Slowpoke Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har skaffet meg en fancy 2TB disk. Aldri nok lagringsplass. Ehhh... bare 2TB? Enkelte har ikke behov for mer kompensasjon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har skaffet meg en fancy 2TB disk. Aldri nok lagringsplass. Ehhh... bare 2TB? Jeg har 6 TB fra før av... Noen som har et forslag til hva jeg skal tilsette i denne maten? Here it comes... ... ingredienser... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Enkelte har ikke behov for mer kompensasjon Jeg synes jeg har lite plass.. 2x750GB i raid med speiling. 2x2TB disker til lagring. Pluss en disk på 320GB til nedlasting og andre midlertidige data. Pluss ett par eksterne disker på 320GB og 500GB. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fælt så dere klager.. Skulle nesten tro dere drev med piratnedlastning. Klarer meg med 320gb og har ikke disken mer enn 60% fylt.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fælt så dere klager.. Skulle nesten tro dere drev med piratnedlastning. Klarer meg med 320gb og har ikke disken mer enn 60% fylt.. Kall det hva du vil. Jeg laster ned ting jeg har lyst på. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fælt så dere klager.. Skulle nesten tro dere drev med piratnedlastning. Klarer meg med 320gb og har ikke disken mer enn 60% fylt.. Skulle nesten tro jeg la inn hele cd-samlingen min i ukomprimert flac. 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som har et forslag til hva jeg skal tilsette i denne maten? Kjøtt! Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 I går kritiserte du meg, Slimda, fordi jeg hadde lyst på et p2p program, og i dag innrømmer du at du laster ned alt mulig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Det er forskjell på en skolepc og en privat PC. Endret 25. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kjempeforskjell hvis jeg laster ned hjemme? *iq*? Dette forumet mangler litt logo - logikk. Eller intelligens. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skulle nesten tro jeg la inn hele cd-samlingen min i ukomprimert flac. Jeg er veldig veldig veldig redd for hvor mye det ville kosta meg å få lagringsplass nok til det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 I går kritiserte du meg, Slimda, fordi jeg hadde lyst på et p2p program, og i dag innrømmer du at du laster ned alt mulig. Jeg kritiserte deg fordi du ville ha en hel haug med privatprogrammer på en utlåns-PC fra skolen, til bruk i skoletiden din. Jeg sitter ikke på jobb å spiller dataspill, men du kan vedde på at jeg gjør nøyaktig hva jeg vil på hjemme-PC-en min. Get my point? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kjempeforskjell hvis jeg laster ned hjemme? *iq*? Dette forumet mangler litt logo - logikk. Eller intelligens. Hei! Jeg jobber i IT-avdelinga på en videregående skole. Når dere føkker opp pc'n deres, som skjer JÆVLIG ofte på grunn av p2p, så er det jeg som må rydde det opp for dere. Og har du en skolepc så er den sannsynligvis noe du betaler leie for, altså er den skolens eiendom helt til du er ferdig på skolen. Det er veldig lite relevant om du gjør det hjemme eller på skolen. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 ååh, jeg har tenkt på å kjøpe en ny harddisk jeg også, har ikke mer plass på de fem jeg har Har tenkt litt på Western 2 TB fra Dustinhome til 699, men vet ikke om den er noe bra? Hvilken western vurderer du? http://www.dustinhome.no/pd_5010384008.aspx Brukes til å oppbevare filmer og bilder. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg er veldig veldig veldig redd for hvor mye det ville kosta meg å få lagringsplass nok til det. Med den skremmende prisen på hele 50øre pr GB så skal du se at det ikke blir så alt for dyrt. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Okey, la meg konkretisere noe, pcen er til bruk både PRIVAT og til SKOLE. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Med den skremmende prisen på hele 50øre pr GB så skal du se at det ikke blir så alt for dyrt. Vedde? Okey, la meg konkretisere noe, pcen er til bruk både PRIVAT og til SKOLE. Eier du den? Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kjempeforskjell hvis jeg laster ned hjemme? *iq*? Dette forumet mangler litt logo - logikk. Eller intelligens. Hei! Jeg jobber i IT-avdelinga på en videregående skole. Når dere føkker opp pc'n deres, som skjer JÆVLIG ofte på grunn av p2p, så er det jeg som må rydde det opp for dere. Og har du en skolepc så er den sannsynligvis noe du betaler leie for, altså er den skolens eiendom helt til du er ferdig på skolen. Det er veldig lite relevant om du gjør det hjemme eller på skolen. Sa i går, jeg fortalte det etter en lang diskusjon, at jeg ikke laster ned med p2p programmer. Jeg har dem for syns skyld, eller hvis det er noen lovlige p2ps jeg må få ned. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kjempeforskjell hvis jeg laster ned hjemme? *iq*? Dette forumet mangler litt logo - logikk. Eller intelligens. Ja, det er faktisk en forskjell. Det er fortsatt ulovlig lastet ned, da altså en kriminell handling, og den har du begått med utstyr som ikke er ditt, og det ligger lagret på utstyr som ikke er ditt. Sannsynligvis skrev du under på en kontrakt før du fikk pc-en om å ikke gjøre akkurat dette(blant annet). Du bryter da den kontrakten ved å gjøre det. En skolepc din skal brukes til skolearbeid. Akkurat som at en jobbpc skal brukes til jobb. Jeg får lov til å bruke PC-en jeg har utdelt på jobben privat, men ikke til noe ulovlig. Nedlasting av musikk som ikke er betalt for, går godt innenfor ulovlig. At du ikke har noen privat pc, er da ikke noe du kan forvente å få sympati fra oss, eller IT-avdelingen på skolen din, for. Det er ditt problem. Jeg er veldig veldig veldig redd for hvor mye det ville kosta meg å få lagringsplass nok til det. Lagringsplass er da blitt ganske så billig nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg