Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mr. Bjørn: Yes, du får tenke på det. Mulig den ligger hos mamma nå, skal se etter den om du virkelig er interessert :p

Yeah, gi meg ett par dager bare. :p

Btw. Det er helt OK med gratisklipp hos Toni & Guy. Ryggmasasje samtidig som man vasker håret er ikke feil. :)

Lenke til kommentar

Neste skritt er å poppe kragen på piquene til sommeren. Tar du den helt ut popper du kragen på skjorter også. Eller hva? :cool:

Arlingtonsa skal på i morgen!

Jeg eier vel en 7-8 pique t-skjorter og omtrent like mange skjorter. Alle skal poppes hardt, kragen skal ligge oppover kjeven! PS: Noe som er dritkult er å ha slips til pique t-skjorten.

Jeg synes Arlingtonsa ble litt kaldt på vinteren, men prøver igjen i morgen. Ullsokker maybe?

Lenke til kommentar

Neste skritt er å poppe kragen på piquene til sommeren. Tar du den helt ut popper du kragen på skjorter også. Eller hva? :cool:

Arlingtonsa skal på i morgen!

Jeg synes Arlingtonsa ble litt kaldt på vinteren, men prøver igjen i morgen. Ullsokker maybe?

Jeg kjører arlingtsonsa hele vinteren. En god såle i bunnen, og en god ullsokk, og føttene er gode og varme.

Skal forresten ha damenes tale på et skoleball i morgen hvor jeg tenker å sammenligne damene med ikea, og trekke fellestrek. Noen smarte ting jeg bør ha med som dere kommer på i farten? Noe som kjennetegner ikea, og er felles for ikea og damer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...