Sk!ppy Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg må bare si, signaturen din var ekstremt skremende, mtp. at det er mitt navn. Ble litt småforstyrra, før jeg kom på at det kan være Nyhus. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg må bare si, signaturen din var ekstremt skremende, mtp. at det er mitt navn. Ble litt småforstyrra, før jeg kom på at det kan være Nyhus. Nei, sist jeg sjekket var ikke du kjæresten min, altså. 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fikk overaskende 2x 12" cerwin vega med en en eller annen yamaha forsterker D: da følte jeg meg ganske så helidg ! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg må bare si, signaturen din var ekstremt skremende, mtp. at det er mitt navn. Ble litt småforstyrra, før jeg kom på at det kan være Nyhus. Nei, sist jeg sjekket var ikke du kjæresten min, altså. Ble forsatt litt småredd av at jeg skjekker en random signatur, og det kommer opp "Jeg elsker deg, Eivind" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Okei, jeg innrømmer det. Jeg elsker deg. Det har vært så grusomt for meg å holde det inne så lenge. Det måtte rett og slett ut. Jeg beklager at du måtte finne det ut på denne måten. Saken er bare den at... jeg så en påkjørt katt i grøfta i dag. Med ett begynte jeg å tenke på syltetøy og morfars kreftsvulst. Umiddelbart ledet disse tankene til... deg. DET MÅTTE UT, HØRER DU??? Jeg orker ikke dette mer!! Og de nye møblene dine ser fine ut fra hagen. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Runar ble eid! It comes with the job. That's what she said! Sein, men.. vent. Ikke spesielt god heller nei? anyways. Hi five? anyone? no? Okay.... 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Okei, jeg innrømmer det. Jeg elsker deg. Det har vært så grusomt for meg å holde det inne så lenge. Det måtte rett og slett ut. Jeg beklager at du måtte finne det ut på denne måten. Saken er bare den at... jeg så en påkjørt katt i grøfta i dag. Med ett begynte jeg å tenke på syltetøy og morfars kreftsvulst. Umiddelbart ledet disse tankene til... deg. DET MÅTTE UT, HØRER DU??? Jeg orker ikke dette mer!! Og de nye møblene dine ser fine ut fra hagen. Det som er litt skummelt med dette er at vi faktisk nettopp har byttet ut møblene Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fikk overaskende 2x 12" cerwin vega med en en eller annen yamaha forsterker D: da følte jeg meg ganske så helidg ! Jeg har selv et par Cerwin Vega VE-8, men jeg føler det er på tide å oppgradere snart. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ostesmørbrød uten ketchup er ikke godt. God kveld, btw! Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 burde ikke zerda overta sk!ppy's signatur. det ser ut som zerda er den som vet alt 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Denne pcen er så dårlig at ingen vil tro det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noe gøy man kan gjøre med folk som snylter på nettet? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Stenge nettet? Og akkurat idet jeg sa det la nettet mitt seg ned for å sove. Endret 23. januar 2011 av Wiciwato Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noe gøy man kan gjøre med folk som snylter på nettet? snylter du, eller noen på deg? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ostesmørbrød uten ketchup er ikke godt. Det kan vere kjempegodt det . Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ostesmørbrød uten ketchup er ikke godt. Enig! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noe gøy man kan gjøre med folk som snylter på nettet? snylter du, eller noen på deg? Noen er inne på nettet til en kamerat. Tror det er stengt. Vi har IP-en hans. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 burde ikke zerda overta sk!ppy's signatur. det ser ut som zerda er den som vet alt Du sier noe der. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noen er inne på nettet til en kamerat. Tror det er stengt. Vi har IP-en hans. Sette opp MAC filtrering kanskje? Eventuelt gi han en lærepenge. Husk at når han er på nettet ditt (eller kompisen sitt) så har dere også tilgang til maskinen hans. Mye gøy du kan finne på, når du har Mac eller ip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg