Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde gå på skolen.. Men vil ikke...

Skole er vanligvis ikke noe man vil, men må. Du har valget mellom å ikke ha utdanning, og å ha.

Minner meg om en idiot som sluttet i første klasse denne uka for å jobbe i... barnehage :ermm: Han valgte altså bort utdanningen sin, for å jobbe i barnehage.

Lenke til kommentar

Noen her som spiller SC2? Tenker å få en kompis til å game SC2, men må få tak i et guest pass først. Har spurt i guestpass tråden, men ikke noe respons. Har spørt på TeamLiquid, ingen respons. Ingen av IRL vennene mine (eller jeg) har fler igjen :(

Lenke til kommentar

Noen her som spiller SC2? Tenker å få en kompis til å game SC2, men må få tak i et guest pass først. Har spurt i guestpass tråden, men ikke noe respons. Har spørt på TeamLiquid, ingen respons. Ingen av IRL vennene mine (eller jeg) har fler igjen :(

Har et liggende inne på rommet :p Skal se om jeg husker så kan du få det når jeg kommer fra skolen.

Lenke til kommentar

Med meg er det mer av "Skal vi se, 30 saker å få unnagjort før det kommer en 50 nye saker i løpet av dagen. Oh joy"

Godt å ha noe og gjøre da! Til tider her kan jeg sitte i en time eller mer uten at det skjer noe :S

Heh, kjent problem. Det å jobbe på VGS går veldig i rykk og napp.

Her er det heldigvis litt roligere i dag enn det har vært tidligere i uka. Ble tre timer overtid i går for å få unna det som måtte fås unna :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...