Abnormaxie Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jojo, men IT-support? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, det var IT jeg hadde i tankene. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Sykt dritt når et datasystem som krever 100% driftsikkerhet hele døgnet går ned kl 2 på natten da. Da er det greit at det finnes folk man kan ringe. Når man ikke har evnen til å fikse det selv. Endret 25. januar 2011 av MrBjoern Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 IT-utstyr står jo på døgnet rundt. Tror du verden skrur av serverene på natta? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 JAMEN! Trenger man hjelp klokka 4 er det egentlig bare et tegn på at "NÅ, bør du gå og legge deg!" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Nei, det er ikke det. edit: Nå vet ikke jeg hva slags henvendelser Slimda får, men vår vakttelefon går ikke på spørsmål som "Hjelp, jeg får ikke til å skrive ut fra Superoffice" ol. Det er litt mer kritisk enn som så. Endret 25. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 IT-utstyr står jo på døgnet rundt. Tror du verden skrur av serverene på natta? Vel. Nav gjør jo det? JAMEN! Trenger man hjelp klokka 4 er det egentlig bare et tegn på at "NÅ, bør du gå og legge deg!" Kan jo ikke det, når firmaet ditt er avhengig av at serverene er oppe å går til alle døgnets tider. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Meh, jeg tror jeg har pådratt meg et virus eller to. Vondt i hodet, sitter og kaldsvetter samt at jeg egentlig føler meg noe forbannet varm. >.< Er på jobb allikevel tho. Blir en flott dag vil jeg tro Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 IT-utstyr står jo på døgnet rundt. Tror du verden skrur av serverene på natta? Vel. Nav gjør jo det? JAMEN! Trenger man hjelp klokka 4 er det egentlig bare et tegn på at "NÅ, bør du gå og legge deg!" Kan jo ikke det, når firmaet ditt er avhengig av at serverene er oppe å går til alle døgnets tider. Men de som er helt avhengig har vel sine egne folk? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, og Slimda er en av dem Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, og Slimda er en av dem Åh. Men. AH! Nvm. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er rimelig dyrt å ansette en stakkar til å drifte slike ting 24/7, hvertfall for en liten bedrift. Ofte bedre å bare ha en man ringer til om det virkelig skulle gå dritt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva med de som jobber om natten, og er helt avhengig av data når de jobber Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sant dokke bruker melk i eggerøre? Ein eg kjenner bruker ikkje melk. LOL Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Eh, jeg bruker bare vann. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sant dokke bruker melk i eggerøre? Ein eg kjenner bruker ikkje melk. LOL Aldri brukt melk. Ser ikke helt vitsen. Men så skal det også nevnes at jeg som oftest lager meg mer spennende retter enn vanlig eggerøre da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sant dokke bruker melk i eggerøre? Ein eg kjenner bruker ikkje melk. LOL Fløte. Mye bedre. Fyldigere smak Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sant dokke bruker melk i eggerøre? Ein eg kjenner bruker ikkje melk. LOL Fløte. Mye bedre. Fyldigere smak Og så så utrolig mye sunnere enn vann... Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sant dokke bruker melk i eggerøre? Ein eg kjenner bruker ikkje melk. LOL Melk Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Og så så utrolig mye sunnere enn vann... Det finnes ikke nok facepalm-bilder i universet for å beskrive hva jeg føler om akkurat det der. Eggerøre skal ikke være sunt. Det skal være godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg