Vowels Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det imot retningslinjene med baksnakking? Første gang jeg har blitt totalt ignorert av en mod/admin. Svett Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Poppet kraven på losjakken i dag. Dandy style. Det oste swagger av meg selvsagt når jeg spradet gjennom Tigerstaden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Mr. Bjørn: Yes, du får tenke på det. Mulig den ligger hos mamma nå, skal se etter den om du virkelig er interessert Yeah, gi meg ett par dager bare. Btw. Det er helt OK med gratisklipp hos Toni & Guy. Ryggmasasje samtidig som man vasker håret er ikke feil. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Poppet kraven på losjakken i dag. Dandy style. Det oste swagger av meg selvsagt når jeg spradet gjennom Tigerstaden. Nice, nice. God følelse, ikke sant? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Poppet kraven på losjakken i dag. Dandy style. Det oste swagger av meg selvsagt når jeg spradet gjennom Tigerstaden. Nice, nice. God følelse, ikke sant? Noe uvant, men godkjent til de grader ja. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 I morgen drar jeg frem Arlingtons`ene Coa. Er du med?! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Neste skritt er å poppe kragen på piquene til sommeren. Tar du den helt ut popper du kragen på skjorter også. Eller hva? Arlingtonsa skal på i morgen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Neste skritt er å poppe kragen på piquene til sommeren. Tar du den helt ut popper du kragen på skjorter også. Eller hva? Arlingtonsa skal på i morgen! Jeg eier vel en 7-8 pique t-skjorter og omtrent like mange skjorter. Alle skal poppes hardt, kragen skal ligge oppover kjeven! PS: Noe som er dritkult er å ha slips til pique t-skjorten. Jeg synes Arlingtonsa ble litt kaldt på vinteren, men prøver igjen i morgen. Ullsokker maybe? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg går konstakt med poppet krage på 2-3 skjorter om gangen. Er kjølig ute, og må passe på halsen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg går konstakt med poppet krage på 2-3 skjorter om gangen. Er kjølig ute, og må passe på halsen. Hvem gjør ikke det? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Gay. Er du? Vi støtter deg, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Gay. Er du? Vi støtter deg, tror jeg. Comeback av det slaget der er så jævli dårlig. Blir flau hver gang jeg hører noen si det, eller skrive det. 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Neste skritt er å poppe kragen på piquene til sommeren. Tar du den helt ut popper du kragen på skjorter også. Eller hva? Arlingtonsa skal på i morgen! Jeg synes Arlingtonsa ble litt kaldt på vinteren, men prøver igjen i morgen. Ullsokker maybe? Jeg kjører arlingtsonsa hele vinteren. En god såle i bunnen, og en god ullsokk, og føttene er gode og varme. Skal forresten ha damenes tale på et skoleball i morgen hvor jeg tenker å sammenligne damene med ikea, og trekke fellestrek. Noen smarte ting jeg bør ha med som dere kommer på i farten? Noe som kjennetegner ikea, og er felles for ikea og damer? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Gay. Er du? Vi støtter deg, tror jeg. Comeback av det slaget der er så jævlig dårlig. Blir flau hver gang jeg hører noen si det, eller skrive det. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er omtrent like vanskelig å forstå seg på IKEA manualer som damer? 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er omtrent like vanskelig å forstå seg på IKEA manualer som damer? Jupp, selv krakken jeg satt sammen var vanskelig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er omtrent like vanskelig å forstå seg på IKEA manualer som damer? Nei, IKEA manualer er lettere. Nei vent. Jeg har faktisk forstått koden. Gi kvinnen ett kjøkken, så er hun fornøyd. 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva er egentlig poenget med å være skjult bruker? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva er egentlig poenget med å være skjult bruker? Slik at det ikke ble så mye troll i sex/samliv delen av forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg