Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aleks: Jeg skjemmes nesten over å si at dette er første gang jeg ser filmen. Men bedre sent enn aldri, ikke sant? Loving it so far.

SnittLeif: Bare å prøve, men tror ikke det kommer til å nå meg. :p

Den er et mesterverk. Fantastisk oppbygging og en kickass slutt som er litt elsk/hat. Håper du liker den. :)

Lenke til kommentar

I need a helping hand. Pellefanten står rett ut, men har senebetennelse i frk høyre:(

Du skrev ikke nettopp dette på et forum.

Jo, han gjorde det. Og det er det ingenting galt med.

on another note; Kan noen komme hit og bære meg bort til Specsavers? Eller bære Specsavers hit.. Jeg har et lite motivasjonsproblem

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

nå sitter jeg uten bil og leilighet, ble kasta ut når moren min oppdaga jeg vraka bilen i fylla....... Sitter på oslo S nå... helt aleine, må sove ute i nattt..

Da har du et stort problem, husk å passe deg for lokkemenn mens du skjuler deg bak i smuget i sentrum i natt.

Lenke til kommentar

Men er du sikker på at du krasjet bilen og ble kastet ut?

elllers hadde jeg ikke sitte på oslo s og klaga..... JG ER HELDIG SOM OVERLEVDDE!!!!

Om du ikke hadde trolla hadde det vært i nyhetene alt.

FU, TROLLER IKKE. sjekk avisene hvis det er der. Skyline med 750 gamp totalvraka. spant 5 ganger rundt, takk gud for rullebur.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men du kan være våken i hele natt, hold deg på kjøpesenterne om dagen så oppholder du deg på Oslo sentralstasjon i natt. For da vinner du mer tid før du må sove ute i en pappeske bak et smug. Imellomtiden kan du prøve å ordne opp med moren din. Hvis du ikke klarer å ordne opp så regner jeg med at du har annen familie eller venner som du sikkert kan få overnatte hos i få dager slik at du vinner enda mer tid imens du prøver å ordne opp med moren din.

Lenke til kommentar

Men du kan være våken i hele natt, hold deg på kjøpesenterne om dagen så oppholder du deg på Oslo sentralstasjon i natt. For da vinner du mer tid før du må sove ute i en pappeske bak et smug. Imellomtiden kan du prøve å ordne opp med moren din. Hvis du ikke klarer å ordne opp så regner jeg med at du har annen familie eller venner som du sikkert kan få overnatte hos i få dager slik at du vinner enda mer tid imens du prøver å ordne opp med moren din.

Nei, jeg er helt alene... trenger hjelp bad... Sover ikke i eb søppelkasse...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...