Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan komme over så kan du se. Etter det dynker vi hverandre i spenol til Tysk blokkfløytemusikk og hengir oss ut i elskovens vakre verden.

Awesome, gleder meg. :love:

btw, jeg tar med meg en kringle.

Æsj nei, den vanlige melkesjokoladen er best. Helst kald.

Melkerull. :love:

Lenke til kommentar

Hallo.

Vet noen hvor jeg finner gåte-sidene her på forumet?

Jeg trives med barn. Jeg elsker å leke, og bli lekt med. Stedet du leter etter er på min første rad. Hvem er jeg, og hvor er det du leter etter?

Kanskje den dårligste gåten. For å løse den, må du ha min fuckedup natt-tenking. Når det er sagt, vil du finne tråden runar linket til om du løser den.

Derp.

Lenke til kommentar

Førtse remix/Mashup er i boks ^^

Swedish House Mafia - One ( Martin Ritter remix )

http://soundcloud.com/dj-martin-ritter/swedish-house-mafia-one-martin-ritter-mashup

Feedback plz? :) <3

Dessverre så likte jeg den ikke. Lydene du har lagt på passer ikke i mine øre, og det blir bare en kjedeligere versjon, enn originalen - som jeg forøvrig hater. Det kan være noe (hele?) grunnen til at jeg ikke liker remixen. Hva med å mixe en Deadmau5 sang? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke Kroatia et østblokkland?

Jeg vil karakterisere Kroatia som et av de fremadstormede landene i Europa med voksende økonomi. Tidligere var det en del av Jugoslavia og jeg vil heller se på det som balkan, enn øst-Europa.

Jeg må dit på ferie, trodde aldri at vi kunne gå så lavt..

Heldig er du. Kystbyene/øyene er fantastiske :love:

edit: så mye for å "sove rundt"...

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Det er på ingen måte som fordommene dine kanskje tror, at det er grått og trist og utbombete byer og gammel Sovjetstemning overalt. Småbyene er mere som i Hellas eller Italia, nydelige gamle bygninger, flott uteliv, vennlige folk og en fantastisk kystlinje. Temperaturene er helt som i "syden" også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er vel heller det at det generelt sett er Amerikansk filmindustri som har framstilt 'nesten' alle land lengre sør-øst i Europa som søppelbyer.

Diverse dokumentarer/reiseprogrammer har i alle fall gitt meg mer lyst til å utforske nevnte land mer. Gjerne på scooter eller motorsykkel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Høres toppers ut. Her går det i Last.fm -> Nick Cave, stumbling og Biff Stroganoff i vente på at 4 nattevakt på rad skal bli ferdig. :sleep:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...