Yavel Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg drepte kafèen it seems. søker på finn etter billige reiser så jeg og, kan skryte litt 1 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Bra, tusen takk folkens Miss may i - Our king ØREORGASME! bedre? Endret 23. januar 2011 av awezum Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Nice, tnx a lot fellahs. btw, Miss may i - our king EAR ORGASM Jeg trodde dette var et norsk forum, allikevel inneholder posten din kun engelske ord. Endret 23. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg trodde dette var et norsk forum, allikevel inneholder posten din kun engelske. Og din post inneholder en merkelig form for norgesk. Det står i retningslinjene at man enten skal skrive på norsk, svensk, dansk eller engelsk, så da er jo egentlig ikke det noe problem 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 I met him in a swamp down in Dagobahwhere it bubbles all the time like a giant carbonated soda S O D A, soda. I saw the little runt sitting there on a log I asked him for his name and in a raspy voice he said "Yoda" Y-O-D-A, Yoda Yo-yo-yo-yo Yoda Teksten er så morsom. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg trodde dette var et norsk forum, allikevel inneholder posten din kun engelske. Og din post inneholder en merkelig form for norgesk. Det står i retningslinjene at man enten skal skrive på norsk, svensk, dansk eller engelsk, så da er jo egentlig ikke det noe problem Lol, glemte å legge til "ord" bakerst i setningen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Miss may i - Our king ØREORGASME! Høres mer ut som en øreblødning. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Så jeg kunne egentlig latt være å endre fra "engelske" til norsk? Jeg trodde dette var et norsk forum, allikevel inneholder posten din kun engelske. Og din post inneholder en merkelig form for norgesk. Det står i retningslinjene at man enten skal skrive på norsk, svensk, dansk eller engelsk, så da er jo egentlig ikke det noe problem Lol, glemte å legge til "ord" bakerst i setningen. og forkortelsen "lol" har en engelsk betydning. The joke is on you, mate. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Så jeg kunne egentlig latt være å endre fra "engelske" til norsk? Ja Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 og forkortelsen "lol" har en engelsk betydning. The joke is on you, mate. LOL = Ler ordentlig Lenge. 3 Lenke til kommentar
awezum Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 og forkortelsen "lol" har en engelsk betydning. The joke is on you, mate. LOL = Ler ordentlig Lenge. Hm, so the joke is back on me.. pfft Lenke til kommentar
awezum Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Trenger foresten hjelp med noe. Får ikke mikrofonen til headsettet mitt til å funke på den stasjonære pcen min, den fungerer på alle andre pcer, men ikke på den stasjonære, og jeg finner heller ingen oppdateringer eller programvare for å få fikset problemet. Og headsettet er to-delt, altså to jack's, men dette fungerte strålende før jeg instalerte windows 7 som er en stund siden, men har ikke trengt å bruke mic på pcen før nå. Endret 23. januar 2011 av awezum Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Er det sjanse for at Amentio/Datakjeden i Trondheim eller Tiller vil låne ut en rambrikke så jeg får flashet bios på mitt Asus AT5ION? Also: Seriøst, Intel, så røten minnestøtte på atom burde vært forbudt. Endret 23. januar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 og forkortelsen "lol" har en engelsk betydning. The joke is on you, mate. Det er overhodet ingenting galt i å bruke engelske uttrykk eller forkortelser i innleggene sine. Hvis du derimot er ute etter å kun skrive på engelsk er et engelsk forum noe for deg. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 I følge retningslinjene er det heller ingenting galt i å skrive på engelsk. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 What's up? Mamma er fyllesyk og orker ikke spise. Jeg er lat og gidder ikke å spise. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Folk er potetgulltøffe med hverandre her for litt siden. Stenges noen minutter så forumbestefar får oversikten. Geir 4 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg vil bare benytte sjansen (mens bestefar rydder opp) til å si at jeg har returnert fra Egypt. Hvis noen sender meg en oppsummering av den siste ukens hendelser i kaféen vil de belønnes svært rikt, både i dette og neste liv. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Og jeg vil benytte anledningen til å si at når forumbestefar stenger en tråd så betyr det at den er stengt, for simple moderatorer også. Geir 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg