EvenEleven Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Noe særlig liv her ikveld? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du er redd for å miste henne, og slikt kan slå ut veldig veldig fysisk om du ikke lar deg selv tenke nok over det og heller skyver alt sånt bort. Ja, fy fader sitter enno og fordøyer det. Er så utrolig redd for og miste henne. Jesus fucking christ dude, har aldri opplevd noe lignende. Underpants: Vet ikke helt, jeg trodde jo at hun mente suicide. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Snakk med henne da vel. Fortell om hvordan DU har det ang henne. Eller med venner. Ikke hold det inni deg, neste reaksjon blir sterkere. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Snakk med henne da vel. Fortell om hvordan DU har det ang henne. Eller med venner. Ikke hold det inni deg, neste reaksjon blir sterkere. snakker med henne nå. det ser ut til og ordne seg. hun ble også redd da jeg ikke tok telefonen når alt klikket. Ville jo ikke snakke med henne da, jeg hadde jo skremt vettet av henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det ordner seg nok Batnobid MSN-help is on the way Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vær alltid ærlige og åpne rundt hverandre. Du har allerede skremt vettet av henne, så husk å si hvorfor ting ble som de ble . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Badom-tisj. 2 innlegg forsvant. Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hoi, er ny på forumet her. Men får poste å si hei her, siden Alastor insisterte Hellu Hellu Endret 22. februar 2008 av kUa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei kUa.. alt vel? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hallo! Eg går og legg meg no. Velkommen og god natt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 På tide å finne min egen underbukse, Natta girls and boys Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Uff... Når jeg har tid er det ingen her Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 jeg er her.. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 haha, jeg har fått en KRAFTIG advarsel på nettby nå legg den ut her min: Du får en advarsel for svært upassende seksuelle meldinger i 17 minus-chatten! Foreslår du leser lovverket og unngår slikt i fremtiden. Ytterligere brudd på regelverket vil føre til skrivesperre/ustengelse fra Nettby. Les forøvrig Lovverket en gang til: http://www.nettby.no/help/rules.php Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hurra, våknet for ca en time siden av at jeg måtte spy (hurra, tre timer søvn), og rakk ikke å komme til doen, sånn at hele gulvet på toalettet ble fullt av spy, "heldigvis" hadde jeg ikke fått i meg annet enn vann siden tidelig i går kveld, så spyet var kun en herlig blanding av vann og magesyre Håper dere føler dere klokere av denne informasjonen Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Takk for nyttig opplysninger! Jeg må vel komme meg ut av sengen å kjøre guttungen i barnehagen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hurra, våknet for ca en time siden av at jeg måtte spy (hurra, tre timer søvn), og rakk ikke å komme til doen, sånn at hele gulvet på toalettet ble fullt av spy, "heldigvis" hadde jeg ikke fått i meg annet enn vann siden tidelig i går kveld, så spyet var kun en herlig blanding av vann og magesyre Håper dere føler dere klokere av denne informasjonen ohh, deilig. minner meg om den gangen jeg våkna.. ute i gangen og at jeg ropte på mamma mens jeg spydde opp en blanding av grandiosa og magesyre. Like etterpå løp jeg på dass, uten å nå lengre fram enn til døra, før neste ladning skulle opp. og med det så drepte jeg tråden :/ Endret 22. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Morn skjer? *overse alt over* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Morn. Nie vekket meg med i-søvne-meldingene sine. Igjen. Jeg kommer til å begynne å skru av telefonen hennes. Srsly. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ingen dum ide det det er ikke lenge du har sovet da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg