Vowels Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Vurderte å bli pirat en periode, men ga opp da jeg skjønte at jeg må være fra Somalia Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Viking passer vel bedre for oss i nord. Er ikke helt sikker på inntekten, men tror det er noe slikt som 500 ære per dag. Var den teit? Endret 24. januar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Mediapåbygg.. Samme som vanlig påbygg, bare at det er fem timer media ekstra i uken. Virket som en god plan i fjor. Media er aldri en god plan,no offence men du kommer ikke til å redde verden med photoshop Rask vei til generell studiekompetanse Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hva er det du egentlig studerer Dorian? Engelsk. Waiting for Godot and all that. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Lyst å vite noe interessant? Dette krever en Windows 7 PC. Finn frem Task-baren din. Lås den om den ikke er det. Nå kan ikke du bevege på den, ikke sant? Høyreklikk på et program på taskbaren, så tar du å venstre-klikker på et tomt rom på taskbaren, og drar opp til toppen av skjermen. Fortsatt låst, ikke sant? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Lyst å vite noe interessant? Dette krever en Windows 7 PC. Finn frem Task-baren din. Lås den om den ikke er det. Nå kan ikke du bevege på den, ikke sant? Høyreklikk på et program på taskbaren, så tar du å venstre-klikker på et tomt rom på taskbaren, og drar opp til toppen av skjermen. Fortsatt låst, ikke sant? festlig. Endret 24. januar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Lyst å vite noe interessant? Dette krever en Windows 7 PC. Finn frem Task-baren din. Lås den om den ikke er det. Nå kan ikke du bevege på den, ikke sant? Høyreklikk på et program på taskbaren, så tar du å venstre-klikker på et tomt rom på taskbaren, og drar opp til toppen av skjermen. Fortsatt låst, ikke sant? Fiffig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Lyst å vite noe interessant? Dette krever en Windows 7 PC. Finn frem Task-baren din. Lås den om den ikke er det. Nå kan ikke du bevege på den, ikke sant? Høyreklikk på et program på taskbaren, så tar du å venstre-klikker på et tomt rom på taskbaren, og drar opp til toppen av skjermen. Fortsatt låst, ikke sant? THIS IS EXPECTED BEHAVIOUR Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Fiffig. Ikke sant? Så, et spørsmål til deg, fru IT-konsulent. Når en bruker har fastlåste rettigheter, og ikke får lov til å låse opp taskbaren... Hva gjør da jeg for å fikse dette problemet? Frykt ikke, jeg vet svaret Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, det fungerer fint i et bedriftssammenheng. Linux er fint for hobbybasis, fungerer jævlig dårlig i en Windows-verden. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skjønner ingenting jeg. Skjer jo ingenting... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, det fungerer fint i et bedriftssammenheng. Linux er fint for hobbybasis, fungerer jævlig dårlig i en Windows-verden. Jepp, i et MS-miljø har linux på desktop-siden lite å gjøre. Alt til sitt bruk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skjønner ingenting jeg. Skjer jo ingenting... Gjør du det korrekt? Taskbar låst? Høyreklikket på et program, for så å dra (med venstre musknapp) taskbaren opp? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja. høyreklikker på en slik en firkant med et åpent program (excel i mitt tilfelle), da kommer det jo opp en høyreklikkmeny. Mens denne er oppe, venstreklikker jeg utenfor, men på taskbaren. Da forsvinner høyreklikkmenyen, men ingenting annet skjer. Taskbaren flytter seg hverken opp eller til sidene av skjermen når jeg prøver å dra den. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Fiffig. Ikke sant? Så, et spørsmål til deg, fru IT-konsulent. Når en bruker har fastlåste rettigheter, og ikke får lov til å låse opp taskbaren... Hva gjør da jeg for å fikse dette problemet? Frykt ikke, jeg vet svaret Hvorfor i allverden får ikke brukeren lov til å låse opp taskbaren? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja. høyreklikker på en slik en firkant med et åpent program (excel i mitt tilfelle), da kommer det jo opp en høyreklikkmeny. Mens denne er oppe, venstreklikker jeg utenfor, men på taskbaren. Da forsvinner høyreklikkmenyen, men ingenting annet skjer. Taskbaren flytter seg hverken opp eller til sidene av skjermen når jeg prøver å dra den. Du må dra taskbaren i første klikket. Hvorfor i allverden får ikke brukeren lov til å låse opp taskbaren? Fordi vi har en brukerpolicy som sier "Du er dum inntil det motsatte er bevist". Dette er arbeids-PC-er, og da vil ikke vi ha folk som finner på egne løsninger på alt mulig. Lettere for oss, lettere for dem. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, etter høyreklikket så holder jeg nede venstre musetast og drar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg