Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Røyk på en smell og bestilte tur til USA nå. Jaja, når en er flygal og det er salg og i tillegg det er en modell jeg aldri har fløyet før, ja da må det gå som det går. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vil tro snittalderen på når førstefødte kommer er mye lavere på helse og sosial-utdannede jenter enn blandt jenter på andre linjer på VGS =] Uten at jeg har annet enn anektdotiske bevis så vil jeg tro det stemmer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg og en kompis skal kanskje søke Helse og sosial. Vi har en "konkurranse" om begge gjør det. Høvle over alle jentene i klassen fortest. Det kan du da like gjerne gjøre på andre linjer også.. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Røyk på en smell og bestilte tur til USA nå. Jaja, når en er flygal og det er salg og i tillegg det er en modell jeg aldri har fløyet før, ja da må det gå som det går. Hvilken modell da? Er litt flygal selv. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Røyk på en smell og bestilte tur til USA nå. Jaja, når en er flygal og det er salg og i tillegg det er en modell jeg aldri har fløyet før, ja da må det gå som det går. Hva, liker du fly? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vel, jeg har ikke planer om å bli mamma med det første. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Røyk på en smell og bestilte tur til USA nå. Jaja, når en er flygal og det er salg og i tillegg det er en modell jeg aldri har fløyet før, ja da må det gå som det går. Hvilken modell da? Er litt flygal selv. Airbus A340-600! En skikkelig fin dame, både inni og utenpå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vel, jeg har ikke planer om å bli mamma med det første. Jeg tviler på at de fleste faktisk har planer om å bli mamma i din alder... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Knall! Takk! Visste ikke at du hadde god musikksmak. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Røyk på en smell og bestilte tur til USA nå. Jaja, når en er flygal og det er salg og i tillegg det er en modell jeg aldri har fløyet før, ja da må det gå som det går. Hva, liker du fly? Trist nok så dreier livet mitt seg for det meste om fly. Jeg digger det, andre synes det er jævlig rart. Jobber med det, og mye av fritiden går med på å sitte i fly. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Finnes det mange internatskoler, som ikke kun har naturbruk og lignende? Kvitsund f.eks Der skal jeg spille konsert om litt over en uke. Yeah! Hvor lenge blir du i området? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vel, jeg har ikke planer om å bli mamma med det første. Jeg tviler på at de fleste faktisk har planer om å bli mamma i din alder... på min vgs, så var det 8 elever som ble mamma/pappa, alle sammen på helse, og sosial. Noe som er rart, da de får best seksualundervisning! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg og en kompis skal kanskje søke Helse og sosial. Vi har en "konkurranse" om begge gjør det. Høvle over alle jentene i klassen fortest. Det kan du da like gjerne gjøre på andre linjer også.. Du må skjønne at helse og sosial har en stor andel jenter, og en liten andel gutter. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du må skjønne at helse og sosial har en stor andel jenter, og en liten andel gutter. du må jo ikke gå i samme klasse med alle jentene.. det er da bare å stikke over til en annen del av bygget. Og det kommer til å bli litt kleint om du har rotet med halvparten av klassen din.. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vel, jeg har ikke planer om å bli mamma med det første. Jeg tviler på at de fleste faktisk har planer om å bli mamma i din alder... You'd be surprised. "jeeeaaæææ, gidder ikke p-piller hver dag. Og kondom er for kjedelige folk. Vi puler - og ser hva som skjer. Jeg er jo lei skolen uansett, så å bli mamma høres ikke så ille ut" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Min "guilty pleasure" er Unge Mødre på FEM. Jeg elsker å se trailer thrash bli mødre. Unge Mødre DK er enda verre/bedre. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Røyk på en smell og bestilte tur til USA nå. Jaja, når en er flygal og det er salg og i tillegg det er en modell jeg aldri har fløyet før, ja da må det gå som det går. Hvilken modell da? Er litt flygal selv. Airbus A340-600! En skikkelig fin dame, både inni og utenpå. Ny vinklel av denne skjønnheten! Gleder meg jeg og! Endret 21. januar 2011 av Wizzlee 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du vet det er større sjanse for at du dauer når du går over veien ikkesant? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 You'd be surprised. "jeeeaaæææ, gidder ikke p-piller hver dag. Og kondom er for kjedelige folk. Vi puler - og ser hva som skjer. Jeg er jo lei skolen uansett, så å bli mamma høres ikke så ille ut" "Det gikk jo bra for Kamilla. Hun får masse penger fra NAV hver eneste måned. Kan gå på kafe når hun vil." Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du vet det er større sjanse for at du dauer når du går over veien ikkesant? Veldig klar over det, men synes fortsatt det er ubehagelig å fly. Liker ikke å sitte på meg ting jeg ikke kan ha kontroll over selv evt. stoppe når jeg vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg