Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F**n så gjerrige mamma og pappa har blitt når det gjelder ting som eg vil/skal ha/få.....

Blir 16 23. Februar, og som bursdagsgave frå mamma og pappa tenkte eg på bærbar til skule og sånt. Men då vil dei ha alle bursdagspengane mine...

"Du har fått så mangen dyre ting i det siste" sa dei. Kva då? TV'en eg fikk til jul? HTC Desire i oktober?

Mens lillebroren min får lego til 500kr ++ kvar veke.

Har heller ikkje brukt noko særlig av konfirmasjons pengane, men dei får eg f**n meg ikkje røra.

*Vent til sommeren så kjøper me noko billig"

Yeah right. Han veit eg ikkje klarar å bruke treige ting. Fordi det klarar han ikkje sjølv eingong. Og framøver til eksamen i juni kjem me til å bruka mykje data på skulen, og me har 10 dritt-bærbare frå Lenovo fordelt på 30 stykk i klasserommet...

"Då kan du heller bruke mamma sin bærbare"

Nei, eg drasser ikkje på ein 17" Dell som veg 4kg+ Treig er den også

:wallbash:

WTF! kaller du de gjerrige som gir deg TV og HTC. jeg er like gammel som deg og jeg jobber og tjener egne penger til Tv og mobil. hva med og jobbe litt du også slik du kan kjøpe en pc selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

… eller Sharm el Shark?

:thumbup:

Var forøvrig en tur innom Kairo tidligere i uken.

Godt, Sharm er dobbelt så "hyggelig" som Hurghada, om man kan kategorisere noen av stedene som hyggelige.

Men jeg skal ikke forpeste tråden med mitt hat over store all-inclusive resorter. Det får bli en annen gang.

:love:

Lenke til kommentar

Men jeg skal ikke forpeste tråden med mitt hat over store all-inclusive resorter. Det får bli en annen gang.

Det var sol og varmt vann, som regel greie ansatte på hotellet og vi ble kjent med flere fra både Norge, Sverige og Danmark. Hadde målet med ferien vært litt mer "kulturelle"/"seriøse" opplevelser hadde vi dratt et annet sted en til en slik turistby. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

WTF! kaller du de gjerrige som gir deg TV og HTC. jeg er like gammel som deg og jeg jobber og tjener egne penger til Tv og mobil. hva med og jobbe litt du også slik du kan kjøpe en pc selv.

Eg har penger som eg ikkje får bruke.

Mobilen betalte eg halvparten sjølv, og tv'en var juelepresang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

En TV i julepresang? Wow.

tenkte det samme. sykt ass. jeg fikk klær :thumbdown:

Drere syns eg er bortskjemt som fikk Tv til jul? Gled dere til å møte folk i klassen min.

Dessutan var det klær eg fikk til jul også, med unntaket av tv'en

Lenke til kommentar

Drere syns eg er bortskjemt som fikk Tv til jul? Gled dere til å møte folk i klassen min.

Tviler litt på at vi noen gang kommer til å møte folk i klassen din.

Poenget her er vel egentlig at du ikke har så mye å klage over..

• Liker 1
Lenke til kommentar

tenkte det samme. sykt ass. jeg fikk klær :thumbdown:

ja du er bortskjemt. de andre i klassen din må være superduperultramega -bortskjemt :yes:

• Liker 1
Lenke til kommentar

De pengene du ikke får bruke, er vel mest sansynlig spart opp av foreldrene dine, da. Holdt av for bruk på leilighet, bil osv. Når du skal studere og bo på egenhånd. Ikke noe du har jobbet for selv det heller.

Mulig jeg tar feil, men tviler sterkt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen foreldre insisterer jo på å skjemme deg bort omtrent, da. Faren min er veldig sånn. Hver gang jeg møtte ham fikk jeg tusen kroner, og når han skal kjøpe julegaver skal han på død og liv kjøpe masse ting. For all del, det er kjempeflott og jeg setter pris på det. Men man kjenner jo at det stikker litt et sted, da. Har sagt ifra at han ikke trenger å gjøre det flere ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

De pengene du ikke får bruke, er vel mest sansynlig spart opp av foreldrene dine, da. Holdt av for bruk på leilighet, bil osv. Når du skal studere og bo på egenhånd. Ikke noe du har jobbet for selv det heller.

Mulig jeg tar feil, men tviler sterkt.

Dei pengane eg ikke får bruke fekk eg til konfirmasjonen i fjor. Kva mamma og pappa har spart opp til har ikkje peiling på.

Og angående jobb, umulig å få jobb her før du er 16. Og eg skal få meg jobb til sommeren.

det beste av alt, er at han klager!

gleder meg til han flytter hjemme fra!

Eg klager faen meg ikkje på at eg fekk tv til jul. Dessutan var det ikkje ein veldig dyr tv. (Som runar sa)

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...