Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hør med Torkel, han var jo snill. Sendte deg nummeret hans på PM for et par ukers siden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Om du ikke hadde trolla hadde det vært i nyhetene alt. FU, TROLLER IKKE. sjekk avisene hvis det er der. Skyline med 750 gamp totalvraka. spant 5 ganger rundt, takk gud for rullebur..... Jeg er syk, og har egentlig ikke gjort annet enn å voldta F5 på nyhetssider og se på nyhetskanaler idag. Jeg tror ikke på deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvis du er så evneveik da er det sikkert markedsplass til deg også på Karl Johan ved midnatt, slik at du kan la noen kåte menn få ta deg for da tjener du penger masse penger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hør med Torkel, han var jo snill. Sendte deg nummeret hans på PM for et par ukers siden. Send meg nummmeret på nytt, da. Er desperst. aldri vært i denne situasjkoonen før.ø Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Om du ikke hadde trolla hadde det vært i nyhetene alt. FU, TROLLER IKKE. sjekk avisene hvis det er der. Skyline med 750 gamp totalvraka. spant 5 ganger rundt, takk gud for rullebur..... Jeg er syk, og har egentlig ikke gjort annet enn å voldta F5 på nyhetssider og se på nyhetskanaler idag. Jeg tror ikke på deg. Har mine tvil jeg også, men jeg får bare handle ut ifra den informasjonen jeg har fått tildelt inntil det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Lol. Bundy er tilbake her ja. Har savna deg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvis du er så evneveik da er det sikkert markedsplass til deg også på Karl Johan ved midnatt, slik at du kan la noen kåte menn få ta deg for da tjener du penger masse penger. whateveer, go to hell.. Jeg er i nød, trenger hjeklp.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hør med Torkel, han var jo snill. Sendte deg nummeret hans på PM for et par ukers siden. Send meg nummmeret på nytt, da. Er desperst. aldri vært i denne situasjkoonen før.ø PM sendt. Tipper han lar deg overnatte en natt eller to. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Trenger du et sted å kræsje i natt, Bundy? See what i did there? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Lol. Bundy er tilbake her ja. Har savna deg! TRENGER ET STED Å SOVE! VRAKA MIN BIL Endret 21. januar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Så, hva skjer her da? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er derimot ikke noe jeg tviler på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvis du er så evneveik da er det sikkert markedsplass til deg også på Karl Johan ved midnatt, slik at du kan la noen kåte menn få ta deg for da tjener du penger masse penger. whateveer, go to hell.. Jeg er i nød, trenger hjeklp.. Vi må holde alle alternativer åpne, det er jo tross alt "nødsituasjon". Hva med sosial kontoret? eller om du kan skape kaos på et utested slik at du havner i fylle arresten da får du soveplass,sikkert mat osv. Er du ikke samarbeidsvillig så blir tiden utvidet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Trenger du et sted å kræsje i natt, Bundy? See what i did there? fu, har vraka en r34 gtr.... trenger hgjelp, men du vil veol bare hjelpe om jeg hadde bilen enda`? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Aww, mente ikke å være kald og kynisk. Skal se hva jeg får til! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Aww, mente ikke å være kald og kynisk. Skal se hva jeg får til! Kan du hjelpe meg for en nattt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Igår skrøyt du over å ha rævva full av penger, og idag bor du på gata? Hva skjedde med penga? De ble vel ikke sporløst borte over natta? Eller har det seg slik at du snylter på foreldrene dine ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Aww, mente ikke å være kald og kynisk. Skal se hva jeg får til! Kan du hjelpe meg for en nattt? Er det jeg skal prøve å få til, ja. Endret 21. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Lol. Bundy er tilbake her ja. Har savna deg! TRENGER ET STED Å SOVE! VRAKA MIN BIL HAHAHA LOL EID Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Igår skrøyt du over å ha rævva full av penger, og idag bor du på gata? Hva skjedde med penga? De ble vel ikke sporløst borte over natta? Eller har det seg slik at du snylter på foreldrene dine ? [/quoidiot, moren min har rota bort ALL leg for å¨hindre meg i å rømmm,e(dvs huj bryr seg) Og jeg har ikke noe jå som jeg er på rømmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg