Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nei, nå setter jeg på linsene og blir sporty... Så er det lekser, argh jeg hater lekser i ferien Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Bare arendals folk her 3 medlemmer: Nora90, Den store P, Espen pai morn vennen Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Da er jeg ren og pen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Da er jeg ren og pen hva er morro med det da? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Da er jeg ren og pen hva er morro med det da? Det er ganske herlig så er det bare å vente til man skal til frisøren... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 morn vennen Hey baby Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg får lønning til mandag å vurderer hva e skal kjøpe meg.. Ny pc eller 360, eller moped eller.. eller ... Bare ikke kjøp moped, så er det greit Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Moped er ikke kult om man er eldre enn 18, Paala. Bare nevner det, liksom. Jeg gleder meg til Portal 2! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 jeg skipper moped, tar lappen og dropper å kjøpe meg bil jeg. Logisk, ikke sant? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Moped har aldri vært tøft. *Se på The Wire og leke med nye "SSD-disken" min* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er stille her, og jeg tror jeg vet hvorfor. Espen er ikke her Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Gah, sitter på skolen med dundrene hodepine. Vil bare gå hjem, men har en viktig prøve over lunsj Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Gah, sitter på skolen med dundrene hodepine. Vil bare gå hjem, men har en viktig prøve over lunsj Huff da Hvorfor har du hodepine, og hva skal du ha prøve i? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Og der var smurfen fully recovered og hjemme igjen. Ikke peiling på hva som feilte meg eller noe, står ingenting på arkene fra legen heller. Men du og du så jævlig det er å ligge i ei seng med intravenøst og pisse på flaske og faste i 23 timer og slikt. Ikke vite noe om noe, bare ha vondt, selv om alle prøver viser at alt er bra. Weird... Ja ja, får følge opp det legen anbefalte. "Slapp av og fis masse" o_O Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er stille her, og jeg tror jeg vet hvorfor. Espen er ikke her Noen jobber istedenfor og sitte på hytta da... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Og der var smurfen fully recovered og hjemme igjen.Ikke peiling på hva som feilte meg eller noe, står ingenting på arkene fra legen heller. Men du og du så jævlig det er å ligge i ei seng med intravenøst og pisse på flaske og faste i 23 timer og slikt. Ikke vite noe om noe, bare ha vondt, selv om alle prøver viser at alt er bra. Weird... Ja ja, får følge opp det legen anbefalte. "Slapp av og fis masse" o_O Hva er det jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 God morgen! Da har jeg sovet nye 12 timer og er ødelagt. Egg & bacon ser ut til å være min eneste utvei ut av det lokale helvetet, men så kjedelig å lage Noen tips? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nora, ikke mye. Jeg fikk ikke posta det på forumet, men sendte mld til 6-7 kafé-gjengere mens jeg lå på sjukehuset i går / natt / morges. Er virkelig glad jeg ble skrevet ut og kom meg hjem for å oppdage at jeg hadde masse pålegg og slikt stående på kjøkkenbenken som ikke så så bra ut Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nora, ikke mye. Jeg fikk ikke posta det på forumet, men sendte mld til 6-7 kafé-gjengere mens jeg lå på sjukehuset i går / natt / morges. Er virkelig glad jeg ble skrevet ut og kom meg hjem for å oppdage at jeg hadde masse pålegg og slikt stående på kjøkkenbenken som ikke så så bra ut Da så. Jeg kan ikke gå glipp av noe, vettu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 God morgen!Da har jeg sovet nye 12 timer og er ødelagt. Egg & bacon ser ut til å være min eneste utvei ut av det lokale helvetet, men så kjedelig å lage Noen tips? Lag omelett i stedet, for da kan du leke deg med ingredienser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg