UaeX Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Har hele dagen engelsk... engelsklæreren har vært syk Mandag og Tirsdag.... så kommer hun inn i dag, 10 min forsinka (vi tror vi slipper å ha hun) så begynner hun på "I thought I was good enough health today, but I'm not, so I'm leaving you here. Here is todays task blablalblal". Haha.... Slumt med "fridag". Endret 26. januar 2011 av UaeX Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Slimda: Hva er det du trener da? Ble litt nygjerrig nå, vet du. Har ikke dansematte eller noe slikt, jeg. Har wii fit, da. I treningsrommet på kontoret trener jeg det jeg "finner" av utstyr. Nedtrekk 15 ganger, så er det "brystpress"(??) 15 ganger, så er det utsiden av lårene 15 ganger, innsiden av lårene 15 ganger, ryggen og magen, så tar jeg en joggetur på 5 minutter, før jeg starter på ny. Tar tre runder på hele greia. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bare fordi læreren vår er fra Stavanger og snakker dialekt uler hele klassen min i skrekk fordi de ikke "forstår" hva han sier. For en klasse jeg går i.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er jo ikke vanskelig å gjennomføre da Slimda. Alt du trenger er litt selvrespekt og kontroll. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Slimda, du får trene gratis, da? Jeg betaler bare 199 per måned uten binding, vertfall. Og det høres bra ut, det. Er veldig glad i leg press, jeg. Men prøver å få en del variasjon i treningen. Knekt: Ouch. Jeg er rimelig trøtt selv. Sitter for det meste og surfer på nettet. Eller kikker på klokka, da. Endret 26. januar 2011 av Zerda Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg var nettopp på dass og sjøsatte en haug brune. Enn der? Vurderer det samme etterpå , kjennes ut som jeg har klemt ut 1 uke med matspising siste 2 dagene, det har bare ligget lagret en plass i kroppen. Skal straks formatere pcen , da den har blitt ekstremt treg siste måneden. Wish Me Luck Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Utrolig hvor digg man føler seg etter å ha sjøsatt noen brune ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er jo ikke vanskelig å gjennomføre da Slimda. Alt du trenger er litt selvrespekt og kontroll. Jeg er sta som ei fjellgeit, så jeg gir meg ikke med det første. Jeg har lovd meg selv i flere år at jeg skal begynne å trene når jeg flytter til Oslo, og nå gjør jeg det. Slimda, du får trene gratis, da? Jeg betaler bare 199 per måned uten binding, vertfall. Og det høres bra ut, det. Er veldig glad i leg press, jeg. Men prøver å få en del variasjon i treningen. Får trene gratis ja. Treningsrommet er godt utstyrt til å være i en kjeller syns jeg, men mangler leg press. Så det tar jeg manuellt. Kunne kanskje vært en idé å sjekke innom et skikkelig treningsstudio for å høre med en instruktør, men det kan jeg ta når jeg begynner å få litt ordne på kroppen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Børp! Ikke snakk med instruktører. De gjør en ting: Gir deg ett standardisert program som funker for almenheten men kanskje ikke akkurat for deg. Samt at de gir deg ikke noe særlig veiledning i teknikk osv ... henvend deg i treningstråden og les bøker, sjekk youtube etter teknikker osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Børp! Ikke snakk med instruktører. De gjør en ting: Gir deg ett standardisert program som funker for almenheten men kanskje ikke akkurat for deg. Samt at de gir deg ikke noe særlig veiledning i teknikk osv ... henvend deg i treningstråden og les bøker, sjekk youtube etter teknikker osv. Har vært innom en haug med forskjellige treningssider, og de har alle forskjellig informasjon... Har du noen favorittsider? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg har for det meste konsultert meg til forumet her, men om du skal ha en som virkelig vet hva han snakker om så sjekk ut Scooby sine sider. Ikke bli skremt, han er bare pittelitt sær . Men han vet hva han gjør! Endret 26. januar 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Da tenker du vel på denne siden? Om så, får jeg bookmarke den og sjekke litt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 yes, ble litt rart med linkingen der... Aldri vært borti at du MÅ ha med http:// før Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Slimda: Ja, det er ofte sånn. Det er ikke alltid det er en fasit, så man må gjerne lese seg frem til ting og gjøre seg opp en egen mening. Kan være forvirrende til tider. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kan være JÆVLIG forvirrende. Du hører det ene som funker bra for A, men som suger for B. Så kommer C og sier at du må gjøre ditt og datt fordi det funket best for han, også står du der som ett spørsmålstegn og aner ikke hva faen du skal tro på og ikke. Jeg har vært borti mange som sier at det er bedre å bare jogge hele tiden f.eks når jeg har kondistrening. Men for meg så har intervaltrening vært beste måten og forbrenne fett på. Så der måtte jeg mekke eget program basert på hva de andre sa Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Mikkel: Ja, ikke sant. Det er akkurat det. Blir fremdeles ofte overrasket og forvirret. Har hørt at man bør variere treningen f.eks. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja jeg har variert en del mellom forskjellige programmer, og jeg varier litt fra gang til gang med kondisjonstreninga for å holde kroppen "på hugget". Slik at den får nye utfordringer og ikke bare samme gamle smørja. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 MEN SÅ VÅKNE DA! Sett på denna låta her, så våkner du Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Spotify er blokkert på jobb så BLÆ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg