumpehullene sine. :)

Lenke til kommentar
Ganske mye er "Errr" med det.. Mulig vi kjenner forskjellige type straightinger, men jeg har nok av straighte venner som til og med deler seng med meg. Så å fremstille det som den harde sannheten blir litt.. feil. Jeg vil heller se på det som at du bare kjenner tilbakestående mannfolk som er redd for rumpehullene sine. :)

Men du som homofil menger deg jo med personer som er akspetable til din legning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...