Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hah. Jeg har fått tilgang til et verktøy som gjør at jeg kan se alle nyhetsartikler i nettform og papirform skrevet eller publisert i Norge. Visste dere at det ble skrevet / publisert 1200 artikler om Maria Amelie 18.januar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God eftermiddag folkens.

Jeg har kommet tilbake fra skiløypene, tatt meg badstu og et bad og nå koser jeg meg med en iskald øl.

Senere i kveld blir det biff, fløtegratinerte poteter og bearnaisè saus.

edit: Jeg er fremdeles på hytten.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Jeg spilte håndballkamp i dag. Grunnet for litt mye klister på hendene, klarte jeg å rive meg med deler av hairextensionet til ei jente. Flaut.

Om hun brukte clips, så fortjente hun det. :)

Lol *etellerannet*

Såååå, blir det Foo Fighters på deg? :D

Lenke til kommentar

Hyggelig det, men det blir ikke noe moro uten alkohol. Men on the bright side, det er 12 dager til jeg kan drikke igjen, og snart er det russeball :fun: Nå må jeg brenne alle pengene jeg har på klær til det, forhåpentligvis er det verdt det.

Lenke til kommentar

Hyggelig det, men det blir ikke noe moro uten alkohol. Men on the bright side, det er 12 dager til jeg kan drikke igjen, og snart er det russeball :fun: Nå må jeg brenne alle pengene jeg har på klær til det, forhåpentligvis er det verdt det.

Var på russeball igår jeg :wee:

Lenke til kommentar

Jeg måtte ut med 600kr. Det var.... tja. Helt ok. Vil tro at russeball varierer veldig fra skole til skole. Det var hyggelig å spise maten (til tross for at man knapt fikk mat. Kunne metta en kanin på det vi fikk), og prate ved bordet. Etter det var det bare dårlig amatørunderholdning, og ikke så mye som skjedde egentlig. Dro før vi ble kasta ut, og chilla hjemme med en film med noen kompiser etterpå istedet.

Nå skal det sies at jeg ikke er veldig glad i ball og sånne ting. Stas å kle seg opp osv, men det blir en sånn.... kunstig formell stemning som jeg ikke liker. Var egentlig akkurat slik jeg hadde sett det for meg. Koselig en liten stund, så kjedelig. Heh :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...