j-- Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Har nok hatt ~40 samtaler inn og ut til sammen i dag. Gjerne større multinasjonale saker, gjerne routing/peering-relatert. Gjerne på tvers av forskjellige typer media. Kos, og stress! Nevermind, tydeligvis uinteressant tema :----D Så.. hva skal dere spise til middag i dag? Her blir det baconsnitzler på ristet brød. Endret 25. januar 2011 av clvn Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Laks Grandis i kveld Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dust. Laks knuser grandis. Alltid Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei! Granids gruser laks... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Stikker straks ut i den turkise onepiecen min for å filme en ny episode av "mrbjoern gjør sportslige ting han ikke kan" I dag, skal man stå på slalom. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dust. Laks knuser grandis. Alltid +1 på den. Her var det laks, pasta og sandefjorsmør til middag i dag Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har nok hatt ~40 samtaler inn og ut til sammen i dag. Gjerne større multinasjonale saker, gjerne routing/peering-relatert. Gjerne på tvers av forskjellige typer media. Kos, og stress! Nevermind, tydeligvis uinteressant tema :----D Så.. hva skal dere spise til middag i dag? Her blir det baconsnitzler på ristet brød. Wok Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nice, holder på å fikse meg kylling og brokkoli med pesto. Pluss salat til Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Stikker straks ut i den turkise onepiecen min for å filme en ny episode av "mrbjoern gjør sportslige ting han ikke kan" I dag, skal man stå på slalom. Slalom i onepiece..? You must be gay.. Oh wait. Neida, men seriøst, skaff deg ordentlig slalomutstyr. Det bringer gleden opp fra ca.9% til 459%. Du kommer til å fryse ræva av deg. Also: Her er det pytt i panne til middag. Endret 25. januar 2011 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei! Granids gruser laks... Om det er den på 1,2 kg med kjøttdeig og ost, definitivt. Sånn ellers så taper begge spør du meg. Har nok hatt ~40 samtaler inn og ut til sammen i dag. Gjerne større multinasjonale saker, gjerne routing/peering-relatert. Gjerne på tvers av forskjellige typer media. Kos, og stress! Nevermind, tydeligvis uinteressant tema :----D Så.. hva skal dere spise til middag i dag? Her blir det baconsnitzler på ristet brød. Høres nice ut, Jonas. Her er det kokosyoghurt. Oh yes, awesome og mettende. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skinkesnitsel og steikt egg på brødskive var overraskande godt. Berre synd at det var igår eg åt det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg elsker uniformer. Jeg hadde blitt nazist eller fascist om jeg levde under krigen, utelukkende på grunn av uniformene. Jeg også. SS uniformene er jo rå. Min favorittdesigner som designet disse, Hugo Boss. Hans er jo i tillegg et relativt Tysk navn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det var det som ødela for tyskerne når de prøvde å storme seg inn i Sovjetunionen på vinteren. Deres uniformer var mere moteriktige og kule, men varmet ikke en dritt, mens russerne hadde svære pelsfrakker og tykke hansker som gjorde dem i stand til å overleve ute myyyyye lengre. Tyskerne bare frøs rævva av seg og mistet all moralen i troppene. Pga fancy designuniformer som var mere kule enn varmende. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sovietunionen vintervant sier du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tyskland mot Russland, ikke Russland mot Finland. 1 Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hmm, fadern gidder ikke bytte om fra 6000kb/s linje til 20000kb/s linje for en 50 lapp ekstra i måneden.... ! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva med å bare tilby deg å betale de 50 kr. i mnd ekstra? Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Gjorde det, men da kom det bare "Oja, så du kan sitte enda mere på pcen?" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Gjorde det, men da kom det bare "Oja, så du kan sitte enda mere på pcen?" Da skulle du sagt: "Nei da slipper jeg å sitte så jævlig mye på PCn. Da gjør jeg alt jeg skal raskere, i og med at nettet er raskere". Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det var det som ødela for tyskerne når de prøvde å storme seg inn i Sovjetunionen på vinteren. Deres uniformer var mere moteriktige og kule, men varmet ikke en dritt, mens russerne hadde svære pelsfrakker og tykke hansker som gjorde dem i stand til å overleve ute myyyyye lengre. Tyskerne bare frøs rævva av seg og mistet all moralen i troppene. Pga fancy designuniformer som var mere kule enn varmende. Nå, Hugo Boss designet vel ikke de militære uniformene til Wehrmacht og Waffen-SS, det er vel helst snakk om de ikoniske svarte uniformene som f.eks. Allgemeine SS brukte. Man regnet ikke med at Operasjon Barbarossa skulle vare så lenge som den gjorde, så man hadde ikke på langt nær nok vinterklær til troppene. Invasjonen startet i juni, ikke midt på vinteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg