Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på den lite nøytrale oppsummeringen av de to, så mistenker jeg at du stemmer på sistnevnte? ;)

Personlig ville jeg hatt førstnevnte

Neida, hadde brukt begge. ville tilbedt hver av dem utifra humøret mitt. :)

Og om noen lurte så er jeg ikke religiøs. :p

Lenke til kommentar

Skulle vel egentlig kommet meg til legen å sydd.

5cm langt kutt under foten :cry:

Får bruke litt teip i natt å se det ann. Er alt for trøtt for legevakt nå

Utsatte et legebesøk en gang jeg også. Endte opp med et verkende sår som nektet å gro. Har stort klumpete arr bak på leggen som en påminnelse at man burde dra til legen så fort et problem oppstår.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på religion.

Hvilken buddha ville du hatt i stua, og tilbedt?

laughing_buddha_ev69sm.jpg

buddha.jpg

feit og gal buddha medn en død manns hode rundt nakken?

eller tynn og rolig buddha, som ser veldig profesjonell ut og som faktisk ser ut til å gjøre en god jobb som statue?

Siden jeg ser på meg selv som en person som nyter liver og liker å ha det godt vil jeg si den tykke :D

Lenke til kommentar

Skulle vel egentlig kommet meg til legen å sydd.

5cm langt kutt under foten :cry:

Får bruke litt teip i natt å se det ann. Er alt for trøtt for legevakt nå

Utsatte et legebesøk en gang jeg også. Endte opp med et verkende sår som nektet å gro. Har stort klumpete arr bak på leggen som en påminnelse at man burde dra til legen så fort et problem oppstår.

Et lite arr under foten gjør ikke så mye. Tenker mest på infeksjoner og sliikt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Synes det har vært veldig dødt ofte her i det siste. Er som regel interne småsamtaler som dukker opp framfor mer allsidig prat hvor alle kan joine, slik som det ofte var før i tiden.

Men faen det skal bli godt å logge av om noen minutter og kjøre hjem fra jobb, ta seg et lite glass med noe brunt i og kanskje med isbiter og spille litt før jeg laller :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er aldri en god idé, selv om det ofte virker som en så snart klokka nærmer seg fire.

...og så snart klokka nærmer seg 09, så innser man feilen og angrer på at man heller ikke la seg til å sove.

Du fikk en likes av meg for den, Egil! Hørtes kos ut.

Det er også veldig kos. Valget falt på singelmalten ettersom jeg har bursdag og unner meg ekstra kos. Dama hadde til og med laga klar en muffin til meg til jeg kom hjem. :wee:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...