Coa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hah. Jeg har fått tilgang til et verktøy som gjør at jeg kan se alle nyhetsartikler i nettform og papirform skrevet eller publisert i Norge. Visste dere at det ble skrevet / publisert 1200 artikler om Maria Amelie 18.januar? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Den var veldig interessant, takk WheelMan. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Takk. Tar gjerne i mot mer. http://www.youtube.com/watch?v=xjBIsp8mS-c Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) God eftermiddag folkens. Jeg har kommet tilbake fra skiløypene, tatt meg badstu og et bad og nå koser jeg meg med en iskald øl. Senere i kveld blir det biff, fløtegratinerte poteter og bearnaisè saus. edit: Jeg er fremdeles på hytten. Endret 22. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Her er forresten en interresant en. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Stille her... Snøshow i Trondheim i dag I tilfelle noen lurte. =697&tx_ttnews[backPid]=5&cHash=8bbe748f5f"]Her Endret 22. januar 2011 av TacoFjes Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei TacoFjes, min venn. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei Pokey Hvilke fornuftige ting har du gjort i dag da? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg spilte håndballkamp i dag. Grunnet for litt mye klister på hendene, klarte jeg å rive meg med deler av hairextensionet til ei jente. Flaut. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg spilte håndballkamp i dag. Grunnet for litt mye klister på hendene, klarte jeg å rive meg med deler av hairextensionet til ei jente. Flaut. Litt nysjerrig, hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg spilte håndballkamp i dag. Grunnet for litt mye klister på hendene, klarte jeg å rive meg med deler av hairextensionet til ei jente. Flaut. Om hun brukte clips, så fortjente hun det. Lol *etellerannet* Såååå, blir det Foo Fighters på deg? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Får se om jeg har penger :< Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Smått deprimerende å rydde hele leiligheten før det blir vors, alt er forgjeves i morgen tidlig. Coa du er invitert, mener jeg leste at du ville finne på noe gøyalt i helgene Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hyggelig det, men det blir ikke noe moro uten alkohol. Men on the bright side, det er 12 dager til jeg kan drikke igjen, og snart er det russeball Nå må jeg brenne alle pengene jeg har på klær til det, forhåpentligvis er det verdt det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hyggelig det, men det blir ikke noe moro uten alkohol. Men on the bright side, det er 12 dager til jeg kan drikke igjen, og snart er det russeball Nå må jeg brenne alle pengene jeg har på klær til det, forhåpentligvis er det verdt det. Var på russeball igår jeg Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvordan var det? Jeg må ut med 500 kroner for treretters middag og underholdning. Jeg trodde man bare skulle drikke seg full jeg? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvordan var det? Jeg må ut med 500 kroner for treretters middag og underholdning. Jeg trodde man bare skulle drikke seg full jeg? billig! så fremt det var skikkelig mat Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ai ai, en rødvin er åpnet (Amarone forøvrig) og i dag blir det Wagyu biff. Jeg elsker å lage mat på hytten. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg måtte ut med 600kr. Det var.... tja. Helt ok. Vil tro at russeball varierer veldig fra skole til skole. Det var hyggelig å spise maten (til tross for at man knapt fikk mat. Kunne metta en kanin på det vi fikk), og prate ved bordet. Etter det var det bare dårlig amatørunderholdning, og ikke så mye som skjedde egentlig. Dro før vi ble kasta ut, og chilla hjemme med en film med noen kompiser etterpå istedet. Nå skal det sies at jeg ikke er veldig glad i ball og sånne ting. Stas å kle seg opp osv, men det blir en sånn.... kunstig formell stemning som jeg ikke liker. Var egentlig akkurat slik jeg hadde sett det for meg. Koselig en liten stund, så kjedelig. Heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg