Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har hele dagen engelsk... engelsklæreren har vært syk Mandag og Tirsdag.... så kommer hun inn i dag, 10 min forsinka (vi tror vi slipper å ha hun) så begynner hun på "I thought I was good enough health today, but I'm not, so I'm leaving you here. Here is todays task blablalblal".

Haha.... Slumt med "fridag".

Endret av UaeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slimda: Hva er det du trener da? Ble litt nygjerrig nå, vet du.

Har ikke dansematte eller noe slikt, jeg. Har wii fit, da.

I treningsrommet på kontoret trener jeg det jeg "finner" av utstyr. Nedtrekk 15 ganger, så er det "brystpress"(??) 15 ganger, så er det utsiden av lårene 15 ganger, innsiden av lårene 15 ganger, ryggen og magen, så tar jeg en joggetur på 5 minutter, før jeg starter på ny. Tar tre runder på hele greia.

Lenke til kommentar

Slimda, du får trene gratis, da? Jeg betaler bare 199 per måned uten binding, vertfall.

Og det høres bra ut, det. Er veldig glad i leg press, jeg. Men prøver å få en del variasjon i treningen.

Knekt: Ouch. Jeg er rimelig trøtt selv. Sitter for det meste og surfer på nettet. Eller kikker på klokka, da.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Jeg var nettopp på dass og sjøsatte en haug brune. Enn der?

Vurderer det samme etterpå , kjennes ut som jeg har klemt ut 1 uke med matspising siste 2 dagene, det har bare ligget lagret en plass i kroppen.

Skal straks formatere pcen , da den har blitt ekstremt treg siste måneden. Wish Me Luck

Lenke til kommentar

Det er jo ikke vanskelig å gjennomføre da Slimda. Alt du trenger er litt selvrespekt og kontroll.

Jeg er sta som ei fjellgeit, så jeg gir meg ikke med det første. Jeg har lovd meg selv i flere år at jeg skal begynne å trene når jeg flytter til Oslo, og nå gjør jeg det.

Slimda, du får trene gratis, da? Jeg betaler bare 199 per måned uten binding, vertfall.

Og det høres bra ut, det. Er veldig glad i leg press, jeg. Men prøver å få en del variasjon i treningen.

Får trene gratis ja. Treningsrommet er godt utstyrt til å være i en kjeller syns jeg, men mangler leg press. Så det tar jeg manuellt.

Kunne kanskje vært en idé å sjekke innom et skikkelig treningsstudio for å høre med en instruktør, men det kan jeg ta når jeg begynner å få litt ordne på kroppen.

Lenke til kommentar

Børp! Ikke snakk med instruktører. De gjør en ting: Gir deg ett standardisert program som funker for almenheten men kanskje ikke akkurat for deg. Samt at de gir deg ikke noe særlig veiledning i teknikk osv ... henvend deg i treningstråden :thumbup: og les bøker, sjekk youtube etter teknikker osv.

Lenke til kommentar

Børp! Ikke snakk med instruktører. De gjør en ting: Gir deg ett standardisert program som funker for almenheten men kanskje ikke akkurat for deg. Samt at de gir deg ikke noe særlig veiledning i teknikk osv ... henvend deg i treningstråden :thumbup: og les bøker, sjekk youtube etter teknikker osv.

Har vært innom en haug med forskjellige treningssider, og de har alle forskjellig informasjon... :p

Har du noen favorittsider?

Lenke til kommentar

Kan være JÆVLIG forvirrende. Du hører det ene som funker bra for A, men som suger for B. Så kommer C og sier at du må gjøre ditt og datt fordi det funket best for han, også står du der som ett spørsmålstegn og aner ikke hva faen du skal tro på og ikke. Jeg har vært borti mange som sier at det er bedre å bare jogge hele tiden f.eks når jeg har kondistrening. Men for meg så har intervaltrening vært beste måten og forbrenne fett på. Så der måtte jeg mekke eget program basert på hva de andre sa :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...