Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare si, signaturen din var ekstremt skremende, mtp. at det er mitt navn. Ble litt småforstyrra, før jeg kom på at det kan være Nyhus.

Nei, sist jeg sjekket var ikke du kjæresten min, altså.

Ble forsatt litt småredd av at jeg skjekker en random signatur, og det kommer opp "Jeg elsker deg, Eivind"

Lenke til kommentar

Okei, jeg innrømmer det. Jeg elsker deg. Det har vært så grusomt for meg å holde det inne så lenge. Det måtte rett og slett ut. Jeg beklager at du måtte finne det ut på denne måten. Saken er bare den at... jeg så en påkjørt katt i grøfta i dag. Med ett begynte jeg å tenke på syltetøy og morfars kreftsvulst. Umiddelbart ledet disse tankene til... deg. DET MÅTTE UT, HØRER DU??? Jeg orker ikke dette mer!!

Og de nye møblene dine ser fine ut fra hagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Okei, jeg innrømmer det. Jeg elsker deg. Det har vært så grusomt for meg å holde det inne så lenge. Det måtte rett og slett ut. Jeg beklager at du måtte finne det ut på denne måten. Saken er bare den at... jeg så en påkjørt katt i grøfta i dag. Med ett begynte jeg å tenke på syltetøy og morfars kreftsvulst. Umiddelbart ledet disse tankene til... deg. DET MÅTTE UT, HØRER DU??? Jeg orker ikke dette mer!!

Og de nye møblene dine ser fine ut fra hagen.

Det som er litt skummelt med dette er at vi faktisk nettopp har byttet ut møblene :ermm:

Lenke til kommentar

Noen er inne på nettet til en kamerat. Tror det er stengt. Vi har IP-en hans.

Sette opp MAC filtrering kanskje? Eventuelt gi han en lærepenge. Husk at når han er på nettet ditt (eller kompisen sitt) så har dere også tilgang til maskinen hans. :)

Mye gøy du kan finne på, når du har Mac eller ip. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...