SHHHKSHHHK Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nei.Jo. Nei. HEI! Nei. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nei.Jo. Nei. HEI! Nei. I now declare war upon thee, you rubbish, brainless sheep! Stop saying "Nei." and you life shall be spared! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nei.Jo. Nei. HEI! Nei. I now declare war upon thee, you rubbish, brainless sheep! Stop saying "Nei." and you life shall be spared! Nei. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Nei. Jo, slik er det bare. Du er min hjerneløse sau, og det er ingenting du kan gjøre med det! Mod, please? Nei. EDIT: Men på den seriøse siden, skal man slutte dette her? Endret 26. januar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Næææææh... Skal vi? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Ja, ellers tror jeg Runar kommer til å gi hele gjengen en ukes forumferie. Endret 26. januar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 OMFG Indiske ambasssaden har rotet bort det ene passet mitt. . Ugh, for noen inkompetente aper. Først gir de meg feil visum, deretter roter de bort et av passene mine! Hvordan skal jeg være reiseleder nede i India da? Jeg bør få den innen helgen or consequnces will never be the same. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 OMFG Indiske ambasssaden har rotet bort det ene passet mitt. . Ugh, for noen inkompetente aper. Først gir de meg feil visum, deretter roter de bort et av passene mine! Hvordan skal jeg være reiseleder nede i India da? Jeg bør få den innen helgen or consequnces will never be the same. Hva jobber du egentlig med? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 OMFG Indiske ambasssaden har rotet bort det ene passet mitt. . Ugh, for noen inkompetente aper. Først gir de meg feil visum, deretter roter de bort et av passene mine! Hvordan skal jeg være reiseleder nede i India da? Jeg bør få den innen helgen or consequnces will never be the same. BTW: er det ambassadører som kjører med blå og hvite skilt? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 BTW: er det ambassadører som kjører med blå og hvite skilt? Stemmer det, og de har registrering CD XXXXXX CD står for "Corpsè diplmote" ellernoe. Fransk i hvertfall husker jeg. OMFG Indiske ambasssaden har rotet bort det ene passet mitt. . Ugh, for noen inkompetente aper. Først gir de meg feil visum, deretter roter de bort et av passene mine! Hvordan skal jeg være reiseleder nede i India da? Jeg bør få den innen helgen or consequnces will never be the same. Hva jobber du egentlig med? Det jeg vil! Vanskelig å beskrive tittelen min, men på visittkortet står det "Project Manager". Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 BTW: er det ambassadører som kjører med blå og hvite skilt? Stemmer det, og de har registrering CD XXXXXX CD står for "Corpsè diplmote" ellernoe. Fransk i hvertfall husker jeg. var en tur i oslo, så enn del slike biler Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg bør få den innen helgen or consequnces will never be the same. Jeg ville bare advare om at agenter etterforsker deg nå. Du er under overvåkning, og en trussel til vil ende med fengsling. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Det jeg vil! Vanskelig å beskrive tittelen min, men på visittkortet står det "Project Manager". Men er du ansatt i et firma? Endret 26. januar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg bør få den innen helgen or consequnces will never be the same. Jeg ville bare advare om at agenter etterforsker deg nå. Du er under overvåkning, og en trussel til vil ende med fengsling. Jeg er agent. Hvorfor tror du jeg har flere pass? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvem sier at en agent ikke kan bli etterforsket av andre agenter? Hmmm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg