Kammizez Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Med tanke på den lite nøytrale oppsummeringen av de to, så mistenker jeg at du stemmer på sistnevnte? Personlig ville jeg hatt førstnevnte Neida, hadde brukt begge. ville tilbedt hver av dem utifra humøret mitt. Og om noen lurte så er jeg ikke religiøs. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Skulle vel egentlig kommet meg til legen å sydd. 5cm langt kutt under foten Får bruke litt teip i natt å se det ann. Er alt for trøtt for legevakt nå Utsatte et legebesøk en gang jeg også. Endte opp med et verkende sår som nektet å gro. Har stort klumpete arr bak på leggen som en påminnelse at man burde dra til legen så fort et problem oppstår. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Når vi er inne på religion. Hvilken buddha ville du hatt i stua, og tilbedt? feit og gal buddha medn en død manns hode rundt nakken? eller tynn og rolig buddha, som ser veldig profesjonell ut og som faktisk ser ut til å gjøre en god jobb som statue? Siden jeg ser på meg selv som en person som nyter liver og liker å ha det godt vil jeg si den tykke Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Dersom man kan bittelitt historie og bittelitt om buddhismen, vet man at Buddha var tynn, ikke feit. Med det sagt er tjukken mye koseligere. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Rettelse: Buddha VAR tjukk, og BLE tynn. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Joda, han var både tjukk og tynn, høy og lav, gammel og ung. På ulike tidspunkt i livet selvsagt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Skulle vel egentlig kommet meg til legen å sydd. 5cm langt kutt under foten Får bruke litt teip i natt å se det ann. Er alt for trøtt for legevakt nå Utsatte et legebesøk en gang jeg også. Endte opp med et verkende sår som nektet å gro. Har stort klumpete arr bak på leggen som en påminnelse at man burde dra til legen så fort et problem oppstår. Et lite arr under foten gjør ikke så mye. Tenker mest på infeksjoner og sliikt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det er nettopp det. Det at det er under foten gjør det bare verre. Dersom det går en infeksjon i såret, må du nesten belage deg på å gå med krykker en stund. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Merkelig dødt her til å være lørdags natt. Har akkurat kjørt en runde plumbo i dusjen, samt fått spikes på høyttalerne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Synes det har vært veldig dødt ofte her i det siste. Er som regel interne småsamtaler som dukker opp framfor mer allsidig prat hvor alle kan joine, slik som det ofte var før i tiden. Men faen det skal bli godt å logge av om noen minutter og kjøre hjem fra jobb, ta seg et lite glass med noe brunt i og kanskje med isbiter og spille litt før jeg laller Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Du fikk en likes av meg for den, Egil! Hørtes kos ut. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg spiller FIFA 10 til DS nå online mot en dude som nettopp valgte å være Mexico, fantastiske greier, jeg valgte Arsenal...ikke fordi jeg er fan...men fordi jeg ikke giddet å bla frem til Brasil...fokk, nei jeg tar å velger San Marino, skal gruse duden. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vurderer om jeg skal døgne(?) eller ikke, siden jeg først er våken nå. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vurderer om jeg skal døgne(?) eller ikke, siden jeg først er våken nå. hva synes dere? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det er aldri en god idé, selv om det ofte virker som en så snart klokka nærmer seg fire. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva går egentlig Minecraft ut på? Har aldri giddet å prøve det, men da alle andre spiller det føler jeg meg litt tvunget til å gjøre det også. Men har igrunn aldri skjønt hva som egentlig er greia med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Det er aldri en god idé, selv om det ofte virker som en så snart klokka nærmer seg fire. ...og så snart klokka nærmer seg 09, så innser man feilen og angrer på at man heller ikke la seg til å sove. Du fikk en likes av meg for den, Egil! Hørtes kos ut. Det er også veldig kos. Valget falt på singelmalten ettersom jeg har bursdag og unner meg ekstra kos. Dama hadde til og med laga klar en muffin til meg til jeg kom hjem. Endret 23. januar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vurderer om jeg skal døgne(?) eller ikke, siden jeg først er våken nå. hva synes dere? Way ahead of you, bro! Skal opp klokka sju fordi jeg skal til sverige en tur. Ikke sjangs i havet om jeg klarer å stå så tidlig opp Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg døgner alltid før jeg skal på lange turer. Er så digg å sovne på bussen og våkne seks timer etterpå rett før vi er framme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg