Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde dette var et norsk forum, allikevel inneholder posten din kun engelske.

Og din post inneholder en merkelig form for norgesk.

Det står i retningslinjene at man enten skal skrive på norsk, svensk, dansk eller engelsk, så da er jo egentlig ikke det noe problem

• Liker 1
Lenke til kommentar
I met him in a swamp down in Dagobah

where it bubbles all the time

like a giant carbonated soda

S O D A, soda.

I saw the little runt sitting there on a log

I asked him for his name and in a raspy voice he said "Yoda"

Y-O-D-A, Yoda

Yo-yo-yo-yo Yoda

Teksten er så morsom. :D

Lenke til kommentar

Jeg trodde dette var et norsk forum, allikevel inneholder posten din kun engelske.

Det står i retningslinjene at man enten skal skrive på norsk, svensk, dansk eller engelsk, så da er jo egentlig ikke det noe problem

Lol, glemte å legge til "ord" bakerst i setningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så jeg kunne egentlig latt være å endre fra "engelske" til norsk?

Lol, glemte å legge til "ord" bakerst i setningen.

og forkortelsen "lol" har en engelsk betydning.

The joke is on you, mate.

Lenke til kommentar

Trenger foresten hjelp med noe. Får ikke mikrofonen til headsettet mitt til å funke på den stasjonære pcen min, den fungerer på alle andre pcer, men ikke på den stasjonære, og jeg finner heller ingen oppdateringer eller programvare for å få fikset problemet.

Og headsettet er to-delt, altså to jack's, men dette fungerte strålende før jeg instalerte windows 7 som er en stund siden, men har ikke trengt å bruke mic på pcen før nå.

Endret av awezum
Lenke til kommentar

og forkortelsen "lol" har en engelsk betydning.

The joke is on you, mate.

Det er overhodet ingenting galt i å bruke engelske uttrykk eller forkortelser i innleggene sine. Hvis du derimot er ute etter å kun skrive på engelsk er et engelsk forum noe for deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...