L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når du sier saueflokk, da tenker jeg på religion. Er det galt av meg? Nei jeg tror ikke det Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hysj da! Du ødelegger Unnskyld. Men betyr det at du ikke sover, spiser, snakker, går, drikker, blunker, går på do, gjør gutte-ting, etc.? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg teller ikke, da, hvis det var det du tenkte på. Ellers er alt forbudt. Mm jeg får være med. Du teller absolutT. ^^ Så lenge du får røre meg, er det greit. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Saueflokk og religion går jo hånd i hånd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er bare en unnskyldning for at du ikke rakk å hilde før flokken. Dessuten har du tapt om du lar saueflokken diktere hva du (ikke) skal gjøre. Ok... you got me. Hadde jeg rukket å være først så hadde det vært flokken som fulgte meg og det hadde vært litt anderledes Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *weee* Aces, det minner meg om en svær faen / kjempe jeg gikk sammen med på IKT. Da vi vandra rundt i Trondhjem i lunchen og han så små unger som gikk rundt, evt. barnehageunger på tur, så lokka ham på dem. "Komme da, småttiser, komme inn i sekken min, ja kom da, kom da." Var litt o_O Sykt. fikk han seg noe da? Hehe minner meg om Harald Eias "dverglokking" "Komme da litt korte mann, kom opp i sekken min her du. DER HAR JEG DEG! LILLE KORTE MANN; NÅ ER DU FANGET`!!" Harald Eia Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du teller absolutT. ^^ Så lenge du får røre meg, er det greit. Daså. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ok... you got me. Hadde jeg rukket å være først så hadde det vært flokken som fulgte meg og det hadde vært litt anderledesDu vil gjerne leke den gode hyrde? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men betyr det at du ikke sover, spiser, snakker, går, drikker, blunker, går på do, gjør gutte-ting, etc.? I likhet med Simen1 så er jeg egentlig bare et cluster med superdatamaskiner. Simen1 sin oppgave er å samle all informasjon known to man. Min er å være spambot Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ok... you got me. Hadde jeg rukket å være først så hadde det vært flokken som fulgte meg og det hadde vært litt anderledesDu vil gjerne leke den gode hyrde? Hah! Han ER kristen! I knew it! I likhet med Simen1 så er jeg egentlig bare et cluster med superdatamaskiner. Simen1 sin oppgave er å samle all informasjon known to man. Min er å være spambot Aka. ubrukelig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du vil gjerne leke den gode hyrde? Jeg og hyrdestaven min ja Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces da! Jeg skulle bare gi deg cola =(! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Simen1 sin oppgave er å samle all informasjon known to man. Min er å være spambotHvem gidder å sette sammen en supermaskin for å spamme? Er da mye lettere med botnet? Endret 9. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, sikkert der han fikk det fra. Han så barnehageunger og tenkte gnomer da. Vel, det gjorde vi alle ^^ Var ikke for å få seg noe (tror jeg da ikke), just for fun Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aka. ubrukelig? ...og plagsom Men gå og vask munnen din! Kristen? *grøsse* Hvem gidder å sette sammen en supermaskin for å spamme? Er da mye lettere med botnet? Jeg er et botnett av supercomputere Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 wee! Ny musmatte har kommer Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du vil gjerne leke den gode hyrde? Jeg og hyrdestaven min ja "Næhmen, jeg trodde man støttet seg på hyrdestaven, ikke støtte med den?Hva?! Vent! Au! Au!" Riktig spor? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ...og plagsom Men gå og vask munnen din! Kristen? *grøsse* Unnskyld. Var jeg slem? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces da! Jeg skulle bare gi deg cola =(! Jeg vet du vil. *luske*. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 "Næhmen, jeg trodde man støttet seg på hyrdestaven, ikke støtte med den?Hva?! Vent! Au! Au!" Riktig spor? Du har skjønt hvordan jeg tenker du Unnskyld. Var jeg slem? Ja... Men jeg vet det ligger i din natur så jeg tilgir deg *klemme* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg