Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nora, ikke mye. Jeg fikk ikke posta det på forumet, men sendte mld til 6-7 kafé-gjengere mens jeg lå på sjukehuset i går / natt / morges. du glemte meg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Lag omelett i stedet, for da kan du leke deg med ingredienser! Omelett. Uten melk? Tenkte mer i retning av ting en kan ha over eller under egget. For eksempel hamburger (om man har det) etc etc. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Espen, nei? Jeg sendte mld til deg i morges eller noe... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Uff, jeg skulle ønske du posta mindre i RPP, smurfen =/ -- Hva skal folket i dag? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg fikk tilbake pengene! PEWPEW! It felt r8 good 2 heif.. cash.. again. I dag skal jeg lolle rundt og spille guitar hero til krampa tar meg. GAME HARD! LIVE FAST! DIE YOUNG! or whatever Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 I dag skal meg og Nie inn til Oslo for å møte Ole og mannen hans, håper jeg. Hvis vi kommer oss opp av sengen, liksom. xD Og så skal vi ta pent farvel med Oslo og reise hjem. Kommer hjem lørdag morgen, kino lørdag kveld. Pewpew. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg fikk tilbake pengene! PEWPEW! It felt r8 good 2 heif.. cash.. again. Da har du penger til å besøke meg. Jeg skal på jobb klokka 2. I går skrøt en kunde av meg, til sjefen! Hihihihi. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) PEWPEW! Pewpew.We are not so different, you and I. Ida: Jaaaaaa! I has. Endret 22. februar 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 clvn, altså, nå har jeg ikke posta så mye. Nora poster mye mer enn meg sånn de siste sidene Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Smurfen. Du har over 200 innlegg mer enn 2. plass i den tråden. oO Du har 300 mer enn Nora. Du poster en del. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 For å si det mildt. Men så har smurfen holdt på lengre enn Nora og, da. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kan ikke fatte at jeg greier å være forkjølet i 8 hele dager. Gikk ut, og trente litt. Døde nesten av å bli kvelt av mitt eget spytt... Faen, jeg vil være frisk! Jeg trenger trening, blir gal... Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kan ikke fatte at jeg greier å være forkjølet i 8 hele dager. Gikk ut, og trente litt. Døde nesten av å bli kvelt av mitt eget spytt... Faen, jeg vil være frisk! Jeg trenger trening, blir gal... Unn deg å slappe av litt når du er syk, så kan du kjøre på igjen når du blir frisk Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 For å si det mildt.Men så har smurfen holdt på lengre enn Nora og, da. True that. Becca: Jeg skal skjære ørene mine i morgen! =D Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Joda, 8 dager med å slappe er mye for min del. Rart, men deilig med at jeg kan ta ting så rolig. Jeg er liksom blitt vant til stress osv... Jaja, hyggelig er det jo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nie, det er da absolutt ikke relativt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 For å si det mildt.Men så har smurfen holdt på lengre enn Nora og, da. True that. Becca: Jeg skal skjære ørene mine i morgen! =D Åååh, nå skulle jeg ønske jeg ble i Oslo lengre så jeg kunne fått være meeeed <3Lykke til, søta! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 What would Brian Boitano do if he was here today? Lakris. mmm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det skal ikke være lett å finne skillingsviser. Har helt gitt opp å finne de på CD / MP3, men nå leter jeg etter tekstene. Like umulig Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg vil ha heeeeeeeeelg Jeg liker ikke at folk som går på skole skal ha så mye fri, jævla urettferdig skal e si deg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg