Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er redd for å miste henne, og slikt kan slå ut veldig veldig fysisk om du ikke lar deg selv tenke nok over det og heller skyver alt sånt bort.

Ja, fy fader sitter enno og fordøyer det.

Er så utrolig redd for og miste henne. Jesus fucking christ dude, har aldri opplevd noe lignende.

Underpants: Vet ikke helt, jeg trodde jo at hun mente suicide.

Lenke til kommentar
Snakk med henne da vel. Fortell om hvordan DU har det ang henne. Eller med venner.

Ikke hold det inni deg, neste reaksjon blir sterkere.

snakker med henne nå. det ser ut til og ordne seg. hun ble også redd da jeg ikke tok telefonen når alt klikket. Ville jo ikke snakke med henne da, jeg hadde jo skremt vettet av henne.

Lenke til kommentar

Hurra, våknet for ca en time siden av at jeg måtte spy (hurra, tre timer søvn), og rakk ikke å komme til doen, sånn at hele gulvet på toalettet ble fullt av spy, "heldigvis" hadde jeg ikke fått i meg annet enn vann siden tidelig i går kveld, så spyet var kun en herlig blanding av vann og magesyre :love:

Håper dere føler dere klokere av denne informasjonen :)

Lenke til kommentar
Hurra, våknet for ca en time siden av at jeg måtte spy (hurra, tre timer søvn), og rakk ikke å komme til doen, sånn at hele gulvet på toalettet ble fullt av spy, "heldigvis" hadde jeg ikke fått i meg annet enn vann siden tidelig i går kveld, så spyet var kun en herlig blanding av vann og magesyre :love:

Håper dere føler dere klokere av denne informasjonen :)

ohh, deilig.

minner meg om den gangen jeg våkna.. ute i gangen og at jeg ropte på mamma mens jeg spydde opp en blanding av grandiosa og magesyre. Like etterpå løp jeg på dass, uten å nå lengre fram enn til døra, før neste ladning skulle opp. :)

og med det så drepte jeg tråden :/

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...