SnittLeif Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Har da vel lite å si da søndag regnes som hviledagen? Kun for følgere av Jesus. Jesus var jøde, og jødene har lørdag Forvirrende, nei? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Var ute på en snurr i går, men er i fin form i dag. Win! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg vet ikke detaljene bak det. Bare at søndag regnes som helligdag for kristne. Annet blir egentlig bare kverulering. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 *snip* Annet blir egentlig bare kverulering. dingdingdingding! We have teh winrar! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg liker å kverulere. Problem, Aleks? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Nope, bare det at jeg bryr meg lite om folk som bare er ute etter kverulering da det er lite poeng i det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Du er klar over at han går på en kristenskole? Jeg? Isåfall er det enda mindre sannsynlig, da kristne ikke skal "jobbe" på søndager. Det er ingen som har sagt noe om at kristne ikke skal jobbe på søndager.Det er bare tilfeldig at det er den dagen som har blitt valgt. Ingen kan si at Guds arbeid begynte på en mandag. Kanskje han begynte på tirsdag, og det da er mandag som var hans hviledag? Og forresten er én dag for Gud som tusener av år for mennesket. Altså er det helt umulig å vite hva kristenfolk egentlig skal ha som hviledag. Mvh Ateist med interesse for religioner. Så for å være på den sikre siden skal vi hvile i tusener av år? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Så for å være på den sikre siden skal vi hvile i tusener av år? Hvorfor skal du det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Trodde eneste form for inntekt nordpå var trygd, jeg? Trygd eller jobb i helsevesenet er vel omtrent de eneste jobbene ja. http://www.youtube.com/watch?v=uu_zwdmz0hE Get out of my head! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Så for å være på den sikre siden skal vi hvile i tusener av år? Yessir! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Utstår faen ikke den der Barbra Streisand-låta. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Vel, snart bærer det til skogs. Elsker friluftslivet^^ Blir ikke solo denne gangen da. Også bare over natta. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Utstår faen ikke den der Barbra Streisand-låta. Jeg syns den er ganske bra, med kombinasjon med hva South Park har gjort morro av Barbra så må jeg le litt: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Trodde eneste form for inntekt nordpå var trygd, jeg? Trygd eller jobb i helsevesenet er vel omtrent de eneste jobbene ja. Du glemte de som jobber på NAV og de som selger pølser på Statoil Endret 22. januar 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Selvsagt, hva hadde nordnorge vært uten de random plasserte bensinstasjonene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Utstår faen ikke den der Barbra Streisand-låta. Joiner deg på den! :| 1 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Og da var det litt over to timer til jeg begynner på jobb. Så stikker man til foreldrene for å feire mamma sin bursdag etterpå. Koselig det. ^^ Det skal også nevnes at jeg begynner å bli rimelig rå på å lage stekt ris med egg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg finner ikke neglefilen min! *panikk* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg holder på å sovne igjen. Jeg trodde jeg skulle våkne av goa trance, men neida. Blir alltid søvnig, uansett hvor høyt jeg spiller. :c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg