Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh hy.. Sitter på toget, lukter svidd hele veien fra Oslo S til Sandvika. Så blir toget stående litt, det kommer masse røyk inn i vogna, og en av konduktørene kommer løpende. Masse folk stormer ut, men får raskt beskjed om å gå inn igjen.

"Det er bare en brems som har ryki! Bare sett dere i vognen forran dere!"

Right........

edit: Hjelper jo ikke på noiaen min når jeg lærte på katastrofeøvelsen til nsb i høst at de som sitter foran i toget blir most som et trekkspill om det skulle frontkolidere. Hei, sitte i første vogn på et tog med defekte bremser liksom. :(

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar

Mr. Knekt: Snurra Trentemøller i går kveld, vinyl er så kos. Ble det noe ny vinyl på deg etter butikkanbefalingene mine? :---D

Mr. Bjørn: Kjøpe min autentiske gassmaske fra femtitallet, produsert av Helly Hansen? Filter er ikke rusta, så du dør ikke av å bruke den :---D

Lenke til kommentar

Ååååå. Jeg blir så irritert når jeg ser Marie Amelie på nyhetene. Hvorfor sende hun ut av landet når hun hadde jobb og hadde tilbrakt 95 % av livet sitt her. Kan dere ikke heller sende ut de utlendingene som bare kommer og lager uro, skyter, stjeler og driver "mafia" virksomhet. Nei dette blir for dumt, Jens Stoltenberg.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til jeg blir 18!

Du blir ikke 18. :)

Ååååå. Jeg blir så irritert når jeg ser Marie Amelie på nyhetene. Hvorfor sende hun ut av landet når hun hadde jobb og hadde tilbrakt 95 % av livet sitt her. Kan dere ikke heller sende ut de utlendingene som bare kommer og lager uro, skyter, stjeler og driver "mafia" virksomhet. Nei dette blir for dumt, Jens Stoltenberg.

Hvorfor skal hun være et unntak fra regelen?

Lenke til kommentar

Hun var en kriminell, og kriminelt sigøyneravskum har ikke en dritt de skal ha gjort i dette landet. De skal bli sendt tilbake til hva nå enn salgs tulleland de kom fra og faen meg råtne der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...