Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg blir superrik på mitt eget oljeimperium i Russland kommer jeg til å ha:

Egen toppleilighet i Ostozhenka-området i Moskva (et av verdens dyreste områder å kjøpe leilighet i). Satser på å bli oligark relativt kjapt. Deretter kjøper et gedigent alpechalet i Gstaad, Sveits hvor jeg har helikopterplatform på taket.

Somrene tilbringes i shuttletrafikk med yachten min mellom Portofino i Italia og Monte Carlo, Monaco.

En og annen avstikker til Victoria Harbor i Hong Kong og The Hamptons i New York skjer selvsagt.

Akk ja. De drømmene.

Vel, jeg har begynt å lese russisk så nå er det bare et tidsspørsmål før jeg er oligark.

Lenke til kommentar

Finnes kun et knippe land og steder utenfor Skandinavia jeg kunne bodd. Canada er ikke et av de dessverre.

Eller, jo kanskje. Men kun på disse skistedene i British Columbia type Banff, Whistler eller lignende.

Grunnen til Canada er fordi min far bor der.

Hadde han ikke bodd der hadde jeg helt sikkert valgt et varmere strøk i USA, helst.

Lenke til kommentar

Rart med det men på min gamle vgs, så kom folk heller til Elektro elevene en til ikt, fordi de var en gjeng med gamer'e som mente formatering var løsningen på alt! jeg mener absolutt alt!

De kan ikke så fryktelig mye.

Hos meg tar det maksimalt 1 time, så er PC formatert og reinstallert. Da er den klar for innlogging igjen. Det er en helautomatisk prosess som tar 1 minutt av min tid. Det er mye enklere å fikse problemer på den måten enn å feilsøke som man ellers ville gjort.

På den modellen vi fikk av en dell, så var det et kjent problem at nettverks-driveren ofte gikk i stå, når en elev kommer å sier at internett ikke virker, hva gjør man da? også veldig kjip og miste alt av skole arbeid man har lagret på pcen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...