KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvorfor tror du han er homofil? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Heter han Linda? Nei. Han heter Andreas. Retta du Lars til å si han Linda? Er du mann? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg blir ikke ukomfortabel med mindre jeg ser to mannfolk råkline på en sofa. Jeg har ingenting imot homofile personer, men når to ligger på sofaen og råkliner, blir jeg ukomfortabel. Men, det er jo bare meg. Er ikke slik at jeg går bort og ber de slutte. Da snur jeg meg heller bare bort og fokuserer på de pene jentene. Helt ærlig. Jeg blir like ukomfortbel uavhengig av om det er to gutter, en gutt og en jente, eller to jenter. Det er aldri spesielt trivelig å se på noen utveksle litervis med spytt, og kvele hverandre innvendig med tungene sine. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har en stikkende smerte i magen etter taklinga igår. Ganske sikker på at et ribbein er gått. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvorfor tror du han er homofil? Fordi han unngår jenter, og tør ikke snakke med oss. Også er han litt rar. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Sitter ikke og stirrer på to gutter som kliner jeg heller når jeg er ute. Jeg er ikke der for å glo på de Og det er forresten utrolig mange jenter der som ganske hotte og som er veldig frempå (og det er bra, siden jeg er veldig lite frempå selv) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Da stikker du å tar en sjekk hos legen, ikke verre enn det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har en stikkende smerte i magen etter taklinga igår. Ganske sikker på at et ribbein er gått. Du får håpe det er brudd. Mye kjipere med brist IMO. Det tar mye lenger tid før det leges etter en brist etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Heter han Linda? Nei. Han heter Andreas. Retta du Lars til å si han Linda? Er du mann? Så alle som heter Linda er bare meg altså? Jeg trodde at bare gutter kan være homofile, men det er vel sikkert feil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fordi han unngår jenter, og tør ikke snakke med oss. Også er han litt rar. Hvis det er kriteriene er det fryktlig mange homser på ungdomskoletrinnene rundt omkring. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Errrr? Hva faen er "Errr" med det? Det er den harde sannhet. Så og si alle menn jeg kjenner er fordomsfulle og "in denial" (fant ikke det norske ordet) for homofile menn. Men mot homofile kvinner? Det er helt greit, så lenge de kler av ser og kliner med hverandre. Mannfolk, altså. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvorfor tror du han er homofil? Fordi han unngår jenter, og tør ikke snakke med oss. Også er han litt rar. Jeg turte heller ikke snakke med jenter skikkelig når jeg var 13-14. Er vanskelig å si om folk er den og den legningen i deres alder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg trodde at bare gutter kan være homofile, men det er vel sikkert feil. Det er nok feil, ja. Både gutter og jenter (eventuelt kvinner og menn) kan være homofile. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Fordi han unngår jenter, og tør ikke snakke med oss. Også er han litt rar. Og prisen for dagens mest fordomsfulle kommentar går til..... *trommevirvel* -Linda ???? Men serr. Kanskje han bare er sjenert? Litt sjenerte gutter btw Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Mannfolk, altså. Hva er din definisjon på mannfolk? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Men det ser ut som om han blir så kåt på en gutt i klassen min Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva faen er "Errr" med det? Det er den harde sannhet. Så og si alle menn jeg kjenner er fordomsfulle og "in denial" (fant ikke det norske ordet) for homofile menn. Men mot homofile kvinner? Det er helt greit, så lenge de kler av ser og kliner med hverandre. Mannfolk, altså. Ganske mye er "Errr" med det.. Mulig vi kjenner forskjellige type straightinger, men jeg har nok av straighte venner som til og med deler seng med meg. Så å fremstille det som den harde sannheten blir litt.. feil. Jeg vil heller se på det som at du bare kjenner tilbakestående mannfolk som er redd for rumpehullene sine. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ikke for å generalisere, men han der er nok hetero. Homofile gutter har en tendens til å få en mye bedre connection med jenter, og søker ofte vennskap hos jenter fremfor gutter. Så, begynn å prat med han. Bli venn med han Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Men det ser ut som om han blir så kåt på en gutt i klassen min På samme måte som at du er kåt på halve klassen din? 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ganske mye er "Errr" med det.. Mulig vi kjenner forskjellige type straightinger, men jeg har nok av straighte venner som til og med deler seng med meg. Så å fremstille det som den harde sannheten blir litt.. feil. Jeg vil heller se på det som at du bare kjenner tilbakestående mannfolk som er redd for rumpehullene sine. Men du som homofil menger deg jo med personer som er akspetable til din legning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg