Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det var vel 650 kroner det kostet faktisk. Jeg vet ikke helt om jeg skal ta meg bryet meg å komme, for inklusiv klær jeg må kjøpe, kommer det på nesten 2500 kroner. I tilegg blir jeg trukket 50 % skatt denne måneden. Jeg kommer heller ikke til å spise noe, så det er egentlig ganske care.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

I Bergen nå, vært her siden 10-tida idag tidlig, noen utesteder folk herifra anbefaler at jeg sjekker ut? :)

Inside, ta suicide solition. :new_woot:

Lenke til kommentar

Det var vel 650 kroner det kostet faktisk. Jeg vet ikke helt om jeg skal ta meg bryet meg å komme, for inklusiv klær jeg må kjøpe, kommer det på nesten 2500 kroner. I tilegg blir jeg trukket 50 % skatt denne måneden. Jeg kommer heller ikke til å spise noe, så det er egentlig ganske care.

den skatten er digg neste sommer ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er selv spent på skatteoppgjøret. Betaler fast 36% for å unngå baksmellen som jeg fikk i fjor. Så da er det bare å håpe at det ikke blir så alt for dyrt å reparere bilen når EU-kontrollen skal utføres, slik at jeg får penger til gode enten til tatoveringen som jeg har planlagt eller en ferie. =)

@TheWankership: Ser den. Hadde utrolig lyst på ei øl selv til middagen tidligere i dag, men største hindringa var at jeg skulle kjøre til jobb :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

den skatten er digg neste sommer ;)

Joda, men det er nå jeg trenger pengene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det kan vel sammenlignes litt med Facebooks "liker"-funksjon. Folk bare liker ting i hytt og pine så lenge de gidder å lese det. Har vel ikke blitt såå ekstremt her enda, men bare vent :p

Har blitt helt misforstått her på forumet virker det som.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...