Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Vel da vet ikke jeg. Du har da en bugfri versjon av Windows 7. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Var en smertefull gå tur til legen i dag, men nå har man hvertfall blitt stripset i hop. Må vel holde senga noen dager så ikke såret åpner seg igjen. Blir litt lite lufting på stakkars Tiny noen dager fremover. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Yey, jobb igjen gitt. Det var noe helt annet enn å sitte hjemme, som jeg har gjort de siste 9 månedene : D Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Slimda.. kan ikke si det samme ang. skolepcer... Skolepcer uten admin rights er piss.. Nesten så min skjerm gikk pga. jeg ikke hadde respekt for pcen pga., manglende adminrettigheter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Yey, jobb igjen gitt. Det var noe helt annet enn å sitte hjemme, som jeg har gjort de siste 9 månedene : D Jobb er deilig. Slimda.. kan ikke si det samme ang. skolepcer... Skolepcer uten admin rights er piss.. Nesten så min skjerm gikk pga. jeg ikke hadde respekt for pcen pga., manglende adminrettigheter. Jo, jeg kan definitivt si det samme om skole-PC-er. Er det noen plass som trenger slikt, er det definitivt skolen. Da slipper man idiotiske elever som installerer alt mulig piss på PC-en. En kjempegod brannmur som sperrer alt sammen hadde også vært på sin plass. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei Slimda, dette blir kollektiv straff. Enn de som har peiling? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei Slimda, dette blir kollektiv straff. Enn de som har peiling? De som har peiling har gjerne en privat PC. Eller evne til å omgå diverse og få alle rettigheter allikevel. Hvis ikke: synd, trist, leit. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kake anyone? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du har da en bugfri versjon av Windows 7. Såh,må ikke overdrive nå! Jeg ville sagt en versjon av Windows 7 uten akkurat denne bugen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei Slimda, dette blir kollektiv straff. Enn de som har peiling? For å være helt ærlig. De som har peiling, er de som skaper de største problemer for oss på IT-avdelingen her. Brukere med "peiling" er rett og slett infernalske gode på å ødelegge alt mulig rart på de mest utenkelige måter. Noe som resulterer i timer på timer med arbeid for oss. Jeg nevner; utmelding av nettverksdomene (Som gjør PC-en ubrukelig), sletting av registernøkler (windows nekter å boote), sletting av en hel jævla mailboks (3-4 000 mails borte vekk, vi får skylda), etc. Gi meg en dum bruker over en "smart" en, any day. De dumme glemmer vanligvis bare capslock når de skriver inn passordet sitt (skjedde faktisk idag tidlig) Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Slimda hvilke skole jobber du på? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg jobber i bedrift, men jeg har vært litt her og der og sett hvordan man har hatt forskjellige løsninger. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 De dumme glemmer vanligvis bare capslock når de skriver inn passordet sitt (skjedde faktisk idag tidlig) Jeg har en oppegående karriere i Family Tech Support™ og dette er et seriøst problem man ikke skal le av! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nei Slimda, dette blir kollektiv straff. Enn de som har peiling? For å være helt ærlig. De som har peiling, er de som skaper de største problemer for oss på IT-avdelingen her. Brukere med "peiling" er rett og slett infernalske gode på å ødelegge alt mulig rart på de mest utenkelige måter. Noe som resulterer i timer på timer med arbeid for oss. Jeg nevner; utmelding av nettverksdomene (Som gjør PC-en ubrukelig), sletting av registernøkler (windows nekter å boote), sletting av en hel jævla mailboks (3-4 000 mails borte vekk, vi får skylda), etc. Gi meg en dum bruker over en "smart" en, any day. De dumme glemmer vanligvis bare capslock når de skriver inn passordet sitt (skjedde faktisk idag tidlig) Rart med det men på min gamle vgs, så kom folk heller til Elektro elevene en til ikt, fordi de var en gjeng med gamer'e som mente formatering var løsningen på alt! jeg mener absolutt alt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Rart med det men på min gamle vgs, så kom folk heller til Elektro elevene en til ikt, fordi de var en gjeng med gamer'e som mente formatering var løsningen på alt! jeg mener absolutt alt! De kan ikke så fryktelig mye. Hos meg tar det maksimalt 1 time, så er PC formatert og reinstallert. Da er den klar for innlogging igjen. Det er en helautomatisk prosess som tar 1 minutt av min tid. Det er mye enklere å fikse problemer på den måten enn å feilsøke som man ellers ville gjort. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Veldig bra, veldig bra... Men altså.. uten admin rights føler jeg meg som en skadeskutt hund.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Men hva er det du trenger adminrettigheter for å gjøre i skolesammenheng? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Veldig bra, veldig bra... Men altså.. uten admin rights føler jeg meg som en skadeskutt hund.. Hva skal du med adminrettigheter på en skole-PC lånt ut for skolearbeid? Trenger ikke admin-rettigheter for å redigere et Word-dokument. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg