Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lagde han en avatar-handicap-tråd els? Nei, noen som sa jeg hadde dårlig avatar her i tråden og jeg sa at de som meldte seg kan lage hvis de vil, for jeg gidder ikke. Hvor er den tråden? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lagde han en avatar-handicap-tråd els? Nei, noen som sa jeg hadde dårlig avatar her i tråden og jeg sa at de som meldte seg kan lage hvis de vil, for jeg gidder ikke. Hvor er den tråden? Ca. her. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lagde han en avatar-handicap-tråd els? Nei, noen som sa jeg hadde dårlig avatar her i tråden og jeg sa at de som meldte seg kan lage hvis de vil, for jeg gidder ikke. Hvor er den tråden? Ca. her. Ikke der? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Liker at du er så streng, Coa. Rawrr. Jeg kan også være streng. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Så det ikke nei? Hvor er det? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073&view=findpost&p=16832216 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Valgte den bort. Den så litt sammenklemt ut og likte ikke fonten dessverre. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Valgte den bort. Den så litt sammenklemt ut og likte ikke fonten dessverre. Lagde et forslag til avatar jeg også. Det er litt gøy noen ganger. U likey? Hmm.. burde vel fjerna den trademarken (den gule dotten vedsiden av M'en). Den forstyrret bare. Endret 26. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Da prøver jeg ut avataren som svelemoe lagde. Hva synes dere? Bedre (å svare) sent enn aldri: Den ble litt FOR rød synes jeg.. Ellers fin! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Awesome. Den appellerer til min narsissistiske side. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bare å si ifra vis noen kjeder seg og har lyst til å leke seg i photoshop. Rett på og, å feil. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ingen "men", Ajaco. Marsj i seng! NO MEN?! Tørk av deg det gliset! Jeg begynner å bli lei av dine morsomheter. Nå legger du deg, og jeg vil ikke høre et knyst! Det er bare slik jeg er Diskutert, men du kan ikke forvente annet fra en badboy 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ny avatar. Waddaya think? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Awesome. Den appellerer til min narsissistiske side. Nettop derfor jeg tok med "I'm lovin' him". Da matcher den jo signaturen din også Skal jeg fjerne den gule trademark-dotten? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ny avatar. Waddaya think? Høyre side: Ellers ble den fortsatt litt for rød, synes jeg.. Ellers ganske bra.. Skal jeg fjerne den gule trademark-dotten? Ja. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hva med høyresiden? Edit, ny versjon for you Mchansern. Fjerna den stygge trademark-dotten. Endret 26. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tit tit. *bilde* Tja, 400,- med bæreveska? Den har ca. samme gråfarge i virkeligheten som på det bildet Slowpost is slow. Men ja, det er jo virkelig ikke ille. Da står det mellom den, og noe billig greier fra ebay. Har en cyber goth gassmaske på vei i posten allerede. Men den er vel mer for syns skyld enn av noen reel nytteverdi. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 God kveld DNFK nå er jeg endelig tilbake etter nok en karantene. God kveld i stugo, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 God kveld DNFK nå er jeg endelig tilbake etter nok en karantene. God kveld i stugo, ja. Jeg kjører på halvtank nå på dette forumet, med det drivstofforbruket der så burde jeg opphøre i å eksistere på dette forumet ett sted i august. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Litt random... men forumet her kan fort bli litt som 7. far i huset. Bruker spør om noe.. Bruker: Spør Runar! Runar: Spør L4r5! L4r5: Spør ilpostino! ilpostino: Spør Jarmo! Jarmo: Spør TSP! TSP: Spør TWFA! TWFA: Jeg hører ikke! Apropos stugo, mener jeg. Endret 26. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 TWFA: Just fucking google it. Mr. Bjørn: Yes, du får tenke på det. Mulig den ligger hos mamma nå, skal se etter den om du virkelig er interessert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg