L4r5 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er det fuckings mulig? Jeg har fått flere telefoner den siste halvtimen enn de to siste ukene. Er jo umulig å få noe gjort her. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det går ikke an på Elkjøp her. Folkene i dataavdelingen er datanerder så det holder. Sto og pratet om WoW med en kar der mens jeg kjøpte Cataclysm. Spørs veldig hvor du er, mange som er veldig flinke og mange som er totalt ubrukelige. Her i byen er de ubrukelige. Helt sykt forbanna ubrukelige, hater Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Barbra Streisand woo woo woo woo woo woo woo woo woo woo woo woo woo woo Tørst 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Protip: Ikke hølj halvannen liter vann, og forvent at du kan rape uten problemer etterpå. *vaske bort uggen smak i kjeften* Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Rabarbara strøsand? Blir Rabarbara strøsand utover kvelden når man har fått mer promille Endret 21. januar 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Syns synd på Bærum viss Erick & Criss er det beste som kommer derfra! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Det bør gå fort Bøtter ned med vodka russian nå. Kom på Ulver i Oslo forresten Lyc Endret 21. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 [dø]Åh, herregud. Hvor lenge er det man skal være mett, da. Jeg klarer jo fremdeles omtrent ikke bevege meg her.[/dø] Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sigh. Jeg vil gjøre noe. På tide å begynne å dra ut i helgene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 God aften fra hytten. Her koser jeg med meg peis, badstu og god mat. I morgen blir det nedoverski. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Å faen, det er helg. Det hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 God aften fra hytten. Her koser jeg med meg penis, badstu og god mat. I morgen blir det nedoverski. Blei litt sjokkert når eg las feil Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Meh, jeg tror jeg går å legger meg, jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 God aften fra hytten. Her koser jeg med meg penis, badstu og god mat. I morgen blir det nedoverski. Blei litt sjokkert når eg las feil Nei, det blir senere i kveld. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Til de som var her igår når jeg trengte hjelp med de filene, det ble ekstremt stor suksess på tentamen idag. hvordan er egentlig reglene for det der? siden det blir jo egentlig det samme som og skrive ut masse artikler og det er jo fult lovlig! Reglene er slik at all kommunikasjon og Internett er ikke tillatt, pluss at en og en går på toalettet og i kantinen. Men det er også ikke tillatt å klippe og lime. Læreren liker ikke man bruker dokumenter fra Internett som utgangspunkt, men det er ikke offisielt forbudt. Men man skal være ekstremt forsiktig likner det litt så tar hun deg for plagiat, derfor er det nødvendig å trikse med kildene slik at hun ikke ledes direkte til de artiklene som jeg brukte. Jeg brukte en annen teknikk til som var at jeg brukte litt av flere dokumenter på denne måten så ble det spredt. Jeg hadde 11 dokumenter og 4 av dem var midt i blinken og kunne brukes på den oppgaven som jeg valgte. Hva mener du med å "trikse med kildene"? Og har ikke du tenkt til å bli sivilingeniør? På høgskole og universitet er det ikke akkurat så veldig lurt å "trikse med kildene"... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei, noen som skal i tryvann neste helg? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg lurer på om noen husker en barne-tv serie fra da jeg var liten altså 90 og tidlig 00 tallet, som ikke ble sendt lenger fordi det ble sett som rasistisk elns Handla om en gutt som hadde en hund og en haug med mørkhudete elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg