Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Me har ikkje noko appelsinjus igjen og eg er drittørst. :thumbdown:
Si meg, hvem er det som kjøper all appelsinjusen? 3 liter om dagen? .. halp!

Heldigvis ikkje eg, men dei eldre kjøper alltid meir eplejus enn appelsinjus også har me alltid masse eplejus igjen når eg har drukke appelsinjusen. Idiotisk.

Lenke til kommentar

Haha. Akkurat når jeg leste Underpants sin siste, gikk reklame på NGC om fattige barn i Afrika.

En liten unge sa "when I wake up, all I think about is how to get my next meal. And that's all I think about all day".

Så friker du ut om eplejuice, liksom :p

Lenke til kommentar
Haha. Akkurat når jeg leste Underpants sin siste, gikk reklame på NGC om fattige barn i Afrika.

En liten unge sa "when I wake up, all I think about is how to get my next meal. And that's all I think about all day".

Så friker du ut om eplejuice, liksom :p

Ok, takk for at du sa det!!

Eg skal tørste meg sjølv i heile dag. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg trooor ikke Bytex mente det som en fornærmelse, UP. Mer som at han fremhevet kontrasten mellom Norge og ungene i Afrika... oO

Jeg hører vann er utmerket som drikke.

Dette kan jeg avkrefte da det direkte fra springen smaker bajz. ^^

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Underpants: Drikk vann da vel!

Eg drikker vann til middag, men appelsinjus ... Det virke som eg er skapt for han og han er skapt for meg. Det bare fell heilt rett for meg å drikke han. Heilt naturleg liksom.

Men eg fekk så dårleg samvitsgrunn(?) no at eg tykkje me skal skifte emne. Schnell er utestengd.

Lenke til kommentar
The fuck?

Jaja, kjøp vann fra en spring på østlandet som er tappet på flasker og blir kalt Olden, da.

Eller kok det og sett det i kjøleskapet etter en ekstra rensing. Funker det også.

Olden smaker liksom minst like bajz. x)

Espen: Bare ikke røyk vannet, så går det bra. =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...