Niqābninja Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har vaffel. Omnomnom. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 pisslunken kaffe her. Jeg elsker kaffetrakter til 99,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Til de som var her igår når jeg trengte hjelp med de filene, det ble ekstremt stor suksess på tentamen idag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har kaffe òg, men det er jo strengt tatt en selvfølge. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har kaffe òg, men det er jo strengt tatt en selvfølge. Sant nok Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Min er derimot ikke pisslunken. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Bare hyggelig Tricell. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Til de som var her igår når jeg trengte hjelp med de filene, det ble ekstremt stor suksess på tentamen idag. hvordan er egentlig reglene for det der? siden det blir jo egentlig det samme som og skrive ut masse artikler og det er jo fult lovlig! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ingen so, vil hjelpe ejn legenede i nød??? alr8ught,.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) fu, har vraka en r34 gtr.... trenger hgjelp, men du vil veol bare hjelpe om jeg hadde bilen enda`? Hadde det ikke vært for at du ikke fikk registrere en Nissan skyline R34 i Norge uten mye tull så hadde jeg kanskje trodd deg. Endret 21. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kan kjøres på prøveskilter for 350kr dagen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hihihi, det er akkurat som gamle dager! Bundy slenger ut en vill historie, også kommer diskusjonene om hvorvidt det er sant eller ikke, mens Bundy desperat prøver å få hjelp til et eller annet som er en konsekvens av det som har skjedd. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Min er derimot ikke pisslunken. Hater deg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Its 'o six all over again :--D ---- God morgen, forresten. Vært våken en times tid nå. Endret 21. januar 2011 av clvn Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Eg kan hjelpa deg, Coa. Neeei! Jeg så det ikke før nå. Du kunne hjulpet meg til sekser Men takk for tilbudet. Du skal få lov til å hjelpe meg en annen gang Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hater deg Glad i deg òg. Its 'o six all over again :--D Ya! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Til de som var her igår når jeg trengte hjelp med de filene, det ble ekstremt stor suksess på tentamen idag. hvordan er egentlig reglene for det der? siden det blir jo egentlig det samme som og skrive ut masse artikler og det er jo fult lovlig! Reglene er slik at all kommunikasjon og Internett er ikke tillatt, pluss at en og en går på toalettet og i kantinen. Men det er også ikke tillatt å klippe og lime. Læreren liker ikke man bruker dokumenter fra Internett som utgangspunkt, men det er ikke offisielt forbudt. Men man skal være ekstremt forsiktig likner det litt så tar hun deg for plagiat, derfor er det nødvendig å trikse med kildene slik at hun ikke ledes direkte til de artiklene som jeg brukte. Jeg brukte en annen teknikk til som var at jeg brukte litt av flere dokumenter på denne måten så ble det spredt. Jeg hadde 11 dokumenter og 4 av dem var midt i blinken og kunne brukes på den oppgaven som jeg valgte. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Reglene er slik at all kommunikasjon og Internett er ikke tillatt, pluss at en og en går på toalettet og i kantinen. Men det er også ikke tillatt å klippe og lime. Læreren liker ikke man bruker dokumenter fra Internett som utgangspunkt, men det er ikke offisielt forbudt. Men man skal være ekstremt forsiktig likner det litt så tar hun deg for plagiat, derfor er det nødvendig å trikse med kildene slik at hun ikke ledes direkte til de artiklene som jeg brukte. Jeg brukte en annen teknikk til som var at jeg brukte litt av flere dokumenter på denne måten så ble det spredt. Jeg hadde 11 dokumenter og 4 av dem var midt i blinken og kunne brukes på den oppgaven som jeg valgte. Syns det er veldig rart, da vi hadde jenter i min klasse som skrev ut millioner av sider, og det var helt lovlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er ganske liberalt men man må være forsiktig, likner et avsnitt for mye så tar læreren deg for plagiat. Dette var en stor snarvei og var veldig nyttig, ellers kunne den prøven ha blitt ruin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Eg kan hjelpa deg, Coa. Neeei! Jeg så det ikke før nå. Du kunne hjulpet meg til sekser Men takk for tilbudet. Du skal få lov til å hjelpe meg en annen gang Den er grei, Coa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg