Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyst å vite noe interessant? Dette krever en Windows 7 PC.

Finn frem Task-baren din. Lås den om den ikke er det. Nå kan ikke du bevege på den, ikke sant?

Høyreklikk på et program på taskbaren, så tar du å venstre-klikker på et tomt rom på taskbaren, og drar opp til toppen av skjermen. Fortsatt låst, ikke sant?

Lenke til kommentar

Finn frem Task-baren din. Lås den om den ikke er det. Nå kan ikke du bevege på den, ikke sant?

Høyreklikk på et program på taskbaren, så tar du å venstre-klikker på et tomt rom på taskbaren, og drar opp til toppen av skjermen. Fortsatt låst, ikke sant?

festlig. :)

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Fiffig. :wee:

Lenke til kommentar

THIS IS EXPECTED BEHAVIOUR

Lenke til kommentar

Ja. høyreklikker på en slik en firkant med et åpent program (excel i mitt tilfelle), da kommer det jo opp en høyreklikkmeny. Mens denne er oppe, venstreklikker jeg utenfor, men på taskbaren. Da forsvinner høyreklikkmenyen, men ingenting annet skjer. Taskbaren flytter seg hverken opp eller til sidene av skjermen når jeg prøver å dra den.

Lenke til kommentar

Fiffig. :wee:

Ikke sant? Så, et spørsmål til deg, fru IT-konsulent.

Når en bruker har fastlåste rettigheter, og ikke får lov til å låse opp taskbaren... Hva gjør da jeg for å fikse dette problemet? :D

Frykt ikke, jeg vet svaret

Hvorfor i allverden får ikke brukeren lov til å låse opp taskbaren? :ermm:

Lenke til kommentar

Ja. høyreklikker på en slik en firkant med et åpent program (excel i mitt tilfelle), da kommer det jo opp en høyreklikkmeny. Mens denne er oppe, venstreklikker jeg utenfor, men på taskbaren. Da forsvinner høyreklikkmenyen, men ingenting annet skjer. Taskbaren flytter seg hverken opp eller til sidene av skjermen når jeg prøver å dra den.

Du må dra taskbaren i første klikket.

Hvorfor i allverden får ikke brukeren lov til å låse opp taskbaren? :ermm:

Fordi vi har en brukerpolicy som sier "Du er dum inntil det motsatte er bevist". Dette er arbeids-PC-er, og da vil ikke vi ha folk som finner på egne løsninger på alt mulig. Lettere for oss, lettere for dem. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...