TheKims Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 I need a helping hand. Pellefanten står rett ut, men har senebetennelse i frk høyre:( Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Aleks: Jeg skjemmes nesten over å si at dette er første gang jeg ser filmen. Men bedre sent enn aldri, ikke sant? Loving it so far. SnittLeif: Bare å prøve, men tror ikke det kommer til å nå meg. Den er et mesterverk. Fantastisk oppbygging og en kickass slutt som er litt elsk/hat. Håper du liker den. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 SnittLeif: Må ikke skremme en gammel mann på den måten der. Sjekk innboksen din. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Trivelig å skremme folk litt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 I need a helping hand. Pellefanten står rett ut, men har senebetennelse i frk høyre:( Du skrev ikke nettopp dette på et forum. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 I need a helping hand. Pellefanten står rett ut, men har senebetennelse i frk høyre:( Du skrev ikke nettopp dette på et forum. Jo, han gjorde det. Og det er det ingenting galt med. on another note; Kan noen komme hit og bære meg bort til Specsavers? Eller bære Specsavers hit.. Jeg har et lite motivasjonsproblem Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 I need a helping hand. Pellefanten står rett ut, men har senebetennelse i frk høyre:( Har du amputert mr venstre? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som er gode i nynorsk og vil gi en stakkar en hjelpende hånd? FU, kva treingar help tel? Har du amputert mr venstre? Jeg har, dødskræsj.... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 I need a helping hand... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 nå sitter jeg uten bil og leilighet, ble kasta ut når moren min oppdaga jeg vraka bilen i fylla....... Sitter på oslo S nå... helt aleine, må sove ute i nattt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 nå sitter jeg uten bil og leilighet, ble kasta ut når moren min oppdaga jeg vraka bilen i fylla....... Sitter på oslo S nå... helt aleine, må sove ute i nattt.. Da har du et stort problem, husk å passe deg for lokkemenn mens du skjuler deg bak i smuget i sentrum i natt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 nå sitter jeg uten bil og leilighet, ble kasta ut når moren min oppdaga jeg vraka bilen i fylla....... Sitter på oslo S nå... helt aleine, må sove ute i nattt.. Hahaha, fail. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Men er du sikker på at du krasjet bilen og ble kastet ut? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da har du et stort problem, husk å passe deg for lokkemenn mens du skjuler deg bak i smuget i sentrum i natt. de burde passe seg for meg nigga... Håper wheelman tar meg innn Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Om du ikke hadde trolla hadde det vært i nyhetene alt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Men er du sikker på at du krasjet bilen og ble kastet ut? elllers hadde jeg ikke sitte på oslo s og klaga..... JG ER HELDIG SOM OVERLEVDDE!!!! Om du ikke hadde trolla hadde det vært i nyhetene alt. FU, TROLLER IKKE. sjekk avisene hvis det er der. Skyline med 750 gamp totalvraka. spant 5 ganger rundt, takk gud for rullebur..... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er det ikke bare å ta inn på hotell da, sånn siden du har såppas mye penger at du bare kan kjøpe ny bil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Men du kan være våken i hele natt, hold deg på kjøpesenterne om dagen så oppholder du deg på Oslo sentralstasjon i natt. For da vinner du mer tid før du må sove ute i en pappeske bak et smug. Imellomtiden kan du prøve å ordne opp med moren din. Hvis du ikke klarer å ordne opp så regner jeg med at du har annen familie eller venner som du sikkert kan få overnatte hos i få dager slik at du vinner enda mer tid imens du prøver å ordne opp med moren din. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Men du kan være våken i hele natt, hold deg på kjøpesenterne om dagen så oppholder du deg på Oslo sentralstasjon i natt. For da vinner du mer tid før du må sove ute i en pappeske bak et smug. Imellomtiden kan du prøve å ordne opp med moren din. Hvis du ikke klarer å ordne opp så regner jeg med at du har annen familie eller venner som du sikkert kan få overnatte hos i få dager slik at du vinner enda mer tid imens du prøver å ordne opp med moren din. Nei, jeg er helt alene... trenger hjelp bad... Sover ikke i eb søppelkasse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg