Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 fincken? Er vel bare Ficken, nei? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg vil dra på seiltur med venner, også skal jeg på roskilde. Det er faktisk noe sånt jeg vil óg. Kjenner dog ingen med båt. Men festivaler kanotur, interrail og fjellturer er planen. Så får vi håpe at mest mulig at det gjennomføres. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Seilbåt om sommeren er max chill, så lenge du har noen som styrer båten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvor mange her har begynt planleggingen for sommerferien da? Har ikke begynt, men jeg har egentlig veldig lyst til å dra på Interrail eller noe sånt i et par uker. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 http://www.fincken.no/ Jeg går dit fordi jeg har flere homofile/lesbiske venner. Og fordi stemningen er mye bedre der enn på flere andre utesteder. Veldig lyst å bruke hele sommerferien min (som er ca 4 uker) på å reise rundt i europa. Men jeg orker ikke dette alene, og jeg har aaaltfor fattige og/eller eventyrlystne venner Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 God helg? Torsdag? Bommer litt lille pike? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 God helg? Torsdag? Bommer litt lille pike? Ikke for meg Jeg har fri i morgen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Slemt gjort. Da har jeg bestemt meg for å ta fri neste fredag. Fordi det passer veldig bra med min fridag. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Men hvorfor skal du dra dit med mindre du er gay selv? Hvorfor ikke? Jeg ser mange fordeler. Klientellet er ofte mer open-minded enn det er på mange andre steder. Mer vennlig, pluss at vi har en mye større partyfaktor. Også må vi ikke glemme at MGP og Eurovision musikk faktisk er litt kult for enkelte straightinger også. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Veldig enig i Mr.B! Og det er veldig sjelden de spiller rene MGP/Eurovision-låter. Som oftest er det Club/dance-remixer som faktisk er ganske kule ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvorfor ikke? Jeg ser mange fordeler. Klientellet er ofte mer open-minded enn det er på mange andre steder. Mer vennlig, pluss at vi har en mye større partyfaktor. Også må vi ikke glemme at MGP og Eurovision musikk faktisk er litt kult for enkelte straightinger også. No hard feelings, jeg bare vet at de fleste straighte menn føler seg ukomfortable rundt homofile menn. Jeg tror ikke jeg hadde hatt noe imot å henge på en gay bar en kveld, om jeg hadde vært med noen, that is. Alle homofile folk jeg vet om er alrighte og likandes personer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 No hard feelings, jeg bare vet at de fleste straighte menn føler seg ukomfortable rundt homofile menn. Errrr? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 No hard feelings, jeg bare vet at de fleste straighte menn føler seg ukomfortable rundt homofile menn. Etter puberteten så pleier det å bedre seg. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg tror jeg har en homofil på trinnet Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 No hard feelings, jeg bare vet at de fleste straighte menn føler seg ukomfortable rundt homofile menn. Jeg tror ikke jeg hadde hatt noe imot å henge på en gay bar en kveld, om jeg hadde vært med noen, that is. Alle homofile folk jeg vet om er alrighte og likandes personer. No hard feelings, men da er det virkelig på tide å få den agurken ut av rumpa. Jeg føler meg lite ukomfortabel rundt heterofile kvinner, blir det noe annerledes? Irriterer meg sykt med heterofile gutter som går rundt og er livredd for sin egen anus.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg tror jeg har en homofil på trinnet Heter hun Linda? 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg tror jeg har en homofil på trinnet Rent statistisk sett har du nok ganske mange. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg tror jeg har en homofil på trinnet Heter han Linda? Nei. Han heter Andreas. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg blir ikke ukomfortabel med mindre jeg ser to mannfolk råkline på en sofa. Jeg har ingenting imot homofile personer, men når to ligger på sofaen og råkliner, blir jeg ukomfortabel. Men, det er jo bare meg. Er ikke slik at jeg går bort og ber de slutte. Da snur jeg meg heller bare bort og fokuserer på de pene jentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg