Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Og har du en skolepc så er den sannsynligvis noe du betaler leie for, altså er den skolens eiendom helt til du er ferdig på skolen. Det er veldig lite relevant om du gjør det hjemme eller på skolen. Bla bla bullshit, uansett hvor mange ganger folk sier det er det ingen som kommer til å bry seg et snev. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sa i går, jeg fortalte det etter en lang diskusjon, at jeg ikke laster ned med p2p programmer. Jeg har dem for syns skyld, eller hvis det er noen lovlige p2ps jeg må få ned. Veldig irrelevant, og jeg må spørre igjen; Eier du pc'n? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Bla bla bullshit, uansett hvor mange ganger folk sier det er det ingen som kommer til å bry seg et snev. Sannheter er ikke bullshit bare fordi folk åpenlyst ikke bryr seg, lille venn Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har faktisk ikke bare EN men topcer hjemme Private pcer altså, men jeg er av den oppfatning at skolepcer burde hatt admin rights siden disse kan brukes privat i tillegg til skolen................ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Så bruk de to private PC-en du har da og slutt å whine så forbanna mye. Jeez. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som har et forslag til hva jeg skal tilsette i denne maten? Kjøtt! Endte opp med 1 pakk Pasta Bolognese + en mozerella pizza. Og godteri og brus. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 skole pcer skal ikke brukes til private ting, man får lov å ta de med hjem for å gjøre lekser på de. PUNKTUM. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Bla bla bullshit, uansett hvor mange ganger folk sier det er det ingen som kommer til å bry seg et snev. Sannheter er ikke bullshit bare fordi folk åpenlyst ikke bryr seg, lille venn Dropp hersketeknikkene, du er ikke Siv Jensen. Sannheter kan være bullshit når de ikke har noen påvirkning på noe som helst. skole pcer skal ikke brukes til private ting, man får lov å ta de med hjem for å gjøre lekser på de. PUNKTUM. Det står det ikke i kontrakten jeg signerte. Endret 25. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dropp hersketeknikkene, du er ikke Siv Jensen. Sannheter kan være bullshit når de ikke har noen påvirkning på noe som helst. Du er jo nesten litt søt når du mener du har rett da 1 Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Enig pokey, er vell kanskje fordi vi går på samme skole Altså, gir opp denne diskusjonen, når jo ikke fram til dere skylappa ikt folk. Endret 25. januar 2011 av UaeX Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du er sykt pro, har du lest om hersketeknikker på ung.no? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei, det er ikke vi som har skylapper, det er du som mener du har rett på alt mulig piss. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hersketeknikk Kjøp Hersketeknikk på capris.no Fri frakt - alltid lave priser! www.capris.no ► Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 hei Hallo. Hva gjør du? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei, det er ikke vi som har skylapper, det er du som mener du har rett på alt mulig piss. Jeg har skylapper. Jeg ser kun funksjonalitet og logikk, og blokkerer ut idioti og trangsynthet 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg bader, det er veldig deilig, spesielt når mamma ikke har brukt opp tanken med det varme vannet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 http://www.dustinhome.no/pd_5010384008.aspx Brukes til å oppbevare filmer og bilder. Aha, ekstern harddisk. Det har jeg allerede. Jeg kjøpte en intern hardisk. Jeg har faktisk ikke bare EN men topcer hjemme Private pcer altså, men jeg er av den oppfatning at skolepcer burde hatt admin rights siden disse kan brukes privat i tillegg til skolen................ Jeg ser virkelig ikke hva problemet ditt er med å skjønne dette. Det er skolen som eier PC-en, og det er du som låner den. Dermed er det opp til hver enkelt skole å bestemme hva elever får lov til på sine PC-er. Og for meg ville P2P vært sperret rimelig kjapt, både på nettet (for de med private PC-er) og på PC-nivået. Syns dog det er litt komisk at du krangler med folk med fullverdig IT-utdannelse om at du har rett når det kommer til PC-er. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Heh, installerte linux på min, jeg. Det gikk, men å bytte bort IE fremfor opera/firefox (før de til slutt knelte for presset) gikk ikke. :o Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Om jeg hadde *fullverdig* ikt utdanning ville jeg gitt en god f når situasjonen er latterlig. Hvorfor har ikke alle andre skoler i fylket samme opplegg som oss? Dette tyder på at våre ikt folk ikke er på båndbredde med resten av ikt-folka. Heh, installerte linux på min, jeg. Det gikk, men å bytte bort IE fremfor opera/firefox (før de til slutt knelte for presset) gikk ikke. :o Han sa han ikke ville se linux og andre ting på pcene, da ville han fyre seg.. Har tenkt på virtuelt, men det går ikke uten admin rghts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg