KvitKnekt Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Dårlig nach. Alle vil jo bare sove Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jammen FAEN DA! Hører på nittitals trance og alle bare ligger i sofaen og sover! Dårlig gjort!!! Virkelig altså! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Bare meg som er våken ja? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Gah, hvorfor bestemte jeg meg for å stå opp tidlig? *mr. trettesen* Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Angrer litt nå på at jeg ikke dro på legevakta. Har fått betennelse i såret å det gjør så vondt jeg ikke klarer å gå. Får vaske såret med litt grønnsåpe å komme meg til fastlegen i morgen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva går egentlig Minecraft ut på? Har aldri giddet å prøve det, men da alle andre spiller det føler jeg meg litt tvunget til å gjøre det også. Men har igrunn aldri skjønt hva som egentlig er greia med det. I minecraft er poenget å overleve natta, da det kommer monstre. Dette gjøres ved å bygge alt fra hus til slott og berg og dalebaner. Utrolog artig spill, med sykelig mye frihet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 God morn, godtfolk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva går egentlig Minecraft ut på? Har aldri giddet å prøve det, men da alle andre spiller det føler jeg meg litt tvunget til å gjøre det også. Men har igrunn aldri skjønt hva som egentlig er greia med det. I minecraft er poenget å overleve natta, da det kommer monstre. Dette gjøres ved å bygge alt fra hus til slott og berg og dalebaner. Utrolog artig spill, med sykelig mye frihet. Men, med råtten grafikk der hvor hver eneste byggeklosse kunne ha vært en piksel i grafikken. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Men, med råtten grafikk der hvor hver eneste byggeklosse kunne ha vært en piksel i grafikken. Det er noe av poenget, da. Du skal kunne bygge hva du vil selv, altså med disse klossene. I tillegg trenger du ikke ha superbra pc for å spille det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Men, med råtten grafikk der hvor hver eneste byggeklosse kunne ha vært en piksel i grafikken. Det er noe av poenget, da. Du skal kunne bygge hva du vil selv, altså med disse klossene. I tillegg trenger du ikke ha superbra pc for å spille det. Nemlig, og da blir det meningsløst hvor du kaster tiden rett ut av vinduet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 javel, du har "rett" tricell. over på noe bedre: det er sol ute ` Skulle vært overskyet! nei nei! men her er all snøen borte da, og varmegrader. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 javel, du har "rett" tricell. over på noe bedre: det er sol ute ` Skulle vært overskyet! nei nei! men her er all snøen borte da, og varmegrader. Joo. Skal ut å fotografere om to-tre timer, og da trenger jeg deilig, ufokusert bokehlicious overskyet vær. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 over på noe bedre: det er sol ute ` "Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun, here comes the sun and I say it's all right" 2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har du en link til profilbildet ditt, Coa? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 En link? Jeg fant det på en tumblr. Jeg kan sikkert finne den igjen, men det kan nok ta litt tid Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har du ikke url-en til bildet da? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har du ikke url-en til bildet da? Det blir lagret på Diskusjon.no sin server så du får bare https://www.diskusjon.no/ditt-datt-dutt/"brukerid".jpg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har du ikke url-en til bildet da? https://www.diskusjon.no/uploads/av-160412.png Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg