Yavel Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Kriterier: Helst være i en større by, og ikke allmenn. Grimstad er en koselig by med 20k innbygger og kort avstand til Arendal med 40k og kr.sand med 80k! Har idrettslinja på Åmli, men det er ingenmannsland Ski, snowbord og lignende på hovden, men samme problemet igjen Endret 21. januar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kriterier: Helst være i en større by, og ikke allmenn. kvs Lyngdal der har du Almenn, idrett, IKT og Naturbruk Lenke til kommentar
awezum Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kriterier: Helst være i en større by, og ikke allmenn. Kvitsund, Drotningborg og Lyngdal er alle tre bra skoler som jeg har hørt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Finnes det mange internatskoler, som ikke kun har naturbruk og lignende? Kvitsund f.eks Kvitsund er så langt i fra storby som du får det og har kun allmenn. Mvh en Kvitsund elev. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Etter den mest stressende og slitsomme kvelden på jobb hittil så skal det bli utrolig deilig å komme hjem. Har bestemt meg for å dra frem PS2-en og spille litt til på FF XII-gamet mitt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du kan sjekke ut Sygna. Ikke akkurat sentralt, men. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 jeg kjenner jo folk på Drotningborg og jeg kjenner elver som gikk i lyngdal, alle vel så fornøyde Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 jeg kjenner jo folk på Drotningborg og jeg kjenner elver som gikk i lyngdal, alle vel så fornøyde Du kjenner folk i fra Kvitsund og som er fornøyde Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Etter den mest stressende og slitsomme kvelden på jobb hittil så skal det bli utrolig deilig å komme hjem. Har bestemt meg for å dra frem PS2-en og spille litt til på FF XII-gamet mitt det er alltid kos! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tusen takk! Søkte litt på nettet, fant en skole som heter Tryggheim vidaregåande skule. Noen som kjenner til den? Virket som en veldig kjekk skole. Ikke så langt vekke fra Stord heller Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tusen takk! Søkte litt på nettet, fant en skole som heter Tryggheim vidaregåande skule. Noen som kjenner til den? Virket som en veldig kjekk skole. Ikke så langt vekke fra Stord heller Tror jeg kjenner noen som har gått der mener at de har vert fornøyd Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tusen takk! Søkte litt på nettet, fant en skole som heter Tryggheim vidaregåande skule. Noen som kjenner til den? Virket som en veldig kjekk skole. Ikke så langt vekke fra Stord heller Tror vi hadde besøk av en derifra som sa at han likte miljøet på Kvitsund bedre, men ellers er det nok en bra skole det og. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er hovedsaklig interessert i Helse og sosial, men ser at det ikke er så mange internatskoler som har det... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er hovedsaklig interessert i Helse og sosial, men ser at det ikke er så mange internatskoler som har det... Start på Kvitsund, så kan jeg verve deg og tjene 500 kroner. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er hovedsaklig interessert i Helse og sosial, men ser at det ikke er så mange internatskoler som har det... har du tenkt til og bli mamma i nær tid? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er hovedsaklig interessert i Helse og sosial, men ser at det ikke er så mange internatskoler som har det... har du tenkt til og bli mamma i nær tid? haha, nei har lyst å bli helsesekretær Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er hovedsaklig interessert i Helse og sosial, men ser at det ikke er så mange internatskoler som har det... har du tenkt til og bli mamma i nær tid? haha, nei har lyst å bli helsesekretær/milf Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Finnes det mange internatskoler, som ikke kun har naturbruk og lignende? Kvitsund f.eks Der skal jeg spille konsert om litt over en uke. Yeah! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er hovedsaklig interessert i Helse og sosial, men ser at det ikke er så mange internatskoler som har det... har du tenkt til og bli mamma i nær tid? haha, nei har lyst å bli helsesekretær Vil tro snittalderen på når førstefødte kommer er mye lavere på helse og sosial-utdannede jenter enn blandt jenter på andre linjer på VGS =] Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg og en kompis skal kanskje søke Helse og sosial. Vi har en "konkurranse" om begge gjør det. Høvle over alle jentene i klassen fortest. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg