Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Røyk på en smell og bestilte tur til USA nå. Jaja, når en er flygal og det er salg og i tillegg det er en modell jeg aldri har fløyet før, ja da må det gå som det går.

:cool:

Hvilken modell da? Er litt flygal selv.

Airbus A340-600! En skikkelig fin dame, både inni og utenpå.

Lenke til kommentar

Røyk på en smell og bestilte tur til USA nå. Jaja, når en er flygal og det er salg og i tillegg det er en modell jeg aldri har fløyet før, ja da må det gå som det går.

Hva, liker du fly? :fun:

Trist nok så dreier livet mitt seg for det meste om fly. Jeg digger det, andre synes det er jævlig rart.

Jobber med det, og mye av fritiden går med på å sitte i fly. :tease:

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke planer om å bli mamma med det første. :)

Jeg tviler på at de fleste faktisk har planer om å bli mamma i din alder... :)

på min vgs, så var det 8 elever som ble mamma/pappa, alle sammen på helse, og sosial. Noe som er rart, da de får best seksualundervisning!

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis skal kanskje søke Helse og sosial. Vi har en "konkurranse" om begge gjør det. Høvle over alle jentene i klassen fortest.

Det kan du da like gjerne gjøre på andre linjer også..

Du må skjønne at helse og sosial har en stor andel jenter, og en liten andel gutter.

Lenke til kommentar

Du må skjønne at helse og sosial har en stor andel jenter, og en liten andel gutter.

du må jo ikke gå i samme klasse med alle jentene.. det er da bare å stikke over til en annen del av bygget.

Og det kommer til å bli litt kleint om du har rotet med halvparten av klassen din..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke planer om å bli mamma med det første. :)

Jeg tviler på at de fleste faktisk har planer om å bli mamma i din alder... :)

You'd be surprised. "jeeeaaæææ, gidder ikke p-piller hver dag. Og kondom er for kjedelige folk. Vi puler - og ser hva som skjer. Jeg er jo lei skolen uansett, så å bli mamma høres ikke så ille ut"

Lenke til kommentar

Hvilken modell da? Er litt flygal selv.

Airbus A340-600! En skikkelig fin dame, både inni og utenpå.

:)

r259371_1076886.jpg

airbuswall04.jpg

Ny vinklel av denne skjønnheten!

airbuswall02.jpg

Gleder meg jeg og!

Endret av Wizzlee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
You'd be surprised. "jeeeaaæææ, gidder ikke p-piller hver dag. Og kondom er for kjedelige folk. Vi puler - og ser hva som skjer. Jeg er jo lei skolen uansett, så å bli mamma høres ikke så ille ut"

"Det gikk jo bra for Kamilla. Hun får masse penger fra NAV hver eneste måned. Kan gå på kafe når hun vil."
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...