Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, og Slimda er en av dem Åh. Men. AH! Nvm. Hva med de som jobber om natten, og er helt avhengig av data når de jobber Derfor finnes det ordninger med vakttelefon. Jeg skjønner ikke hva det er å ikke skjønne. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Oia, du har slik ordning slimda, det pleier pappa også å ha, masse fridager og masse ca$h Endret 25. januar 2011 av UaeX Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Pappa betaler fordi han har ca$h yo. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Pappa betaler fordi han har ca$h yo. Nettop derfor jeg liker pappaen din. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Oia, du har slik ordning slimda, det pleier pappa også å ha, masse fridager og masse ca$h Jeg får ikke fridager. Bare ekstra betalt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Pappa betaler fordi han har ca$h yo. Brat brat stek stek pappa betalar pappa betalar! http://www.youtube.com/watch?v=5Xg29CEunEQ Det er godmusikk, det! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) stek! stek! stek! stek! Endret 25. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg får ikke fridager. Bare ekstra betalt. Jeg får ikke ekstra betalt. Bare fridager. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg får ikke fridager. Bare ekstra betalt. Jeg får ikke ekstra betalt. Bare fridager. Jeg får ikke. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du gjør ingenting for å få det heller da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Du gjør ingenting for å få det heller da Ok Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Får helligdager refundert, ikke utover det Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Men da får han jo ikke masse fridager. Da får han jo bare tilbake de fridagene han har mista. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei. For når du sier at han får masse fridager, så høres det jo ut som han får ekstra fri utover det som er vanlig. Men det gjør han jo da ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg får en dag fri (vanligvis fredagen etter vaktuka er ferdig), samt en klekkelig bonus på lønna. (ca 70 000 i året før skatt). Utover det er det ingen bonuser. Har vi vakt i jula (som jeg hadde i 2010), får vi en pengebonus på... 150 kroner per helligdag ellerno. Ikke så mye, men på en annen side, ikke så lite heller. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Yes, da fikk jeg meg jobb som støttekontakt. Koselig, koselig Slam Galang galang galang Ga la ga la ga la Land ga Lang ga Lang Shotgun get you down Get down get down get down Ge-d Ge-d Ge-d Down G-down G-down Too late you down D-down D-down D-down Ta na ta na ta na Ta na ta na ta Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Broren har vært støttekontakt i noen år nå. Fikk jobben med en gang siden han er gutt, og det er nesten bare jenter som vil drive med det. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jeg får avspasering for alle timer jeg jobber overtid. Om jeg er leid ut til et eksternt prosjekt (som er det vanligste) kan jeg (etter godkjenning) ta betalt med overtidstillegg, men jeg får ingenting av det (det går rett til firma). Jeg får hvert år en bonus på mellom 35- og 45 000 (deler av firmaoverskuddet fra året før), og i tillegg en pitteliten del av bonuser som blir delt ut på de forskjellige prosjektene. Har jobbet mye med utvikling det siste året, så blir nok liten bonus på meg nå til sommeren. Utviklingsprosjekt er prosjekt vi ikke tar betalt for å være med på, og derav ikke står på lønningslista og derfor ikke får min del av kaka. Super lønnsordning det! Det skal sies at jeg aldri har skreve overtid på noe prosjekt jeg har jobbet på. Endret 25. januar 2011 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg