Niqābninja Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Sofamannen har fortsatt ikke ringt. Tror jeg skal prøve å ringe han etterpå og høre hva som skjer. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Runar! BØ! Du får følge med på systemutviklingen og ikke drive her! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Runar! BØ! Du får følge med på systemutviklingen og ikke drive her! Hvor har du vært i det siste? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Og jeg skal på utplassening. Sikkert noen saker jeg må løse idag også, men det går nok bra Hvor? HF @ UiO (Humanistiske Fakultet på Universitet i Oslo) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 AH!!!! 2x22 tommers skjermer! DETTE kan jeg leve med!! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 AH!!!! 2x22 tommers skjermer! DETTE kan jeg leve med!! Prøv 32" og 24" Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 BØ! Men det er så kjedelig!! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 4x 19 lever jeg med Jeg hadde 2x19 hvor den ene var død og begge to ekstremt brannfarlig pga. en dårlig kondensator eller noe i skjermen. Altså, alle som hadde den type skjerm i Aker måtte få den bytta. Så nå har de bytta sånn 6000 skjermer fra 19 til 22. Herlich! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noen her som spiller SC2? Tenker å få en kompis til å game SC2, men må få tak i et guest pass først. Har spurt i guestpass tråden, men ikke noe respons. Har spørt på TeamLiquid, ingen respons. Ingen av IRL vennene mine (eller jeg) har fler igjen Har et liggende inne på rommet Skal se om jeg husker så kan du få det når jeg kommer fra skolen. Awesome! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Men det er så kjedelig!! Det er sant. Har med meg ting til webdesign jeg, sånn i tilfelle jeg nesten sovner! Hvor har du vært i det siste? I min egen lille private hule og gjort ting som ingen vil snakke om Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hadde en periode to lappiser, med hver sin 24" ekstern skjerm i tillegg til sin egen 17" (samme oppløsning på alle). Det var ganske behagelig. Brukte synergy for å bruke samme mus og tastatur på begge pc-ene. Synd jeg måtte gi fra meg ene pc-en Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvor har du vært i det siste? I min egen lille private hule og gjort ting som ingen vil snakke om Hørt på replay av mine erotiske noveller? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvor har du vært i det siste? I min egen lille private hule og gjort ting som ingen vil snakke om Hørt på replay av mine erotiske noveller? Stemmer det! Var innteressant det egentlig, skulle kanskje ha tatt opptak Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er sant. Har med meg ting til webdesign jeg, sånn i tilfelle jeg nesten sovner! Ikke dumt! Du skal i labtimen etterpå, eller? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er sant. Har med meg ting til webdesign jeg, sånn i tilfelle jeg nesten sovner! Ikke dumt! Du skal i labtimen etterpå, eller? Vet ikke, kanskje, kanskje ikke. Får se hvor beina bærer meg. Ligger som vanlig litt etter... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er sant. Har med meg ting til webdesign jeg, sånn i tilfelle jeg nesten sovner! Ikke dumt! Du skal i labtimen etterpå, eller? Vet ikke, kanskje, kanskje ikke. Får se hvor beina bærer meg. Ligger som vanlig litt etter... No shit. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 No shit. 'EY! SU kiddo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg