Bytex Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Så du lever ikke etter mottoet: Have to get up at 8am: Stay up for two days ? Endret 25. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Gjør nok ikke det Nå har jeg klart kunststykket å tryne skikkelig på isen ti meter i fra døra og slått forderva både hofte, kne og håndledd. Så da kapitulerte jeg og fant senga igjen. Ligge her og vente på trøst fra kjæresten som kommer hjem fra jobb i løpet av den neste timen... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg pleide å gjøre akkuratt det samme før jeg flyttet noen hundre meter bort. Jeg går på/av ved Sunnaas. Tørr jeg gjette hvor du bodde? Begynner det To? Tolia ja. Men det er en evighet (2 mnd) siden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Gjør nok ikke det Nå har jeg klart kunststykket å tryne skikkelig på isen ti meter i fra døra og slått forderva både hofte, kne og håndledd. Så da kapitulerte jeg og fant senga igjen. Ligge her og vente på trøst fra kjæresten som kommer hjem fra jobb i løpet av den neste timen... NOMMEN VÆNNEN MIN!!!! Kommer nå jeg. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei, nå er det vel på tide å finne senga, deilig med nattskift Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 God morgen. Fy så slitsomt det er å stå opp til kvart på 8 hver dag hele uka. Merker jeg er helt ødelagt når helgen kommer. :c Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det trengs en mobiltilpasset utgave av forumet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 God morgen. Fy så slitsomt det er å stå opp til kvart på 8 hver dag hele uka. Merker jeg er helt ødelagt når helgen kommer. :c Prøv å stå opp til klokken 07:00 hver dag. Må jo stå opp 06:15 jo... Hjelper ikke at jeg har 24-timers supporttelefon hele uka heller. Ble oppringt to ganger i natt. Det trengs en mobiltilpasset utgave av forumet Det gjør jo det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg pleide å gjøre akkuratt det samme før jeg flyttet noen hundre meter bort. Jeg går på/av ved Sunnaas. Tørr jeg gjette hvor du bodde? Begynner det To? Tolia ja. Men det er en evighet (2 mnd) siden... Nice, vi har bodd i samme nabolag. Jeg flyttet derfra for fem år siden. Bodde i 32 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 The fuck? Våken nå? Jeg sovna halv fem-fem, sov urolig og våkner nå fordi jeg ikke klarer sove mer? Hva er galt med meg?! :| Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vil du at vi skriver en liste? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Please do. Jeg har glemt hva. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ughjfve. Jeg la meg åtte i går, og er fortsatt trøtt. Jeg har et stort behov for kvalitetssøvn. -.- Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Prøv å stå opp til klokken 07:00 hver dag. Må jo stå opp 06:15 jo... Hjelper ikke at jeg har 24-timers supporttelefon hele uka heller. Ble oppringt to ganger i natt. Hadde jeg klart å sovne i rimelig tid til vanlig, og ikke jobbet så mye som jeg gjør ved siden av skolen hadde det vært noe annet. Nå har jeg riktignok vært så heldig at jeg har klart å sovne til rundt 12 for en gangs skyld i det siste da. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei altså... tror du må endre til 18/7 support telefon Btw, 6-7 timers søvn hver natt er ikke ideelt eller godt.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei altså... tror du må endre til 18/7 support telefon Btw, 6-7 timers søvn hver natt er ikke ideelt eller godt.. Vakttelefonen er bare 1 uke hver 5te uke. Og så betaler det passelig. Men fortsatt kjipt å bli vekket to ganger i løpet av natta. 2-tia og 4-tia. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nei altså... tror du må endre til 18/7 support telefon Btw, 6-7 timers søvn hver natt er ikke ideelt eller godt.. Vakttelefonen er bare 1 uke hver 5te uke. Og så betaler det passelig. Men fortsatt kjipt å bli vekket to ganger i løpet av natta. 2-tia og 4-tia. Hvorfor i all verden skulle folk trenge hjelp klokka 2 og 4 om natta? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det kan være utallige grunner til det. Spørs jo på hvor du jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg