Kammizez Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei, noen som skal i tryvann neste helg? Why? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei, noen som skal i tryvann neste helg? Why? Det er greit å komme seg ut innimellom, eller har du aldri prøvd det? Det er faktisk ganske gøy og å stå på snowboard eller ski. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er greit å komme seg ut innimellom, eller har du aldri prøvd det? Det er faktisk ganske gøy og å stå på snowboard eller ski. Er ganske gøy om du kan det ja. Og har penger til det... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er greit å komme seg ut innimellom, eller har du aldri prøvd det? Det er faktisk ganske gøy og å stå på snowboard eller ski. Er ganske gøy om du kan det ja. Og har penger til det... Det er ganske dyrt når jeg tenker over utstyr osv. Men man må ikke stå med dyrt utstyr for og ha det gøy. Og man kan heller ikke tenke, vis man kan det er det gøy, da må man jo lære det! Ikke sitte på rævva og aldri prøve. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er ganske dyrt når jeg tenker over utstyr osv. Men man må ikke stå med dyrt utstyr for og ha det gøy. Og man kan heller ikke tenke, vis man kan det er det gøy, da må man jo lære det! Ikke sitte på rævva og aldri prøve. joda, jeg kan det godt nok til at jeg kommer meg ned bakken uten å falle hvertfall. Men som sagt, har verken utstyr eller penger.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er ganske dyrt når jeg tenker over utstyr osv. Men man må ikke stå med dyrt utstyr for og ha det gøy. Og man kan heller ikke tenke, vis man kan det er det gøy, da må man jo lære det! Ikke sitte på rævva og aldri prøve. joda, jeg kan det godt nok til at jeg kommer meg ned bakken uten å falle hvertfall. Men som sagt, har verken utstyr eller penger.. Du kan jo leie ski, men som sagt, det koster jo. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hmm. I går kveld var jeg veldig gira på å reise til New York på ferie i sommer, men i kveld er jeg mer gira på å leie meg en bil på Island og kjøre rundt med kameraet heller. Uansett så blir det mest sannsynligvis en aleneferie, men kommer helt an på pengene. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvis jeg kunne dratt et sted igjen hadde det vært Praha. Peneste byen i europa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Godt tips. Har faktisk vurdert det tidligere og det er vel lett å finne restplasser også der. Endret 21. januar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Gkg88Mw5xJw Knall! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jøss. Jeg har passert Jarmo i ontopic-poster. Det hadde jeg ikke fått med meg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 And it's on! Da blir det postekamp i kveld? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Lekkert. Hva skjer a piips? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fapper til bildet du la ut. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sitter på jobb og her skal jeg sitte fram til klokken tikker 05.00. Virker heldigvis som om det blir ei rolig vakt *bank i bordet*. Kunne mye heller ha tenkt meg å hatt fri i kveld, ettersom det alltid er når jeg jobber at det er noe som skjer. >.< Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fapper til bildet du la ut. Want MOAR? Neida, følte at det var litt slemt og legge det ut.. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Finnes det mange internatskoler, som ikke kun har naturbruk og lignende? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Finnes det mange internatskoler, som ikke kun har naturbruk og lignende? Drottningborg! kristen internat vgs edit: link http://www.drottningborg.vgs.no/ Endret 21. januar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kriterier: Helst være i en større by, og ikke allmenn. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Finnes det mange internatskoler, som ikke kun har naturbruk og lignende? Kvitsund f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg