L4r5 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva er egentlig poenget med å være skjult bruker? Folk ser ikke at du leser i en gitt tråd. De ser ikke at du skriver. De ser ikke at du er pålogget. De ser ikke når du sist var pålogget osv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Med andre ord er poenget å leke hemmelig agent... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Med andre ord er poenget å leke hemmelig agent... Men så failer du så fort du kommenterer. Blir litt som å leke paparazifotograf, gjemme seg i buskene og snike seg innpå motivet. For så å reise seg opp og rope. "Unskyld, du kunne ikke tenke deg å gå litt til venstre? Da får jeg nemlig med meg litt av puppene dine også på bildet. Takk." Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Da var man hjemme ja, etter en fly tur i 80 kmt med bilen.. gikk bra med meg men bilen derimot..faen. Kunne trengt en jævla svært bønne nå altså Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det imot retningslinjene med baksnakking? Første gang jeg har blitt totalt ignorert av en mod/admin. Svett Hm, hørte jeg noe? Nei, det var nok bare vinden. *fortsette med sesong tre av Sex and the City* Da var man hjemme ja, etter en fly tur i 80 kmt med bilen.. gikk bra med meg men bilen derimot..faen. Kunne trengt en jævla svært bønne nå altså Requesting pics. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Med andre ord er poenget å leke hemmelig agent... Blir litt som å leke paparazifotograf, gjemme seg i buskene og snike seg innpå motivet. For så å reise seg opp og rope. "Unskyld, du kunne ikke tenke deg å gå litt til venstre? Da får jeg nemlig med meg litt av puppene dine også på bildet. Takk." Jepp Når vi har haugevis av rapporter og mye å gjøre, så stikker jeg innom puppe/rumpe/sextrådene og bingo! Der finner jeg stort sett alle mods. Og spesielt Lars og Runar.. ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Code Geass - Hangyaku no Lelouch R2 Episode 25. I'm going in. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 np: Cult of Luna - White Cell [01:06/05:40 (320 kbps, 44 kHz)] Lol, så treg er jeg. Alt for feil tråd. Trett*. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Er aldri feil tråd for litt np:-action. np: Kashiwa Daisuke - [Program Music I #02] Write Once, Run Melos Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Selvfølgelig. Det er den perfekte muligheten for å diskret vise hvor sofistikert du er. np: Giuseppe Tartini - [Devil's Trill Sonata & Four Violin Concertos - Nikolitch, Krylov, Orchestre d'Auvergne, Lithuanian Chamber Orchestra (Van Beek, Sondeckis) #04] Violin Concerto in D minor, D. 45: 1. Allegro assai Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dæven! Kom meg på jobb tidlig som fela i dag ! Da blir det tidlig helg på meg!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dæven! Kom meg på jobb tidlig som fela i dag ! Da blir det tidlig helg på meg!!! Vært på jobb i en halvtime allerede. Slowpoke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 For at jeg skal være på jobb kvart på sju innebærer det at jeg må opp kvart på seks Det gidder jeg effen ikke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg står opp kvart over 6, bruker god tid om morningen, og er på kontoret 07:00. Yeah! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Må du kjøre 3 mil alà 35 minutter i rush for å komme deg på jobb? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Nei, jeg tar trikken til jobben. Tar meg 15 minutter. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ja nettopp. De dagene det har vært kaldt ute må jeg regne 7-10 minutter EKSTRA for å skrape bilen. Så ting tar tid ... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Burde gå på skolen.. Men vil ikke... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Burde gå på skolen.. Men vil ikke... Jeg burde gå på dass og sjøsette noen brune men jeg vet ikke om jeg gidder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg