Laughing Madcap Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal flytte til Thailand om litt under 1 år Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal flytte til Thailand om litt under 1 år Sexturist? 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal flytte til Thailand om litt under 1 år Og kjøpe horer. Lenke til kommentar
Slowpoke Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) *vittig spøk om Thailand og horer her* I puk u, pipty baht? EDIT: Det var Fillipinene det. Endret 24. januar 2011 av Slowpoke Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal flytte til Thailand om litt under 1 år Sexturist? Dette kan vel du alt om? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal flytte til Thailand om litt under 1 år Sexturist? Dette kan vel du alt om? Jeg har fagbrev innen prostitusjon og har vært gutteprostituert siden 12års alderen ja. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal flytte til Thailand om litt under 1 år Sexturist? Dette kan vel du alt om? Jeg har fagbrev innen prostitusjon og har vært gutteprostituert siden 12års alderen ja. VISTE DET! forklarer rpp bildet ditt også! :O Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal flytte til Thailand om litt under 1 år Sexturist? www.tigermuaythai.com Skal spare penger for å kunne oppeholde meg der iallefall et halv år, sex tørr jeg ikke, fordi jeg har noia for AIDS. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Sebbe, du drar til Thailand i 1. år for å trene Thaiboxing? det kan da gjøres i Norge også? Og konkurrerer du? (om det er en konkurransesport) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 På den modellen vi fikk av en dell, så var det et kjent problem at nettverks-driveren ofte gikk i stå, når en elev kommer å sier at internett ikke virker, hva gjør man da? også veldig kjip og miste alt av skole arbeid man har lagret på pcen! Da installerer man en driver som fungerer... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 På den modellen vi fikk av en dell, så var det et kjent problem at nettverks-driveren ofte gikk i stå, når en elev kommer å sier at internett ikke virker, hva gjør man da? også veldig kjip og miste alt av skole arbeid man har lagret på pcen! Da installerer man en driver som fungerer... det var det vi på elektro gjordet men som sagt, var ikke snakk om, å prøve en gang! leverte du pcen der, så måtte du ned og mase 2-3 ganger, og da putta de bare cd'en inn å formaterte Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Trodde du var diger jeg Er 190 og veier 100kg men har fortsatt ikke så store hender Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Coa, losjakken din ligner veldig på min faktisk. Jeg kjøpte min på et marked i utlandet, så det er lite sannsynlig. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Lol, tulla med vennina mi ang. http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=11265 "Dette medførte at "Delpan" spawnet med like mange dollar, som Liverpool har trofeer i Premier League. Nemlig null." Hu sa hu skulle ignore meg i 20 dager og nå fjerna hu meg på Facebook :!: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Coa, losjakken din ligner veldig på min faktisk. Jeg kjøpte min på et marked i utlandet, så det er lite sannsynlig. Jeg kjøpte min for en tusenlapp på en av de outletene i Vestby. Fornøyd rent bortsett fra kragen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har faktisk sett deg før Coa, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Coa, losjakken din ligner veldig på min faktisk. Jeg kjøpte min på et marked i utlandet, så det er lite sannsynlig. Jeg kjøpte min for en tusenlapp på en av de outletene i Vestby. Fornøyd rent bortsett fra kragen. Poppin collars yo! Jeg popper ikke kragen før det er storm i kastene, men kanskje jeg burde det oftere. PS: Ser at du også går for mystisk og stivt blikk som senker jentene. Vi kunne blitt et dreamteam. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har faktisk sett deg før Coa, når jeg tenker meg om. Jeg visste det! Hvor? Vi har jo trolig bare bodd noen hundre meter fra hverandre, om jeg ikke tar helt feil. Mchansern: Det er jo når du er inne du må poppe kragen! Jeg har prøvd ut det mystiske blikket før, men det har aldri hatt noen særlig effekt. Jeg lurer på hva det kan komme av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg visste det! Hvor? Vi har jo trolig bare bodd noen hundre meter fra hverandre, om jeg ikke tar helt feil. Mchansern: Det er jo når du er inne du må poppe kragen! Jeg har prøvd ut det mystiske blikket før, men det har aldri hatt noen særlig effekt. Jeg lurer på hva det kan komme av. Sikkert når vi har venta på bussen, evt tatt den. Jeg gikk alltid på bussen på Alværn, og gikk av på To Vest. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Sebbe, du drar til Thailand i 1. år for å trene Thaiboxing? det kan da gjøres i Norge også? Og konkurrerer du? (om det er en konkurransesport) Et halvår. Jeg trener i Sverige, holdt på i snart 1år, men nå trenes det hardt for å kanskje gå noen D-divisjons kamp her før jeg drar. Ja jeg drar dit for å trene, leve billig og primitivt, ha et herlig friår og gjøre det jeg liker. Med prisene der nede, kan jeg trene hver dag uten å tjene et øre. (24 000 for 6måneder med mat, trenere og seng) Så jeg skal satse og kjøre hardt, mange gode trenere der nede også. Mange store MMA utøvere holder til i samme camp, fra Amerika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg