Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er schnell endelig banna? Hva gjorde han galt? Det heter for øvrig "samvit" Trur han var med i ein politisk diskusjon og han er jo bonde, så han vert undertrykket av FRP-erar. Ein uke utan forum. Og takk. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nehei! Jeg kjenner en som kjenner en som har en onkel som spiser dihydrogenmonoksid til frokost hver dag! Han er kul!Løgn! Løgn! Du kan ikkje meine det! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nehei! Jeg kjenner en som kjenner en som har en onkel som spiser dihydrogenmonoksid til frokost hver dag! Han er kul! store mengder er også giftig har jeg lest.... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eller kok det og sett det i kjøleskapet etter en ekstra rensing. Funker det også. Olden smaker liksom minst like bajz. x) Du er enten paranoid eller veldig vannkresen. Eller springen din ble ved en feiltakelse koblet til et avløp. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Han kom vel med personangrep i kjøtt- og meieriprodukttråden sin. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fan, eg må komme meg på LAN igjen men jeg orkar ikkje å gå Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ein uke utan forum. Ei veke utan forum. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Han kom vel med personangrep i kjøtt- og meieriprodukttråden sin. Har han ein slik? O.o Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nehei! Jeg kjenner en som kjenner en som har en onkel som spiser dihydrogenmonoksid til frokost hver dag! Han er kul! store mengder er også giftig har jeg lest.... Det er det, men trengs noen liter før du forgiftes Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du er enten paranoid eller veldig vannkresen. Eller springen din ble ved en feiltakelse koblet til et avløp. Eller bortskjemt etter de rare vanene min mor fikk når det var kokevarsel. You say potato. x) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 store mengder er også giftig har jeg lest....Samt at det skolder deg levende i gassform.. og fryser deg til døde i fast form. Nei, et slikt heslig stoff vil jeg ikke ha noe av. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Han kom vel med personangrep i kjøtt- og meieriprodukttråden sin. Har han ein slik? O.o Nei, det var visst kalvegodt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9&hl=kj%F8t Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ein uke utan forum. Ei veke utan forum. Takk! Eg visste det eigentleg, men det er bra de retter meg. Ååååå, no logga Schnell av for å sjå Veronica Mars. dddddddddddddddddddddddddddddd sier:talast man Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Løgn! Løgn! Du kan ikkje meine det! Han har nær kontakt med Gud. Jeg sverger. Han lyver aldri, så da må det være sant! store mengder er også giftig har jeg lest.... Alt er giftig i relativt store mengder, dummen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Samt at det skolder deg levende i gassform.. og fryser deg til døde i fast form. Nei, et slikt heslig stoff vil jeg ikke ha noe av. hva er dette for noe jævelskap? finnes dette naturlig, eller er det menneskeskapt? ble nettop skjelt ut på spansk i telefonen... ny opplevelse Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hvorfor skriver dere på nynorsk? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 hva er dette for noe jævelskap? finnes dette naturlig, eller er det menneskeskapt?Svaret vil skremme deg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hvorfor skriver dere på nynorsk? Kvifor vi skrivar på nynorsk? Det er fordi vi er gangsterar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Sikkert, men ingen av dere skriver korrekt nynorsk, så Vinje roterer sikkert i grava. Det er sånn liksom-nynorsk det dere skriver. Endret 22. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kan vi slutte å skrive nynorsk nå? Det er ett forferdelig språk. oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg