Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater livet max. Mer enn max.

Er syk. Men grunnet fravær fra før av, og en lege langt unna (30 min med bil. Har ikke bytta fastlege etter jeg flytta), må jeg møte opp på skole og jobb, grunnet mangel på sykemelding.

Ikke nok med det, men idag har jeg jobb. Vet du hva som skjer da? VI SLUTTER FAENMEG KLOKKEN 11. Det skjer sånn 2 ganger i året. Dette er første vakta mi på 2 uker. HVORFOR skjer det på samme dag, MENS jeg er syk?

FAEN

Lenke til kommentar

Jobber med saken. Har lagt meg 23.00 hver dag i en uke nå. Igår var første dagen jeg sovna før klokken 02.30. Bare fordi jeg har blitt syk. Jobber også med kostholdet, og skal starte å trene etter jeg sier opp jobben min. Håper det hjelper på ting :) Regner med at det gjør det.

Edit: Når det er sagt, har jeg jo levd sånn før, og VET jo egentlig hvor mye bedre jeg har det. Sommerferien for eksempel. La meg ca 01.00 hver dag, stod opp i 10-11 tiden, trente 3-4 ganger i uka, og spiste sundt. Følte meg helt super hele ferien. Vil ha tilbake den følelsen.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Spis sunt, få i deg mer vitaminer, kast i deg grønt og frukt som en tulling og skaff deg perfekt døgnrytme. Da blir livet 10K ganger bedre

Lett å si, vanskelig å gjennomføre. :p

Ikke glem trening. Det gjør underverker.

Trening er deilig. Skal holde fast på trening annenhver dag så lenge jeg bare kan.

Lenke til kommentar

Jeg starta på forrige tirsdag. Støl på onsdag, så jeg trente på tordagen. Så på lørdagen, så nå på mandag. Idag er det trening igjen. På mandag gikk jeg maksimalt ut, men har ikke et snev av stølhet i kroppen. Litt skuffendes, da jeg ikke kjenner den "jeg har trent"-følelsen.

*edit*

I helga tenker jeg å ta frem Dansematta mi og slå løs med Stepmania.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Zerda: Fordi jeg må bli sittendes på jobb til jeg stuper av trøtthet. For å bli ferdig med å måle lengder på tegninger, føre de inn i excel og kontrollere opp mot kontrakten. Jeg har fått en pitteliten del som bare er på en to-tre hundre sider.

Men etter jeg har stupt av trøtthet skal jeg til sentrum og på konsert!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...