Cl1ck Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 noen som vet om knokjern/Brass knuckle er lovlig i sverige? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du vet det er større sjanse for at du dauer når du går over veien ikkesant? don't kill the mood! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Hvor lenge blir du i området? Turnéinfo finner du på http://www.facebook.com/sandwriters Det kommer litt an på hvordan du definerer "området", vi skal være litt på Gjerstad og litt uti skauen i Telemark... Men stikk innom en av konsertene og få en klem Endret 21. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 jeg er ikke velkommen på Kvitsund lenger, men skal få Aleks til å tafse litt på deg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 You'd be surprised. "jeeeaaæææ, gidder ikke p-piller hver dag. Og kondom er for kjedelige folk. Vi puler - og ser hva som skjer. Jeg er jo lei skolen uansett, så å bli mamma høres ikke så ille ut" "Det gikk jo bra for Kamilla. Hun får masse penger fra NAV hver eneste måned. Kan gå på kafe når hun vil." "... Og snart skal pappaen ha samvær med ungen hver x'ende uke. Jeg tror jeg vil bli gravid, faktisk. Så kan jeg blogge om ungen min. For det er min nye favoritting i hele verden." Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg vet dette er litt på kanten av hva som er lov i DNFK, men kan noen ta en titt på denne, og se om de kan hjelpe meg? Har et stort problem i Audacity. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291789&st=0#entry16808608 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du må skjønne at helse og sosial har en stor andel jenter, og en liten andel gutter. du må jo ikke gå i samme klasse med alle jentene.. det er da bare å stikke over til en annen del av bygget. Og det kommer til å bli litt kleint om du har rotet med halvparten av klassen din.. Skal jo ikke rote med halve klassen. Skal ha meg med hele. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Går 1. året elektro nå. 18 gutter, 0 jenter. Skal gå 1. året på nytt igjen though, Studiespesialiserende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Skal jo ikke rote med halve klassen. Skal ha meg med hele. Håper det er mange hårete gutter i klassen din da. Er du en "giver" eller "taker"?! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Skal jo ikke rote med halve klassen. Skal ha meg med hele. Det var ikke poenget... Poenget er at du trenger ikke gå i klasse med dem.. Derfor jeg ikke skjønner hvorfor du tar helse og sosial. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da har jeg søkt på skoler søkt på vanlige vgs, oppe i nordland så blir vel evt leilighet da. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Skal jo ikke rote med halve klassen. Skal ha meg med hele. Håper det er mange hårete gutter i klassen din da. Er du en "giver" eller "taker"?! Jentene da, tuuuulling! Skal jo ikke rote med halve klassen. Skal ha meg med hele. Det var ikke poenget... Poenget er at du trenger ikke gå i klasse med dem.. Derfor jeg ikke skjønner hvorfor du tar helse og sosial. Jeg har faktisk tenkt å ta psykologi eller barne-og ungdomsarbeider. Men helse og sosial blir nok tredjevalget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 jeg er ikke velkommen på Kvitsund lenger, men skal få Aleks til å tafse litt på deg. Hahaha, det var det ja. Kjipt... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da har jeg søkt på skoler søkt på vanlige vgs, oppe i nordland så blir vel evt leilighet da. skulle den ikke være sentral? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 jeg er ikke velkommen på Kvitsund lenger, men skal få Aleks til å tafse litt på deg. Hahaha, det var det ja. Kjipt... Var nesten verdt det Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da har jeg søkt på skoler søkt på vanlige vgs, oppe i nordland så blir vel evt leilighet da. skulle den ikke være sentral? Var tydligvis vansklig å finne en Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da har jeg søkt på skoler søkt på vanlige vgs, oppe i nordland så blir vel evt leilighet da. skulle den ikke være sentral? Var tydligvis vansklig å finne en så du valgte den som var minst Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Submit ringer meg, jeg er re dd. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Submit ringer meg, jeg er re dd. Følte jeg måtte gå litt lengre på denna legge på først på skype greia vår Endret 21. januar 2011 av Submit Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fangene på fortet skal begynne igjen jo. Det bringer nesten tilbake litt minner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg