Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare benytte sjansen (mens bestefar rydder opp) til å si at jeg har returnert fra Egypt.

Og jeg vil benytte anledningen til å si at når forumbestefar stenger en tråd så betyr det at den er stengt, for simple moderatorer også. :p

Geir :)

@Runar

Fail. :tease:

Endret av Diskutant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

F**n så gjerrige mamma og pappa har blitt når det gjelder ting som eg vil/skal ha/få.....

Blir 16 23. Februar, og som bursdagsgave frå mamma og pappa tenkte eg på bærbar til skule og sånt. Men då vil dei ha alle bursdagspengane mine...

"Du har fått så mangen dyre ting i det siste" sa dei. Kva då? TV'en eg fikk til jul? HTC Desire i oktober?

Mens lillebroren min får lego til 500kr ++ kvar veke.

Har heller ikkje brukt noko særlig av konfirmasjons pengane, men dei får eg f**n meg ikkje røra.

*Vent til sommeren så kjøper me noko billig"

Yeah right. Han veit eg ikkje klarar å bruke treige ting. Fordi det klarar han ikkje sjølv eingong. Og framøver til eksamen i juni kjem me til å bruka mykje data på skulen, og me har 10 dritt-bærbare frå Lenovo fordelt på 30 stykk i klasserommet...

"Då kan du heller bruke mamma sin bærbare"

Nei, eg drasser ikkje på ein 17" Dell som veg 4kg+ Treig er den også

:wallbash:

Lenke til kommentar

Irettesetting av autoritære personer foran "de vanlige" kan føre til mindre respekt. På en måte eide Geir både seg selv og Runar :D

Hvis man skal ha et regime basert på autoritet, så ja. Men det er viktig for oss at brukerne ikke oppfatter dette som noe regime der noen er "hevet over loven". Moderatorer kan i likhet med admins poste i stengte tråder, men det skal normalt bare gjøres i moderatorærende.

Men her var det mer ment som en spøk fra min side... :)

Lenke til kommentar

Irettesetting av autoritære personer foran "de vanlige" kan føre til mindre respekt. På en måte eide Geir både seg selv og Runar :D

Hvis man skal ha et regime basert på autoritet, så ja. Men det er viktig for oss at brukerne ikke oppfatter dette som noe regime der noen er "hevet over loven". Moderatorer kan i likhet med admins poste i stengte tråder, men det skal normalt bare gjøres i moderatorærende.

Men her var det mer ment som en spøk fra min side... :)

Min kommentar var også ment som en spøk :D

Lenke til kommentar

F**n så gjerrige mamma og pappa har blitt når det gjelder ting som eg vil/skal ha/få.....

Blir 16 23. Februar, og som bursdagsgave frå mamma og pappa tenkte eg på bærbar til skule og sånt. Men då vil dei ha alle bursdagspengane mine...

"Du har fått så mangen dyre ting i det siste" sa dei. Kva då? TV'en eg fikk til jul? HTC Desire i oktober?

Mens lillebroren min får lego til 500kr ++ kvar veke.

Har heller ikkje brukt noko særlig av konfirmasjons pengane, men dei får eg f**n meg ikkje røra.

*Vent til sommeren så kjøper me noko billig"

Yeah right. Han veit eg ikkje klarar å bruke treige ting. Fordi det klarar han ikkje sjølv eingong. Og framøver til eksamen i juni kjem me til å bruka mykje data på skulen, og me har 10 dritt-bærbare frå Lenovo fordelt på 30 stykk i klasserommet...

"Då kan du heller bruke mamma sin bærbare"

Nei, eg drasser ikkje på ein 17" Dell som veg 4kg+ Treig er den også

:wallbash:

Jeg får ikke så mye denne mnd heller, fikk jo strøm regning på 12k.

Tror heller ikke så veldig mange andre får noe.

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg får ikke så mye denne mnd heller, fikk jo strøm regning på 12k.

Tror heller ikke så veldig mange andre får noe.

Joa, men det er ein måned til bursdagen min, og det skal liksom være bursdags presang..

Og dessutan får eg sjeldan "dyre ting" (lame excuse..)

Men når eg ikkje får lov til å betale bærbar data sjølv engang...

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...