Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Burde gå på skolen.. Men vil ikke... Skole er vanligvis ikke noe man vil, men må. Du har valget mellom å ikke ha utdanning, og å ha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Burde gå på skolen.. Men vil ikke... Jeg burde gå på dass og sjøsette noen brune men jeg vet ikke om jeg gidder Jeg pleier ikke å få velge, må jeg så MÅ jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Burde gå på skolen.. Men vil ikke... Skole er vanligvis ikke noe man vil, men må. Du har valget mellom å ikke ha utdanning, og å ha. Minner meg om en idiot som sluttet i første klasse denne uka for å jobbe i... barnehage Han valgte altså bort utdanningen sin, for å jobbe i barnehage. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Mann rømte fra sexgal kone Hva feiler det fyren? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 God morgen søte små <3 Nu skal jeg snart sette meg ned på jobb og spille litt Rift Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Haha, sitte å spille på jobb ja. Heldiggrisen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har litt sånn: Ikke noe spess og gjøre? se film spill whatever Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Med meg er det mer av "Skal vi se, 30 saker å få unnagjort før det kommer en 50 nye saker i løpet av dagen. Oh joy" Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg kunne ha sovet 2 timer lengre! Men nå kan jeg høre på høy musikk da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg skal gå og legge meg snart Nattskift er greit sånn sett, man kan legge seg uten å bruke vekkeklokke for å våkne i tide. Når jeg står opp er det fortsatt 5-6 timer til jobb. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Med meg er det mer av "Skal vi se, 30 saker å få unnagjort før det kommer en 50 nye saker i løpet av dagen. Oh joy" Godt å ha noe og gjøre da! Til tider her kan jeg sitte i en time eller mer uten at det skjer noe :S Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Så fint du i det minste har Rift da Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Og jeg skal på utplassening. Sikkert noen saker jeg må løse idag også, men det går nok bra Endret 27. januar 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Og jeg skal på utplassening. Sikkert noen saker jeg må løse idag også, men det går nok bra Hvor? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noen her som spiller SC2? Tenker å få en kompis til å game SC2, men må få tak i et guest pass først. Har spurt i guestpass tråden, men ikke noe respons. Har spørt på TeamLiquid, ingen respons. Ingen av IRL vennene mine (eller jeg) har fler igjen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hmmm. Jeg tror faktisk jeg har et ubrukt guest pass liggende hjemme. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noen her som spiller SC2? Tenker å få en kompis til å game SC2, men må få tak i et guest pass først. Har spurt i guestpass tråden, men ikke noe respons. Har spørt på TeamLiquid, ingen respons. Ingen av IRL vennene mine (eller jeg) har fler igjen Har et liggende inne på rommet Skal se om jeg husker så kan du få det når jeg kommer fra skolen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Med meg er det mer av "Skal vi se, 30 saker å få unnagjort før det kommer en 50 nye saker i løpet av dagen. Oh joy" Godt å ha noe og gjøre da! Til tider her kan jeg sitte i en time eller mer uten at det skjer noe :S Heh, kjent problem. Det å jobbe på VGS går veldig i rykk og napp. Her er det heldigvis litt roligere i dag enn det har vært tidligere i uka. Ble tre timer overtid i går for å få unna det som måtte fås unna Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nå skal jeg sette på en episode med Supernatural slik at jeg blir ferdig med s4 så er det litt Rift etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg