Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Det jeg vil! Vanskelig å beskrive tittelen min, men på visittkortet står det "Project Manager". Men er du ansatt i et firma? Ja. Selvsagt! Jeg er ansatt i et reiselivsfirma som driver med chartring av store og små fly til privatpersoner og bedrifter. Jeg jobber mest med det, av og til som reiseleder hvis kunden vil det. Og nå må jeg til India. Endret 26. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg er agent. Hvorfor tror du jeg har flere pass? Du har ikke det. Agentene vet alt om deg, de overvåker deg jo trossalt. Endret 26. januar 2011 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det jeg vil! Vanskelig å beskrive tittelen min, men på visittkortet står det "Project Manager". Men er du ansatt i et firma? Ja. Selvsagt! Jeg er ansatt i et reiselivsfirma som driver med chartring av store og små fly til privatpersoner. Jeg jobber mest med det, av og til som reiseleder hvis kunden vil det. Og nå må jeg til India. Helt ærlig, jeg trodde du var 15-16 år gammel til jeg så at du jobbet med sånt... Rart det der Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hmm, oppfører jeg meg såpass pubertalt her på forumet altså. Fysj og fy. Det må en skjerpings til. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg vil og jobbe som deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg vil og jobbe som deg. Jeg stresser livet av meg og tilbringer alt for mange timer i ubehagelige flyseter til alle døgnets tider. Lønna er heller ikke noe å juble for. Med mindre du har en fantastisk fascinasjon for grisgrendte strøk og fly/flyselskaper så passer ikke denne jobben. Jeg har derimot dette. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Postnummer, 1259. Find me. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg vil og jobbe som deg. Jeg stresser livet av meg og tilbringer alt for mange timer i ubehagelige flyseter til alle døgnets tider. Lønna er heller ikke noe å juble for. Med mindre du har en fantastisk fascinasjon for grisgrendte strøk og fly/flyselskaper så passer ikke denne jobben. Jeg har derimot dette. Jøss nesten samme som meg, bare at jeg slipper gleden av grisgrendte strøk, jeg for bare gledene av skjærgården...... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Og nå må jeg til India. Stakkar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Postnummer, 1259. Find me. I nærheten av Holmlia og Ljan! In the ghetto... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skjedde med barnehagetilstanden her da? Tsk, kan ikke engang stikke på treningsstudio før snittalderen her synker med 20 år. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Postnummer, 1259. Find me. I nærheten av Holmlia og Ljan! In the ghetto... Fo real! Men i gata jeg bor i er det bare 3 utlendinger. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hmm, oppfører jeg meg såpass pubertalt her på forumet altså. Fysj og fy. Det må en skjerpings til. Det er nok avataren din. På tide med utskifting eller oppgradere kvaliteten. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skjedde med barnehagetilstanden her da? Tsk, kan ikke engang stikke på treningsstudio før snittalderen her synker med 20 år. Det finnes ok folk selv om dem ikke er 40 år. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skjedde med barnehagetilstanden her da? Tsk, kan ikke engang stikke på treningsstudio før snittalderen her synker med 20 år. Dette innlegget var kun skrevet for å få sagt at du har vært på treningsstudio? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skjedde med barnehagetilstanden her da? Tsk, kan ikke engang stikke på treningsstudio før snittalderen her synker med 20 år. Det finnes ok folk selv om dem ikke er 40 år. Selvsagt, men de var tydeligvis ikke her. Skjedde med barnehagetilstanden her da? Tsk, kan ikke engang stikke på treningsstudio før snittalderen her synker med 20 år. Dette innlegget var kun skrevet for å få sagt at du har vært på treningsstudio? Hysj! Se heller på denne videoen! http://www.youtube.com/watch?v=OOrH5tfWorg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hmm, oppfører jeg meg såpass pubertalt her på forumet altså. Fysj og fy. Det må en skjerpings til. Det er nok avataren din. På tide med utskifting eller oppgradere kvaliteten. Huff. Dersom noen er villige til å lage en ny så tar jeg i mot. Gidder faen ikke lage selv. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 ***** ******* ********* ********* ****** Gjett! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hysj! Se heller på denne videoen! Hva var det for noe tull? Du fikk meg til å skru av Katy Perry - Firework! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Cause baby you're a firework Come on show 'em what your worth Make 'em go "Oh, oh, oh!" As you shoot across the sky-y-y Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg