Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slalom i onepiece..? You must be gay..

Oh wait. :tease:

Neida, men seriøst, skaff deg ordentlig slalomutstyr. Det bringer gleden opp fra ca.9% til 459%. Du kommer til å fryse ræva av deg.

Jeg er tilbake, og for å oppdatere litt. Ja, det var vel nettop det som var meningen da. At jeg skulle fryse ræva av meg, samt dumme meg litt ut. Ingen som sa at JEG skulle få noen glede ut av det her. Har stått nok på slalom til å vite at bra utstyr er viktig. Seeren derimot, får litt glede ut av det. :D

Lenke til kommentar

En jente på chatten nå nettopp:

hei kan du sende meg en kake ( kke tres leches kake eller paulas iglo pudding) men en hvilken som helst kake på baking life i sånn free gift ?.

:wallbash:

Hva svarte du? Hva svarte du? Hva svarte du? Hva svarte du?

No, but seriously. I don't really care

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg akkurat på stumbleupon.

Sees om et par timer.

Takk/ pokker ta deg. Jeg vet ikke helt hva jeg har bestemt meg for enda. På den ene siden fant jeg noen helt fantastiske sider ved å registrere meg, på den andre siden kommer jeg til å kaste bort timevis på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Kommer vel an på hvilken toolbar du har, men på Chrome så har jeg den samme som her -> www.stumbleupon.com/su, så ser du antallet favoritter lengst til høyre.

Lenke til kommentar
.,.Two peanuts walked into a bar, and one was a-salted...
Two guys walk into a bar, the third one ducked.

Three blind mice walk into a pub. They are all unaware of their surroundings, so to derive humor from it would be exploitative.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...