Stoddart Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Holy Mac&Cheese! Her var det stille i kveld! "Every moment you spend wishing you were someplace else is a moment you can't get back." Zen-moment of the day. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kondolerer Takk, trenger det. Er såpass irriterende å bli avbrutt så mange ganger mens man sitter å hører at jeg vurderer å investere i et helt år med premium. Synes det er verdt det da det har vært en herlig reklamefri måned. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ååååh, gleder meg til tysklandstur om litt over en måned. CeBIT og tull Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Morn Morn Forum Tror jeg endelig har klart å rette opp døgnrytmen igjen , etter nesten 3 døgn med veldig få timer søvn. Sov totalt 7 i natt Hva skjer idag ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg var nettopp på dass og sjøsatte en haug brune. Enn der? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hater livet max. Mer enn max. Er syk. Men grunnet fravær fra før av, og en lege langt unna (30 min med bil. Har ikke bytta fastlege etter jeg flytta), må jeg møte opp på skole og jobb, grunnet mangel på sykemelding. Ikke nok med det, men idag har jeg jobb. Vet du hva som skjer da? VI SLUTTER FAENMEG KLOKKEN 11. Det skjer sånn 2 ganger i året. Dette er første vakta mi på 2 uker. HVORFOR skjer det på samme dag, MENS jeg er syk? FAEN Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Spis sunt, få i deg mer vitaminer, kast i deg grønt og frukt som en tulling og skaff deg perfekt døgnrytme. Da blir livet 10K ganger bedre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke glem trening. Det gjør underverker. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jobber med saken. Har lagt meg 23.00 hver dag i en uke nå. Igår var første dagen jeg sovna før klokken 02.30. Bare fordi jeg har blitt syk. Jobber også med kostholdet, og skal starte å trene etter jeg sier opp jobben min. Håper det hjelper på ting Regner med at det gjør det. Edit: Når det er sagt, har jeg jo levd sånn før, og VET jo egentlig hvor mye bedre jeg har det. Sommerferien for eksempel. La meg ca 01.00 hver dag, stod opp i 10-11 tiden, trente 3-4 ganger i uka, og spiste sundt. Følte meg helt super hele ferien. Vil ha tilbake den følelsen. Endret 26. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Spis sunt, få i deg mer vitaminer, kast i deg grønt og frukt som en tulling og skaff deg perfekt døgnrytme. Da blir livet 10K ganger bedre Lett å si, vanskelig å gjennomføre. Ikke glem trening. Det gjør underverker. Trening er deilig. Skal holde fast på trening annenhver dag så lenge jeg bare kan. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hvem er dette? :O Søt pike! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hvem er dette? :O Søt pike! For mye sminke. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Flink Slimda! Jeg trener på studio fire ganger i uka og har dansetime hver onsdag. Søndager er spesielt godt egnet for trening da de er så forbanna kjedelige. Knekten, why så dårlig humør? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg starta på forrige tirsdag. Støl på onsdag, så jeg trente på tordagen. Så på lørdagen, så nå på mandag. Idag er det trening igjen. På mandag gikk jeg maksimalt ut, men har ikke et snev av stølhet i kroppen. Litt skuffendes, da jeg ikke kjenner den "jeg har trent"-følelsen. *edit* I helga tenker jeg å ta frem Dansematta mi og slå løs med Stepmania. Endret 26. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Slimda: Hva er det du trener da? Ble litt nygjerrig nå, vet du. Har ikke dansematte eller noe slikt, jeg. Har wii fit, da. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Zerda: Fordi jeg må bli sittendes på jobb til jeg stuper av trøtthet. For å bli ferdig med å måle lengder på tegninger, føre de inn i excel og kontrollere opp mot kontrakten. Jeg har fått en pitteliten del som bare er på en to-tre hundre sider. Men etter jeg har stupt av trøtthet skal jeg til sentrum og på konsert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg